Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Ziemi Kościerskiej w Kościerzynie
|
Ulica |
Rynek 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Kościerzyna
|
Kod Pocztowy |
83-400
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
0-58 680 04 88
|
Fax |
0-58 680 04 89
|
Internet |
www.muzeum.koscierzyna.gda.pl
|
Regon |
22038088300000
|
E-mail |
muzeum@koscierzyna.gda.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: samorządowa instytucja kultury
|
Rodzaj zam inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP).
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
19/12/2013
|
Wadium |
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kościerzynie nr 23 83280007 2001 0008 5414 0008, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, ul. Rynek 9, 83-400 Kościerzyna, lub zamieszczone w osobnej kopercie - opisanej (wadium) dołączonej do oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) podany w pkt 2 niniejszej IDW oraz nazwę zamówienia. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany
w pkt 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który złożył ofertę niezabezpieczoną wadium w formach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych zostaje wykluczony. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca zgodnie z art. 46 ust 4 ustawy Pzp
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem co najmniej dwóch głównych dostaw wyposażenia biurowego, w tym zawierającego elementy wyposażenia ekspozycyjnego, o wartości min. 50.000 PLN brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
|
Zdolne |
Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: a) koordynatorem dostawy - osobą posiadającą minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze dostaw wyposażenia biurowego, w tym zawierającego elementy wyposażenia ekspozycyjnego
|
Sytuacja |
Warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający na podstawie par. 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - ogranicza wykaz dostaw jedynie do dostaw wykonanych należycie, potwierdzających spełnienie warunku udziału w niniejszym postępowaniu określonego w pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia tj. - dostaw wyposażenia biurowego, w tym zawierającego elementy wyposażenia ekspozycyjnego, o wartości min 50.000 PLN brutto każda wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.1 zmiany sposobu realizacji i przedmiotu dostaw, prac lub ich zakresu w przypadku: a) wykonywania - na polecenie Zamawiającego lub wynikających - dostaw, prac dodatkowych lub zamiennych, modyfikacji dostawy, mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego (w szczególności zwiększających użyteczność przedmiotu zamówienia, jego walory dydaktyczne, atrakcyjność turystyczną), b) zwiększenia lub zmniejszenia zakresów rzeczowych elementów dostaw, prac ujętych w Kosztorysie Ofertowym wskutek polecenia Zamawiającego mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego (w szczególności zwiększających użyteczność przedmiotu zamówienia, jego walory dydaktyczne, atrakcyjność turystyczną), c) wykonania na polecenie Zamawiającego dostaw, prac opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia, zaś pominiętych w kosztorysie ofertowym, jak również prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym a pominiętych w opisie przedmiotu zamówienia, d) zmian w Programie robót konserwatorskich, 1.2 zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy na skutek: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany sposobu wykonania i przedmiotu dostaw, prac lub zmiany ich zakresu, o którym mowa w pkt 1.1), 1.3. zmiany przedstawiciela ze strony zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej po stronie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, 1.4. zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym wykonawcy. 1.5. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku: a) ze względu na wykonanie dostaw, prac wynikających z okoliczności opisanych powyżej w pkt 1.1) b) wykonywania przez Wykonawcę zamówień uzupełniających lub zamówień dodatkowych realizowanych na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Pzp, c) wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych. 1.2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.koscierzyna.gda.pl/portal?id=450072
|
Adres uzyskania siwz |
Muzeum Ziemi Kościerskiej im. dra Jerzego Knyby w Kościerzynie, ul. Rynek 9, 83 - 400 Kościerzyna, muzeum@koscierzyna.gda.pl, www.muzeum.koscierzyna.gda.pl
|
Data składania wniosków |
07/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Muzeum Ziemi Kościerskiej im. dra Jerzego Knyby w Kościerzynie, ul. Rynek 9, 83-400 Kościerzyna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Pomorskiej kolei skarbnica - rewitalizacja zabytkowych obiektów Zespołu Parowozowni w Kościerzynie finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 2. Postępowanie jest prowadzone i zamówienie będzie udzielone wspólnie w trybie art. 16 ust. 1 ustawy PZP z Polskim Czerwonym Krzyżem z siedzibą przy ul. Mokotowskiej 14, 00-561 Warszawa, przy czym zamawiający wyznaczyli Muzeum Ziemi Kościerskiej im. dra Jerzego Knyby z siedzibą w Kościerzynie do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu PCK i na jego rzecz
|
Czy unieważnienie |
Nie
|