DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, PRZEDŁUŻENIA WSPARCIA DO OPROGRAMOWANIA I PRZEDŁUŻENIA PRAWA DO AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU PRACY M.ST. WARSZAWY

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-06 13:00:00
Instytucja Urząd Pracy m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania informatycznego,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 441352 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 302313103, 302321108, 302331806, 485170005, 487610000, 302360002, 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ opisano w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Pracy m.st. Warszawy
Ulica ul. Grochowska 171B
Nr domu 171B
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-111
Województwo mazowieckie
Tel 022 8377060, 8774596
Fax 022 8373340
Internet www.bip.up.warszawa.pl
Regon 01621047700000
E-mail d.ksiezak@up.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/12/2013
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 22.1. SIWZ wnieść wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie główne dostawy sprzętu komputerowego lub/i oprogramowania lub/i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt komputerowy, oprogramowanie, przedłużenie wsparcia do oprogramowania i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego Zestawienia asortymentowego stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Zestawienie asortymentowe musi zawierać wykaz oferowanego sprzętu komputerowego, oprogramowania, przedłużenia wsparcia do oprogramowania i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania, jakie Wykonawca zamierza dostarczyć w ramach niniejszego zamówienia. Wykonawca obowiązkowo wypełnia wszystkie pozycje zgodnie z wymogiem Zamawiającego oraz w celu weryfikacji oceny spełnienia (spełnia/ nie spełnia) określonych parametrów technicznych sprzętu komputerowego, przedłużenia wsparcia do oprogramowania i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania zamieszcza link do podstrony internetowej producenta, na której jest zamieszczona specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu. Zamawiający na tej podstawie oraz na podstawie standardowych informacji zamieszczonych na oficjalnej stronie producenta dokona weryfikacji oceny spełnienia (spełnia/nie spełnia) określonych parametrów technicznych sprzętu komputerowego i określonych parametrów funkcjonalnych oprogramowania lub określonych warunków przedłużenia wsparcia do oprogramowania i przedłużenia prawa do aktualizacji oprogramowania. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z ofertą aktualne dokumenty, analogiczne do zamieszczonych na stronie internetowej producenta, np. aktualne ulotki, aktualne testy i certyfikaty, oświadczenia producenta, w przypadku, gdyby informacje przedstawione na podstronie producenta dotyczące oferowanego przez niego asortymentu były nieaktualne. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości na etapie badania ofert, czy wymagania zawarte w OPZ zostały spełnione, to jest w przypadku, gdyby zawarte na wskazanej podstronie internetowej producenta informacje okazały się sprzeczne z oświadczeniem zawartym w Zestawieniu asortymentowym lub niekompletne, Zamawiający postąpi zgodnie z pkt 10.6. SIWZ. W przypadku wymagań wydajnościowych określonych dla dysków, Zamawiający dokona weryfikacji podanych w Zestawieniu asortymentowym wyników na etapie odbioru jakościowego dostawy. Dostarczone dyski muszą cechować się wydajnością równą lub wyższą w stosunku do określonej w OPZ.
Inne dokumenty a) Wykonawca, który będzie polegał przy wykazywaniu spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), winien w świetle art. 26 ust. 2b ustawy udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udzielający zasobu; b) umowa spółki cywilnej lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; c) pełnomocnictwo. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno określać zakres i zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 ustawy, Pełnomocnictwo musi zostać wystawione zgodnie z pkt 11.1.2. i 11.1.3. SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy itp.; b) w zakresie zmian przepisów, na podstawie których jest realizowana Umowa, w zakresie jaki będzie konieczny, aby dostosować postanowienia umowne do obowiązującego stanu prawnego; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez co należy rozumieć katastrofalne działania przyrody (np. nietypowo niskie temperatury), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne) z wyłączeniem protestów pracowniczych, powodującej konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji dostawy przewidzianej w Załączniku nr 1 do Umowy, gdy dalsza realizacja dostaw na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków postanowień Umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań; d) w zakresie przedmiotu Umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu/wersji) sprzętu komputerowego lub oprogramowania z produkcji (przez producenta), a dostępny będzie sprzęt komputerowy lub oprogramowanie o parametrach niegorszych niż określone w Załączniku nr 1 do Umowy. Wycofanie modelu (typu/wersji) sprzętu komputerowego lub oprogramowania z produkcji (przez producenta) Wykonawca musi pisemnie udokumentować informacją od producenta lub dystrybutora. Cena netto pozostaje taka sama jak dla sprzętu pierwotnie oferowanego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.up.warszawa.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Pracy m.st. Warszawy ul. Ciołka 10A 01-402 Warszawa piętro 1, pokój 104
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Urząd Pracy m.st. Warszawy ul. Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, piętro 1, pokój 120 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin otwarcia ofert: 06.11.2013 r. godzina 13:30, miejsce: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, piętro 2, pokój 221
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)