Dostawa mebli biurowych

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-08 12:00:00
Instytucja Izba Celna w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 440796 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie oraz montaż mebli biurowych przeznaczonych do siedziby Izby Celnej w Szczecinie położonej przy ul. Energetyków 55.
2. Asortyment oraz ilość mebli biurowych:
1) biurko, szerokość 1380 mm - 80 sztuk,
2) biurko, szerokość 1600 mm - 3 sztuki,
3) dostawka do biurka - 3 sztuki,
4) kontener - 83 sztuki,
5) regał - 42 sztuki,
6) szafa aktowa - 82 ztuki,
7) szafa ubraniowa - 83 sztuki,
8) przegroda płytowa biurek, szerokość 1180 mm - 24 sztuki,
9) krzesło obrotowe - 83 sztuki,
10) krzesło konferencyjne - 9 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz.
3. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane krzesła biurowe oraz krzesła konferencyjne spełniają wymagania w zakresie parametrów technicznych oraz funkcjonalności określonych w siwz, zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu/ów producenta krzeseł zawierającego/ych niezbędne do weryfikacji dane.
4. Realizacja umowy zostanie podzielona na dwie części:
1) sprzedaż mebli, ich dostarczenie wraz z wniesieniem do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego na terenie portu w Szczecinie,
2) montaż mebli wraz z ich rozmieszczeniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w siedzibie Izby Celnej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie.
5. Zamawiający wymaga aby meble biurowe zostały dostarczone w stanie rozmontowanym (w paczkach). Poszczególne elementy mebli winny być dostarczone w sposób zapewniający ich przechowywanie w stanie nienaruszonym a także w sposób umożliwiający sprawdzenie kompletności dostawy.
6. Wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przewiezie meble z magazynu do siedziby Zamawiającego przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie a następnie dokona montażu mebli oraz ich rozmieszczenia we wskazanych pomieszczeniach. Koszt przewozu mebli z magazynu do siedziby Zamawiającego oraz koszty załadunku i rozładunku mebli ponosi Wykonawca. O terminie rozpoczęcia montażu mebli, Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zmontuje i rozmieści meble w terminie 21 dni od wyznaczonego w powiadomieniu terminu. Zamawiający przewiduje, iż przewóz oraz montaż mebli może odbyć się w częściach nie więcej niż 3 razy.
7. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona płatności w dwóch transzach: za sprzedaż mebli oraz za montaż wraz z rozmieszczeniem.
8. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 (słownie: trzydzieści sześć) miesięcznej gwarancji.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, po podpisaniu umowy sprzedaży mebli biurowych, przed przystąpieniem do jej realizacji przedstawił:
- do wyboru wzory co najmniej: 3 uchwytów do mebli oraz 2 odcieni kolorów tapicerek do krzeseł,
- do akceptacji wzór płyty meblowej w kolorze wymaganym przez Zamawiającego,
- do akceptacji, zmontowane biurko (poz. 1 w Ofercie cenowej) oraz zmontowaną szafę aktową (poz. 6 w Ofercie cenowej) wykonane zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji.
Szczegółowy opis uchwytów oraz kolorów tapicerek do krzeseł został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
11. Wykonawca, przed podpisaniem protokołu odbioru mebli przedstawi dokument potwierdzający klasę higieniczności E1 płyty meblowej, z której zostały one wykonane.
12. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w rozdziale XXII Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Szczecinie
Ulica ul. Energetyków 55
Nr domu 55
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-952
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 4805500
Fax 091 4805801
Internet www.ic-szczecin.pl
Regon 00014384000000
E-mail ic-szczecin@szc.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 17/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
Wiedza Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował dwie dostawy mebli biurowych, na wartość co najmniej 150.000,00 zł brutto każda. Wykazana dla potwierdzenia spełniania warunku wartość dostaw (nie zawsze wartość całej umowy) powinna obejmować wyłącznie wartość asortymentu meblowego odpowiadającego meblom wskazanym w Ofercie cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do siwz
Potencjał Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający wymaga, aby ww. wykaz zawierał dostawy pozwalające na ocenę spełniania warunku, o którym mowa w Sekcji III.3.2. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ic-szczecin.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikację można także uzyskać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 22, w godzinach urzędowania.
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin - pokój nr 21 (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)