Wykonanie i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego na terenie kampusu Politechniki Białostockiej przy ul. Wiejskiej, Zwierzynieckiej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-06 09:45:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Części sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 441200 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351253002, 320000003, 323500001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego na terenie kampusu Politechniki Białostockiej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Białostocka
Ulica ul. Wiejska 45A
Nr domu 45A
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-351
Województwo podlaskie
Tel (085) 7469750
Fax (085) 7469752
Internet www.pb.bialystok.pl
Regon 00000167200000
E-mail zampubl@pb.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu i uruchomieniu systemu monitoringu, o wartości co najmniej 70 000 zł brutto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (na lub wg zał. nr 2 do SIWZ),
Potencjał nie dotyczy
Zdolne w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy- Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych w specjalności instalacyjnej, telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń linowych,co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych w specjalności instalacyjnej, telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń linowych, co najmniej 1 osobę z uprawnieniami w zakresie eksploatacji i nadzoru przy pracach elektrycznych SEP D i E,co najmniej 1 osobę z uprawnieniami pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, co najmniej 1 osobę posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, z klauzulą włącznie do poufne, co najmniej 1 osobę posiadającą certyfikaty producenta oferowanego systemu monitoringu o przeszkoleniu w zakresie montażu i konfigurowaniu danego systemu monitoringu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt 7 ppkt 2 lit. b; b) warunki dotyczące wymaganego posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą badane łącznie - dokumenty określone w pkt 7 ppkt 1 lit. b-d powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 7 ppkt 1 lit. a oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w pkt 7 ppkt 2 lit.a składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. 3) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty równoważne wymaganym przez Zamawiającego odpowiadające polskim zaświadczeniom, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r., poz. 231).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia na inny niż wyżej określony w przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.pb.edu.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych Politechnika Białostocka ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4 Białystok 15 -351
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Politechnika Białostocka ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4 Białystok 15 -351
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające specyfikacja ofertowa zamówienia (załącznik do formularza ofertowego)
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)