Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie
|
Ulica |
ul. Chopina 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-026
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
081 5317612, 5317621
|
Internet |
www.nbp.pl
|
Regon |
00000222300105
|
E-mail |
Jacek.Bartkowski@mail.nbp.pl; Zofia.Chmielewska@mail.nbp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/12/2013
|
Wadium |
wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy klimatyzatorów z ich montażem o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 złotych (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy) brutto,
|
Zdolne |
Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do obsługi technicznej, demontażu oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2010 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową (Dz. U. Nr 121 poz. 1263 z poz.zm.).
|
Sytuacja |
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 70.000,00 złotych (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
wykazu dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, polegających na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy klimatyzatorów z ich montażem o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 złotych (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy) brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Przykład formularza wykazu podany jest w załączniku nr 4 do SIWZ,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych poniżej.
2. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania przez Wykonawcę, w ramach odrębnych umów, zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i jeżeli wykonanie tej umowy jest uzależnione od wykonania zamówień dodatkowych, strony dokonają stosownej zmiany terminu wykonania umowy.
3. Uzgodnienie warunków zmiany umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli stron stosownego protokołu określającego nowy termin wykonania przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem opisującym podstawy konieczności i celowości zmiany terminu.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu.
6. Jeżeli w czasie realizacji umowy, Wykonawca nie będzie mógł wbudować urządzeń opisanych w ofercie ze względu na zaprzestanie przez producenta produkcji materiału bądź wycofania i wprowadzenia przez producenta urządzeń o parametrach i cechach eksploatacyjnych i użytkowych lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych, wówczas Wykonawca złoży Zamawiającemu wniosek o akceptację zmiany urządzeń, podając szczegółowe uzasadnienie zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta. W takim przypadku akceptacja zmiany urządzeń może nastąpić pod warunkiem zachowania wynagrodzenia ustalonego umową, bez konieczności zmiany umowy.
7. Przedłużenie terminu realizacji umowy może nastąpić również w przypadku uzasadnionych okoliczności wynikających ze specyfiki działań Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.nbp.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Narodowy Bank Polski,
Oddział Okręgowy w Lublinie,
ul. Chopina 6,
20-026 Lublin
|
Data składania wniosków |
08/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Narodowy Bank Polski,
Oddział Okręgowy w Lublinie,
ul. Chopina 6,
20-026 Lublin
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|