Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Śląska
|
Ulica |
ul. Akademicka 2A
|
Nr domu |
2A
|
Miejscowość |
Gliwice
|
Kod Pocztowy |
44-100
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 2371334, 2371335, 2371171
|
Fax |
32 2371171, 2372194
|
Internet |
www.polsl.pl
|
E-mail |
oz@polsl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
6
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2014
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonanie (zakończenie) lub wykonywanie przez Wykonawcę nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostaw, z czego każda musi obejmować dostawy gazet i czasopism dla odbiorców instytucjonalnych.
|
Zdolne |
Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania.
|
Sytuacja |
Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalających na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. 2. Wycena przedmiotu zamówienia, zaoferowanie pełnego asortymentu gazet i czasopism. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa. 2.1. Arkusz Kalkulacyjny Ceny Oferty. (wykaz gazet i czasopism do zaprenumerowania na rok 2014). 2.2. Wykaz tytułów - numery łączone
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Ww. dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 5. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 8. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
- warunki atmosferyczne,
- przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/ przekazania miejsca realizacji/dostawy,
- inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.
b) zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego,
c) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych,
d) zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców),
e) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
f) dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.polsl.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Konarskiego 18, pok. 511, 44 - 100 Gliwice
|
Data składania wniosków |
14/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
08:30
|
Miejsce |
Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Konarskiego 18, pok. 511, 44 - 100 Gliwice
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Wykonawca będzie wystawiał faktury nie częściej niż jeden raz w miesiącu po zrealizowaniu dostawy. Faktura może obejmować wyłącznie dostarczone egzemplarze gazet i czasopism.
Dotyczy Zadania 4: Wykonawca wystawi odrębne faktury dla części 4.1 i 4.2.
Dotyczy Zadania 5: Wykonawca wystawi odrębne faktury dla części 5.1, 5.2 i 5.3.
Faktury za egzemplarze czasopism dotyczących 2014 r., a wydanych w 2015 r. lub później, mogą być wystawiane i dostarczane każdorazowo łącznie z dostawą czasopisma.Faktury VAT powinny być dostarczane na adres: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice. 2. Cena każdego egzemplarza gazety/czasopisma nie może być wyższa od ceny podanej w kol. 4 Arkusza Kalkulacyjnego Ceny Oferty. Cena każdego kompletu gazety i czasopisma, liczona jako suma z faktur częściowych, nie może przekroczyć ceny jednego kompletu danego tytułu podanej w kol. 6 Arkusza Kalkulacyjnego Ceny Oferty, za wyjątkiem przekroczeń wynikających z zaokrągleń jednostkowych cen netto oraz podatku VAT pod warunkiem, że mieszczą się w kwocie dodatkowej danego zadania/części.
3. Faktura zapłacona zostanie z konta Zamawiającego w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku dostarczenia faktury niezgodnej z umową, a w szczególności:
a) wpisanie tytułów lub ilości egzemplarzy niezgodnie z dowodami dostaw lub faktycznie dostarczonymi egzemplarzami gazet lub czasopism,
b) nieuwzględnienie wykazanych numerów łączonych,
c) zawierającą ceny jednostkowe wyższe niż podane w kol. 4 Arkusza Kalkulacyjnego Ceny Oferty,
d) przekroczenia ceny kompletu danego tytułu podanej w kol. 6 Arkusza Kalkulacyjnego Ceny Oferty, za wyjątkiem przekroczeń wynikających z zaokrągleń jednostkowych cen netto oraz podatku VAT pod warunkiem, że mieszczą się
w kwocie dodatkowej danego zadania/części,
e) wartością brutto pozycji na fakturze większą niż iloczyn ilości egzemplarzy i ceny jednostkowej, jeżeli różnica nie mieści się w kwocie dodatkowej, itp.
- Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wstrzymaniu zapłaty do czasu otrzymania faktury korygującej. W takim przypadku termin zapłaty wynosi do 30 dni od daty otrzymania właściwej faktury korygującej
|
Czy unieważnienie |
Nie
|