Dostawa żywności w rozbiciu na pakiety

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-06 10:00:00
Instytucja Szpital Miejski Murcki w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 441250 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa warzyw i owoców oraz nabiału

Opis

Warzywa i owoce - 17 pozycjiNabiał - 13 pozycji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Miejski Murcki w Katowicach
Ulica ul. Sokołowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-749
Województwo śląskie
Tel 32 2556163
Fax 32 2556337
Internet www.szpitalmurcki.pl
Regon 27640223300000
E-mail zp@szpitalmurcki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Dostawa żywności w ilości do 20 procent wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 6
Wadium Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I - 220 PLN, Pakiet II - 590 PLN,
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty w szczególności: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w przypadku braku takiego obowiązku złożonego stosownego oświadczenia
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty wykazu wykonanych - wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 4. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie niższej niż: w Pakiecie I - 8700 PLN, w Pakiecie II - 23300 PLN
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu protokołów lekarza weterynarii, stwierdzających dopuszczenie do obrotu oferowanego produktu. W/w protokoły Wykonawca udostępni każdorazowo na żądanie Zamawiającego - dotyczy Pakietu II - Nabiał. 2. Decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego lub lekarza weterynarii stwierdzająca, że pojazd, którym dostarczany będzie towar odpowiada wymaganiom sanitarnym do transportu żywności. 3. Obowiązująca decyzja administracyjna właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm. i obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy) jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub obowiązująca decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzających do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej (Podstawa prawna : art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn.zm.), jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa powyżej złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty Wykonawca, który chce polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa dokumenty potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Spełnieniem warunku będzie potwierdzenie posiadania przez ten podmiot środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż: w Pakiecie I - 1000 PLN, w Pakiecie II - 2600 PLN
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą być wprowadzone wyłącznie w przypadku: a) zmiany cen w związku z urzędową zmianą wysokości podatku od towarów i usług, b) zmiany cen korzystnej dla Zamawiającego, tj. obniżenia ceny produktów, w tym również na tzw. okresy promocyjne, z określeniem czasu obowiązywania obniżki ceny. c) przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania dostaw wszystkich ilości produktów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. d) zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. e) Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową. f) zmiany sposobu konfekcjonowania produktu, którego cena, po odpowiednim przeliczeniu, nie będzie wyższa niż cena produktu objętego umową. g) zmiany zakresu dostaw realizowanych przez podwykonawców- jeżeli dotyczy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpitalmurcki.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - sekretariat Dyrektora
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)