Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 4352
|
Ulica |
ul. Nowowiejska 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Giżycko
|
Kod Pocztowy |
11-500
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
87 429 46 02
|
Fax |
87 429 46 41
|
Internet |
www.24wog.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl
|
Regon |
28060211800000
|
E-mail |
trejnisk@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka Wojskowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Wojskowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2014
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy.
A.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00 gr.
B.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
C.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1. pieniądzu
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3. gwarancjach bankowych
4. gwarancjach ubezpieczeniowych
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O. Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium na dostawę pieczywa i wyrobów cukierniczych postępowanie nr 104 2013
D.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
1.Zwrot i zatrzymanie wadium.
1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a
b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010, Nr 136, poz. 914 ze zm,
lub
zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży wykaz dostaw załącznik nr 4 do SIWZ, wykazując się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem głównych dostaw, tj. co najmniej 1 dostawy o wartości minimum 200 000,00 zł brutto - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Główna dostawa musi być związana z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalna do niego dostawa pieczywa i, lub wyrobów cukierniczych.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, iż wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, iż wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego - załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia, wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Dowód wniesienia wadium
4. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej
jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG należy dołączyć
pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ustawy pzp.
5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne, w oryginale, zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 17 ust. 2 umowy:
a. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy.
b. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany częstotliwości dostaw oraz przedziału godzinowego przyjmowania dostaw przez Odbiorców.
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania, dodania, odbiorcy i miejsca dostawy.
d. W przypadku zmiany lub wprowadzenia nowych przepisów dotyczących przedmiotu umowy strony dostosują treść umowy do tych przepisów z zachowaniem postanowień ust. 1.
2. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisy paragrafu są nieważne
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek Sztabu, pokój nr 6.
|
Data składania wniosków |
08/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, Kancelaria Jawna, pokój nr 109.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną. Adres poczty elektronicznej 24wog.zam@wp.mil.pl.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczania się w walucie obcej.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|