Remont dachu budynku A Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-14 12:00:00
Instytucja Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
Miejscowość Polkowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elementy składowe obwodów elektrycznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 442208 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452600007, 451113001, 453111001, 453112002, 453143107, 312200004, 452151008, 453200006, 452612109, 453100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia:Remont dachu budynku A Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.:
I etap - Konserwacja dachu i wykonanie prac elektrycznych dachu o powierzchni 477,36 m2.

II etap - Pozostałe roboty w tym: roboty rozbiórkowe, remont kominów, remont i ocieplenie dachu, przebudowa dachu, elektryczne zgodnie z przedmiarami.
Adres obiektu:59-101 Polkowice, ul. K. B. Kominka 7, dz. nr 73/4, obr. I Polkowice miasto
Opis ogólny przedmiotu zamówienia:Zadanie obejmuje roboty budowlane objęte Decyzją nr 675.2013 z dnia 02.10.2013 r. (załącznik 6 do Rozdziału III SIWZ), polegające na przebudowie i remoncie dachu na budynku Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - Zakład Opieki Zdrowotnej S.A. położonego przy ul. Kominka 7, w miejscowości Polkowice, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 73/5, obręb 1, jednostka ewidencyjna Polkowice - miasto, wg projektu budowlanego, stanowiącego załącznik Nr 2 do Rozdziału III SIWZ, w zakresie opisanym szczegółowo:
- w opisie technicznym i specyfikacji stanowiącym załączniki nr 3,4,5 do Rozdziału III SIWZ,
- w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
Ulica ul. K. B. Kominka 7
Nr domu 7
Miejscowość Polkowice
Kod Pocztowy 59-101
Województwo dolnośląskie
Tel 0-76 746 08 00
Fax 0-76 746 08 48
Internet www.pcuz.pl
Regon 39076085200000
E-mail pcuz@polkowice.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: NZOZ-S.A.
Rodzaj zam inny NZOZ-S.A.
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 70
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wykonawca, który nie wniesie wadium w ww. kwocie zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt. 4. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Dostawca wnoszący wadium w niżej wymienionych formach jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.11.2013 r. o godzinie 12:00. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Wschowa o/Polkowice, nr konta: 89 8669 0001 0141 6844 2000 0015 lub w Kasie Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ-S.A., ul. K. B. Kominka 7, 59-100 Polkowice. 6. Wadium można wnieść w formie: 6.1. pieniężnej; 6.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6.3. gwarancji bankowej; 6.4. gwarancji ubezpieczeniowej; 6.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42/2007 poz. 275 z późn. zm.). Uwaga! Oryginał: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancji bankowej; gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia o którym mowa w pkt. 6.2 SIWZ należy złożyć w Kasie przy ul. K.B. Kominka 7 w Polkowicach do dnia 14.11.2013 r. do godz. 12:00. Wadium wnoszone w formach gwarancji lub poręczenia będzie akceptowane, pod warunkiem, że jego treść będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, a okres ważności wadium nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 i 2 pzp. 8.1. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zwraca kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, po odliczeniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek, którego oferta została wybrana. W ofercie należy podać numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 8.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.3.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.3.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1.0 Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (warunek określony w pkt 1.0 musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę ) 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. 1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW, WYMIENIONYCH POWYŻEJ ZOSTANIE DOKONANA WEDŁUG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Niespełnienie, chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, iż z należytą starannością zrealizował w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. *Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że wykonał lub /i wykonuje obecnie, co najmniej pięć robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 800.000,- zł (brutto) każda. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW, WYMIENIONYCH POWYŻEJ ZOSTANIE DOKONANA WEDŁUG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Niespełnienie, chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zdolne Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby spełniające określone wymagania (załącznik nr 5 do Rozdziału I), zgodnie z poniższym wykazem: Dla całego zamówienia : * kierownik budowy, posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej * kierownik robót, posiadający uprawnienia instalacji elektrycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości powołania kierownika budowy z wskazanej przez Wykonawcę kadry kierowniczej posiadającej uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej, kierownika robót posiadający uprawnienia instalacji elektrycznej.
Sytuacja Wykonawca oświadczy, iż spełnia ww. warunek, OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW, WYMIENIONYCH POWYŻEJ ZOSTANIE DOKONANA WEDŁUG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Niespełnienie, chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w zakresie wskazanym w art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony. 4. Potwierdzenie wpłaty wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu, w przypadku: a) gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację robót dodatkowych lub uzupełniających, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, a także w przypadku zmiany zakresu rzeczowego robót, b) wystąpienia potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru wpisem w dziennik budowy niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy realizację robót zgodnie z wymaganiami technologii, c) stwierdzenia wad w projekcie budowlanym uniemożliwiających prawidłową realizację przedmiotu umowy. 2. Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp. ) 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu podstawowego robót. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.pcuz.pl
Adres uzyskania siwz Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice
Data składania wniosków 14/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Przychodnia Lekarska, ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 20 % zamówienia podstawowego
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)