Dostawa sprzetu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Opolu

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 11:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Wyroby elektryczne,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy operacyjne,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227681 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486200001, 480000008, 302374601, 421234001, 397134306, 302131006, 324200003, 488220006, 302372805, 316825108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego i oprogramowania: dwa (2) pakiety biurowe MS Office dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 2012 - BOX lub równoważne, dwadzieścia dziewięć (29) pakietów oprogramowania systemowego Microsoft Windows 8 Pro Upgrade BOX 32/64Bit PL lub równoważnych, program ABBYY PDF Transformer 3.0 Pro lub równoważny posiadający co najmniej te same funkcjonalności, kompatybilny z systemami operacyjnymi Windows XP i wyższymi, pięć (5) klawiatur numerycznych do laptopa ze złączem USB, kompresor bezolejowy przenośny,odkurzacz serwisowy przeznaczony do czyszczenia kserokopiarek i drukarek laserowych, ultrabook, jeden (1) laptop, jeden (1) zarządzalny przełącznik sieci Ethernet o dużej szybkości przełączania, serwer, UPS Line-Interactive.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Opolu
Ulica ul. Ozimska 19
Nr domu 19
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-057
Województwo opolskie
Tel 077 453 68 86
Fax 077 456 43 13
Internet www.izba-skarbowa.opole.pl
Regon 00102292000000
E-mail Magdalena.Wlodowska@op.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 16
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca, który planuje podjąć się realizacji IV części zamówienia spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, ujęte w złożonym wraz z ofertą wykazie dostaw opracowanym zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, z załączeniem dowodów, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca przystępujący do udziału w niniejszym postępowaniu, planujący realizować część I, II lub III, spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gwarantującego realizację zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada stosowną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wskazanych w art. 22 ust. 1 PZP.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy: wydłużenie terminu realizacji zamówienia, dopuszczalne jest, gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a wydłużenie terminu jest niezbędne do wykonania zamówienia; gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, stawka VAT zastosowana do obliczenia ceny oferty zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa, przy czym wartość netto oferty pozostanie niezmieniona. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.izba-skarbowa.opole.pl
Adres uzyskania siwz Izba Skarbowa w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, pok. 313
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Izba Skarbowa w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, pok. 513 (sekretariat) - V piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)