Zakup materiałów i urządzeń niezbędnych do prowadzenia prac restauratorskich w obiektach Skansenu Górniczego Królowa Luiza w Zabrzu.
Numer postępowania: ZP/29/MGW/2013

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 10:00:00
Instytucja Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228189 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 438000001, 426520001, 317000003, 445100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


1.Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i urządzeń niezbędnych do prowadzenia prac restauratorskich
w obiektach Skansenu Górniczego Królowa Luiza w Zabrzu zwanych dalej urządzeniami.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj: Muzeum Górnictwa Węglowego, ul. 3-go maja 93 w Zabrzu.

2 Opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne parametry techniczne stanowi część IV SIWZ.

3.Zamawiajacy wymaga, aby oferowane materiały i urządzenia były fabrycznie nowe.

4. Wymagany okres gwarancji:

- dla elektronarzędzi, myjki ciśnieniowej, prostownika, sprężarki powietrza, prasy hydraulicznej, półautomatu spawalniczego i zestawu spawalniczego - nie mniej niż 2 lata,

- dla pozostałych materiałów i urządzeń - nie mniej niż 1 rok.

5. Instrukcja obsługi w języku polskim winna być dostarczona Zamawiającemu łącznie z urządzeniami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Ulica ul. Jodłowa 59
Nr domu 59
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-800
Województwo śląskie
Tel 32 630 30 91
Fax 32 277 11 25
Internet www.muzeumgornictwa.pl
Regon 24322042000000
E-mail amaraszek@kopalniaguido.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.muzeumgornictwa.pl
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium
Wymagania dotyczące wadium.
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc złotych.) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Alior Bank Nr konta 10 2490 0005 0000 4520 1321 0075
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć w sekretariacie Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, przy ul. Jodłowej 59, 41-800 Zabrze (sekretariat pok. 102).
6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe:
- zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp.,
- dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji,
- wskazanie sumy gwarancyjnej,
- wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, ubezpieczonego, - Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41 - 800 Zabrze,
- wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, ubezpieczyciela,
- określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające wykaz oferowanych materiałów i urządzeń zawierający model oraz nazwę producenta
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art.144 Prawa zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1. zmiany terminu wykonania zamówienia:
1.1. wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
1.2.1. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 3 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.muzeumgornictwa.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu ul. Jodłowa 59 41-800 Zabrze
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59
41-800 Zabrze
pok. 102 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe
1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 2 tygodni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 13.12.2013r
2. Oferta, zastrzeżeniem pkt 10.6.2 i 10.7 SIWZ , musi zawierać:
- Kopię wniesionego wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę część W wg Spisu zawartości oferty,
- Formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, część A wg Spisu zawartości oferty, złożony w formie oryginału,
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, część B wg Spisu zawartości oferty, złożone w formie oryginału,
- Formularz - Status prawny Wykonawcy, Załącznik nr 1 wg Spisu zawartości oferty, złożony w formie oryginału,
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2. i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy) , złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
- Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom, Załącznik nr 2.P wg Spisu zawartości oferty, złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją nie dotyczy,
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia Załącznik nr 3.
- oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm. załącznik nr B1.
- kalkulacja ceny, załącznik C.
- wykaz oferowanych materiałów i urządzeń zawierający model oraz nazwę producenta, załącznik D.
3. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać:
- kopię wniesionego wspólnie wadium, część W wg Spisu zawartości oferty,
- wspólny formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, część A wg Spisu zawartości oferty, złożony w formie oryginału,
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, część B wg Spisu zawartości oferty, złożone w formie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia - złożone w formie oryginału,
- Formularz - Status prawny Wykonawcy, Załącznik nr 1wg Spisu zawartości oferty, złożony w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ ,jeżeli dotyczy.
Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Załączniki nr 1.1, wg Spisu zawartości oferty,
- wspólny Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom, Załącznik nr 2.P wg Spisu zawartości oferty, złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją nie dotyczy,
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, Załącznik nr 3, - oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm. załącznik nr B1, złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia - w formie oryginału
- pełnomocnictwo - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- kalkulacja ceny, załącznik C,
- wykaz oferowanych materiałów i urządzeń zawierający model oraz nazwę producenta, załącznik D.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)