Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń niezbędnych do wyposażenia siedziby Biura Projektu pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 15:00:00
Instytucja Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 1 w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • System zarządzania bazą danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228731 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 302320004, 302131006, 386521001, 302312504, 301914008, 480000008, 486120001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń niezbędnych do wyposażenia siedziby Biura Projektu pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 1 w Olsztynie przy ul. Kopernika 45 / Kod CPV: 30213000-5; 30231300-0; 30232000-4; 30213100-6; 38652100-1; 30231250-4; 30191400-8; 48000000-8; 48612000-1/.
2) Szczegółowy opis sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń niezbędnych do wyposażenia siedziby Biura Projektu zawarty jest w SZCZEGÓŁOWYCH SPECYFIKACJA TECHNICZNYCH, które stanowią załączniki do Istotnych Warunków Zamówienia,
3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
- Część I: Komputery przenośne - Laptopy wraz z oprogramowaniem - szt. 3 szt.
- Część II: Komputery stacjonarne wraz z monitorami i oprogramowaniem Pakiet
biurowy oraz oprogramowaniem antywirusowym i systemem operacyjnym - szt. 3
- Część III: Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1 wraz z tonerami (zestaw tonerów do
urządzenia wielofunkcyjnego) - 22 kpl. (prawo opcji),
- Część IV: Rzutnik (projektor)- szt. 1, Router - szt. 1, Niszczarka - szt. 1.
Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy.
4) Zamawiający w Części III zamówienia - Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1 wraz z tonerami przewiduje prawo opcji, o którym jest mowa w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku poz. 907 j.t. ze zm.) na zasadach określonych we wzorze umowy dla części III. Prawem opcji objęty jest etap przedmiotu zamówienia dot. dostawy tonerów (zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego) - 22 kpl.
5) Szczegółowy zakres obowiązków i czynności Wykonawcy do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia określony jest w Istotnych Warunkach Zamówienia opracowanych dla potrzeb postępowania, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Opis

Przedmiotem zamówienia objętego częścią I zamówienia są komputery przenośne - Laptopy wraz z oprogramowaniem - szt. 3 szt.Przedmiotem zamówienia objętego częścią II zamówienia są komputery stacjonarne wraz z monitorami i oprogramowaniem Pakiet biurowy oraz oprogramowaniem antywirusowym i systemem operacyjnym - szt. 31. Przedmiotem zamówienia objętego częścią III zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - szt. 1 wraz z tonerami (zestawem tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego) - 22 kpl. (prawo opcji).
2. Termin wykonania zamówienia strony ustalają na:
a) Etap 1 - dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego - 10 dni licząc od daty podpisania umowy.
b) Etap 2 - dostawa tonerów (zestawu tonerów) przeznaczonych do urządzenia wielofunkcyjnego w ilości nie większej niż 22 kpl. (prawo opcji) - od podpisania umowy do dnia 30.06.2015r.
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym jest mowa w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku poz. 907 j.t. ze zm.). Prawem opcji objęty jest Etap 2 przedmiotu zamówienia. Zamawiający, wg własnej swobodnej decyzji w terminie do dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2015r. może złożyć Wykonawcy pisemne zlecenie sukcesywnego wykonania części przedmiotu umowy określonego w Etapie 2 (skorzystanie z prawa opcji). Za datę udzielenia zlecenia będzie uważana data wysyłki zlecenia pocztą elektroniczną na adres Wykonawcy.Przedmiotem zamówienia objętego częścią IV zamówienia jest dostawa Rzutnika (projektora)- szt. 1, Routera - szt. 1, Niszczarki - szt. 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 1 w Olsztynie
Ulica ul. Mikołaja Kopernika 45
Nr domu 45
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-512
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 527 20 03
Internet www.poradnia.olsztyn.pl; www.bip.olsztyn.eu
Regon 00068327500000
E-mail ppp1olsztyn@wp.pl; biuroprojektu.ppp1@o2.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach o których jest mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań i dokumentów w zakresie w/w warunków udziału w postępowaniu. 2. Ofertę należy przygotować w języku polskim, na piśmie, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunku udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których jest mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia stosownego oświadczenia zawartego w pkt. 5 Formularza Ofertowego , 4. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają określone wymagania, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów : a) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE URZĄDZEŃ oferowanych przez Wykonawcę dla odpowiedniej części zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego odpowiednie załączniki do IWZ, z których musi wynikać, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania Zamawiającego. b) Wykonawca może do oferty dołączyć katalogi, rysunki poglądowe, opisy lub fotografie wraz z istotnymi parametrami technicznymi oferowanego sprzętu i urządzeń składających się na ofertę Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia zamówień dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) wstrzymania realizacji dostaw przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy, c) braku możliwości realizacji przedmiotu umowy z powodów niezależnych od stron umowy. 2. Zmiany, o których mowa powyżej nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia, zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. 3. Dopuszcza się zmiany w zawartej umowie związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. Umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów. 4. Dopuszcza się możliwość dostawy sprzętu lub oprogramowania o cechach lub parametrach nie gorszych niż zaproponowane w ofercie w przypadku braku ich dostępności na rynku, przy czym ceny zawarte w ofercie nie mogą ulec zmianie. 5. Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez ograniczenie zakresu rzeczowego zamówienia przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego na podstawie cen wynikających z oferty Wykonawcy. 6. Zmiany, o których mowa powyżej muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego. 7. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić pisemnie pod rygorem nieważności za zgodą dwóch Stron.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.olsztyn.eu
Adres uzyskania siwz ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA zamieszczone są na stronie: www.bip.olsztyn.eu w zakładce zamówienia publiczne/dostawa/
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 15:00
Miejsce Sekretariat Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 1 w Olsztynie przy ul. Kopernika 45
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie dotyczy projektu nr WND-POKL.03.05.00-00-003/13 pt. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna realizowanego przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną Nr 1 w Olsztynie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, 2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 08.11.2013r. o godz. 15:20 w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 1 w Olsztynie, ul. Kopernika 45, pok. Nr 31, 3. UMOWA O REALIZACJĘ ODPOWIEDNIEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania zawiadomienia o wybraniu jego oferty wg wzoru stanowiącego odpowiedni załącznik do Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa, gdyż wartość szacunkowa zamówienia została ustalona poniżej 14 000 tyś. euro. Wobec powyższego do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, jak również nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej, o których jest mowa w dziale VI ustawy Pzp
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)