Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
|
Ulica |
ul. Szpitalna 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kłodzko
|
Kod Pocztowy |
57-300
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Internet |
www.zoz.klodzko.pl
|
E-mail |
kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymaga wniesienia wadium:
W zadaniu nr 1 - 4 400 zł
W zadaniu nr 2 - 5 800 zł
W zadaniu nr 3 - 3 800 zł
W zadaniu nr 4 - 6 600 zł
|
Uprawnienie |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Potencjał |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Zdolne |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Sytuacja |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony druk oferty.
2. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (da-towane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
3. Dowód wniesienia wadium.
4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
5. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
6. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 ro-ku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówie-nia powierzy do wykonania podwykonawcy.
7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
8. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wyko-nawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
9. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpiecze-nia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu .
10. Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) za-łączniki do niniejszej specyfikacji ( w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę).
11. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej lub listę podmiotów powią-zanych kapitałowo zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
12. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubie-gających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych do-kumentów wymienionych w punktach 2,4,5.6,7,8 i 9.
Uwaga! Wykonawcy, którzy mają siedzibę swojej firmy poza granicami RP w innych
państwach Unii Europejskiej składają dokumenty obowiązujące w danym kraju gdzie
mieści się siedziba ich firmy.
Wykonawca składa dokumenty wydane przez organy, które faktycznie zajmują się
dziedzinami wymienionymi w rozdziale IX. Złożone dokumenty muszą być
przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty za-ległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o do-puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od-powiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wyko-nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia .
Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski.
Celem sprawniejszej oceny ofert Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej ,ofertę w formie elektronicznej zapisaną na płycie CD, DVD lub innym nośniku, który można odtworzyć w większości komputerów (załączniki/zadania, na które Wykonawca składa ofertę). W przypadku różnic pomiędzy ofertą w formie papierowej a ofertą w formie elektronicznej Zamawiający przy ocenie bę-dzie brał pod uwagę jedynie ofertę w formie papierowej. Nie złożenie oferty w formie elektronicznej nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Wykonawca powinien podać osobę/osoby reprezentujące firmę lub pełnomocnika, którzy będą podpisywać umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z
późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza istotną zmianę treści oferty po
podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą w następujących przypadkach:
1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2. Znacznego wzrostu cen rynkowych poszczególnych towarów wynoszącego co najmniej 15% różnicy od ceny, które obowiązywały w dniu zawierania umowy. Wówczas na wniosek Wykonawcy może być zmieniona treść umowy pod warun-kiem, że Wykonawca jednoznacznie udowodni podwyżkę cen. W takim przypad-ku cena może wzrosnąć o wartość podwyżki ceny rynkowej, natomiast marża Wy-konawcy oraz inne koszty zakładowe pozostają bez zmian.
3. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
4. W przypadkach określonych we wzorze umowy.
Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Adres uzyskania siwz |
Podmiot leczniczy
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
|
Data składania wniosków |
14/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
sekretariat Zamawiającego:
Podmiot leczniczy
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Sukcesywnie od 01.01.2014 do 31.12.2014 zgodnie z terminami opisanymi w
poszczególnych załącznikach
|
Czy unieważnienie |
Nie
|