Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego - Nr 58/13/N

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-07 10:00:00
Instytucja 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Produkty z gumy,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 441438 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 398300009, 249600001, 195200007, 195100004, 392240008, 337720002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilościach i asortymencie określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym).

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem 2 grupy (części):
grupa I - Środki czystości;
grupa II - Drobny sprzęt gospodarczy

3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup.

4. Wszystkie dostarczone środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy muszą pochodzić
z bieżącej produkcji, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia, oraz muszą być opakowane w szczelnie zamknięte oryginalne opakowania. Opakowania winny być nienaruszone, z oryginalnymi etykietami producenta, posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta), a także dokładnie określony (czytelny) termin ważności i przydatności do użycia.

5. Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilości i asortymencie odpowiadającym formularzowi ofertowemu nastąpi do miejsca wskazanego przez zamawiającego - magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin. Dostawa powinna nastąpić w dzień pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1300, przy czym początek realizacji dostawy winien nastąpić nie później niż o godzinie 900.
O dokładnym terminie dostawy wykonawca powiadomi zamawiającego w kontaktach roboczych (telefonicznie lub faksem) minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.

6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy, własnym transportem lub za pośrednictwem wybranego przewoźnika, do miejsca wskazanego w pkt. 5 - na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego przez Zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca.
7. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w pkt. 5, przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego zostanie sporządzony protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości (grupa I) posiadające terminy ważności i przydatności do użycia na okres co najmniej 11 miesięcy (jedenastu miesięcy), liczone od dnia dostawy.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć drobny sprzęt gospodarczy (grupa II) najwyższej jakości, posiadający gwarancję jakości na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od daty dostawy.

10. Cena podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, łącznie z dostawą towaru do magazynu wskazanego przez zamawiającego (magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin). Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.

11. Na potwierdzenie spełnienia parametrów jakościowych określonych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym dla poszczególnych pozycji asortymentowych w tabeli 1 formularza ofertowego, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą następujących dokumentów (dotyczy tylko grupy I - środki czystości):
- kart charakterystyki lub kart produktu do poszczególnych materiałów z grupy I (od poz. 7 do poz. 25);
- pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym do pozycji nr 9 z grupy I -
dotyczy żelu do WC;
- pozwolenia z krajowego systemu informacji o kosmetykach wprowadzonych do obrotu lub innego równoważnego dokumentu np. atest PZH do pozycji nr 21 i 22 z grupy I - dot. mydła w żelu.

W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą środków czystości określonych wyżej dokumentów, zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy, do momentu uzupełnienia tych braków przez wykonawcę.

12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

13. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także
w ogólnych warunkach umowy dla grup I-II (załącznik Nr 5 do SIWZ).

15. UWAGA! Wskazane w poszczególnych opisach przedmiotu zamówienia znaki towarowe służą jedynie jako przykłady produktów spełniających wymagania zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Ulica ul. Brygady Pościgowej 5
Nr domu 5
Miejscowość Dęblin
Kod Pocztowy 08-521
Województwo lubelskie
Tel 81 551 75 25
Fax 81 551 95 36
Internet www.41blsz.wp.mil.pl
Regon 06145692000000
E-mail przetargi.41blsz@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla żadnej z części postępowania (grup)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) jeżeli wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 4) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę. (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum) w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby z treści tej umowy wynikały w szczególności: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podziału obowiązków w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 5) Na potwierdzenie spełnienia parametrów jakościowych określonych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym dla poszczególnych pozycji asortymentowych w tabeli 1 formularza ofertowego, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą następujących dokumentów (dotyczy tylko grupy I - środki czystości): - kart charakterystyki lub kart produktu do poszczególnych materiałów z grupy I (od poz. 7 do poz. 25); - pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym do pozycji nr 9 z grupy I - dotyczy żelu do WC; - pozwolenia z krajowego systemu informacji o kosmetykach wprowadzonych do obrotu lub innego równoważnego dokumentu np. atest PZH do pozycji nr 21 i 22 z grupy I - dot. mydła w żelu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.41blsz.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 304) w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 18 zł na konto: 24 1010 1339 0016 1622 3100 0000
Data składania wniosków 07/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, budynek Nr 226, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)