Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-07 10:00:00
Instytucja Gmina Dobrzyniewo Duże
Miejscowość Dobrzyniewo Duże
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228791 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391621109, 302131006, 302321108, 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do niniejszej IDW. CZĘŚĆ II - zakup i dostawa sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do IDW. Zamawiający wymaga, aby pomoce i materiały dydaktyczne oraz sprzęt były pakowane i pogrupowane zgodnie z wyszczególnionymi rodzajami zajęć określonymi dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów i sprzętu użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne oraz sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanych pomocy dydaktycznych pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy i sprzętu kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych pomocy i sprzętu. W przypadku drobnych materiałów np. długopisy - naklejki zostaną naklejone na miejscu ich przechowywania.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 39162110-9 sprzęt dydaktyczny, 30213100-6 komputery przenośne, 30232110-8 drukarki laserowe, 32342400-6 sprzęt nagłaśniający.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do niniejszej IDW. Zamawiający wymaga, aby pomoce i materiały dydaktyczne były pakowane i pogrupowane zgodnie z wyszczególnionymi rodzajami zajęć określonymi dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanych pomocy dydaktycznych pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych pomocy. W przypadku drobnych materiałów np. długopisy - naklejki zostaną naklejone na miejscu ich przechowywania.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ II - zakup i dostawa sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do niniejszej IDW. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był pakowany i pogrupowany dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone sprzęty gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 12 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie sprzęty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów i sprzętu użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanego sprzętu pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy i sprzętu kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych sprzętów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Dobrzyniewo Duże
Ulica ul. Białostocka 25
Nr domu 25
Miejscowość Dobrzyniewo Duże
Kod Pocztowy 16-002
Województwo podlaskie
Tel 85 7428155
Fax 85 7197147
Internet www.dobrzyniewo.pl
Regon 05065925000000
E-mail zampubl@dobrzyniewo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium CZĘŚĆ I - Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). CZĘŚĆ II- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
Wiedza Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
Potencjał Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
Zdolne Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
Sytuacja Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dowód wniesienia wadium (dotyczy CZĘŚCI I) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy: upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z innego dokumentu Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego). Formularz oferty
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiany terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, że Zamawiający nie straci dofinansowania. 4) Zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi/
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 12
Data składania wniosków 07/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany przez Gminę Dobrzyniewo Duże w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)