Dostawa i montaż wyposażenia kuchni szpitalnej

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-06 10:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Urządzenia do przygotowania żywności

Szczegóły

Numer ogłoszenia 442828 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 392210007, 515421004, 515421005, 393120002, 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchni szpitalnej nowo zrealizowanego budynku Szpitala w Szczecinku, przy ul. Kościuszki 38 w zakresie i rodzaju określonym w dokumentacji projektowej (projekt technologii kuchni) stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, z uwzględnieniem uwag i zapisów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział III SIWZ) oraz na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
1.1 Na przedmiot zamówienia składa się dostawa wyposażenia określonego w wykazie dostaw objętych zamówieniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w tym dostawa, ustawienie, zamontowanie, podłączenie do niezbędnych instalacji i uruchomienie urządzeń, a także dostawa pozostałych elementów wyposażenia wymienionych w tym wykazie.
1.2 W budynku wykonano instalacje wewnętrzne pod urządzenia wskazane w projekcie technologii, w związku z czym należy dopasować urządzenia do istniejących instalacji. W razie zastosowania urządzenia o innym podejściu instalacyjnym należy w ramach zamówienia dostosować instalację do wymagań technicznych urządzenia, lub w przypadku braku odcinka instalacji należy go zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową.
1.3 Oferowane wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie nie spełnia tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówienia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru.
1.4 Wykonawca zagwarantuje w ramach dostawy transport zamawianego wyposażenia we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie wyposażenia. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie posiadało certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane wyposażenie spełnia wymagane prawem przepisy i normy. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru.
1.5 Wykonane zamówienie musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi spełniać normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE, oraz być zgodne z: Rozporządzeniem Unii Europejskiej UE 178/02 ustanawiającym ogólne zasady prawa żywnościowego, powołujące Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie żywności, Dyrektywą Unii Europejskiej UE 93/43/EWG w sprawie higieny środków spożywczych, Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. /Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 ze zmianami/, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy /Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 ze zmianami/.
1.6 Wykonawca udziela gwarancji na wykonane zamówienie na okres minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. Ponadto w okresie trwania gwarancji Wykonawca powinien uwzględnić w swojej ofercie niezbędne przeglądy serwisowe urządzeń. Zamawiający wymaga by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu - czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 3 dni roboczych, usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego) oraz za pośrednictwem fax.. lub poczty email. W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony powyżej czas na naprawę sprzętu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy, sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Sprzęt zastępczy podstawiony zostanie nie później niż w ciągu kolejnego dnia roboczego od chwili zdiagnozowania awarii/usterki. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancje, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony.
1.7 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do montażu urządzeń do dokonania stosownych uzgodnień z Przedsiębiorstwem Inżynieryjno Budowlanym INFRA Spółka z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim (Wykonawca rozbudowywanego budynku Szpitala).
2. Miejsce realizacji dostawy: Szpital w Szczecinku Spółka z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek. Dostawa zostanie zrealizowana w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
2.1 Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej na trzy dni przed planowanym terminem dostawy faksem, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty email.
2.2 Wszystkie nazwy własne użyte w projekcie technologii kuchni, określające typ produktu lub producenta zostały podane przykładowo a ich wskazanie miało na celu określenie oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Dla Wykonawcy wiążące są parametry wyartykułowane w wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Ulica ul. Kościuszki 38
Nr domu 38
Miejscowość Szczecinek
Kod Pocztowy 78-400
Województwo zachodniopomorskie
Tel 094 3726720, 3726721
Fax 094 3726729, 3730886
Regon 32052419000000
E-mail przetargi@szpital.szczecinek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Internet www.szpital.szczecinek.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z o.o.
Rodzaj zam inny Spółka z o.o.
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 02/12/2013
Wadium 3000
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Wiedza Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert min. 1 dostawy i montażu wyrobów będących przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto potwierdzonej, że dostawa została wykonana w sposób należyty
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.szczecinek.pl
Adres uzyskania siwz Szpital w Szczecinku Spółka z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce sekretariat Szpital w Szczecinku Spółka z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
Termin D
Okres data do 05/12/2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)