Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Miejski Murcki w Katowicach
|
Ulica |
ul. Sokołowskiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40-749
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 2556163
|
Fax |
32 2556337
|
Internet |
www.szpitalmurcki.pl
|
Regon |
27640223300000
|
E-mail |
zp@szpitalmurcki.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Dostawa żywności w ilości do 20 procent wartości zamówienia podstawowego
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
6
|
Wadium |
Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I - 220 PLN, Pakiet II - 590 PLN,
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty w szczególności: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w przypadku braku takiego obowiązku złożonego stosownego oświadczenia
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty wykazu wykonanych - wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 4. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie niższej niż: w Pakiecie I - 8700 PLN, w Pakiecie II - 23300 PLN
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu protokołów lekarza weterynarii, stwierdzających dopuszczenie do obrotu oferowanego produktu. W/w protokoły Wykonawca udostępni każdorazowo na żądanie Zamawiającego - dotyczy Pakietu II - Nabiał.
2. Decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego lub lekarza weterynarii stwierdzająca, że pojazd, którym dostarczany będzie towar odpowiada wymaganiom sanitarnym do transportu żywności.
3. Obowiązująca decyzja administracyjna właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm. i obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy) jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub obowiązująca decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzających do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej (Podstawa prawna : art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn.zm.), jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa powyżej złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty |
Wykonawca, który chce polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa dokumenty potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Spełnieniem warunku będzie potwierdzenie posiadania przez ten podmiot środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż: w Pakiecie I - 1000 PLN, w Pakiecie II - 2600 PLN
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą być wprowadzone wyłącznie w przypadku:
a) zmiany cen w związku z urzędową zmianą wysokości podatku od towarów i usług,
b) zmiany cen korzystnej dla Zamawiającego, tj. obniżenia ceny produktów, w tym również na tzw. okresy promocyjne, z określeniem czasu obowiązywania obniżki ceny.
c) przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania dostaw wszystkich ilości produktów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ.
d) zmiany rachunku bankowego i innych danych stron.
e) Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową.
f) zmiany sposobu konfekcjonowania produktu, którego cena, po odpowiednim przeliczeniu, nie będzie wyższa niż cena produktu objętego umową.
g) zmiany zakresu dostaw realizowanych przez podwykonawców- jeżeli dotyczy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalmurcki.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2
|
Data składania wniosków |
06/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - sekretariat Dyrektora
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|