Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania dla Miejskiego Zarządu Dróg i Infrastruktury Informatycznej w Zabrzu

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 10:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania graficznego,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 443052 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 320000003, 310000006, 420000006, 380000005, 351253002, 324200003, 487600003, 480000008, 483220001, 301251105, 301921136, 302313000, 302131006, 302130005, 302343001, 302344002, 302361113, 302341009, 302374106, 302374601
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania dla Miejskiego Zarządu Dróg i Infrastruktury Informatycznej w Zabrzu do siedziby MZDiII jako Zamawiającego. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, przy ul. Piastowskiej 11; 41-800 Zabrze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
Ulica ul. Piastowska 11
Nr domu 11
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-800
Województwo śląskie
Tel 32 277 68 00
Fax 32 277 68 01
Internet http://www.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/487?o=TreeMenu&e=e|487
Regon 24278353000000
E-mail sekretariat@mzdii.zabrze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi:wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż co najmniej jednym zamówieniem polegającym na dostawie sprzętu komputerowego o łącznej wartości wykonanego zamówienia co najmniej 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 2) oraz załączyć dowody (Załącznik nr 2.(1-n)), czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013r. poz. 231), Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817)
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/487/95?o=tp1&e=s|95
Adres uzyskania siwz Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, ul. Piastowska11,41-800 Zabrze, Zespół ds. rozwoju - pokój nr 9.
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, ul.Piastowska11,41-800 Zabrze, sekretariat - pokój nr 6.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty:specyfikację techniczną lub kartę katalogową lub opis techniczny urządzenia/produktu - dla każdego zaoferowanego urządzenia/produktu (jako załącznik nr 4.(1-n) wg Spisu zawartości oferty) określającą parametry techniczne;Certyfikat CE - dla każdego urządzenia/produktu, dla którego Zamawiający wymaga jego przedstawienia zgodnie z częścią IV SIWZ, (jako załącznik nr 5.(1-n) wg Spisu zawartości oferty) W oparciu o § 9 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów, w języku angielskim.
Informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia:Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. Okres gwarancji: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Przed podpisaniem umowy wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej przedkładają Zamawiającemu umowę spółki. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przedkładają Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo do jej zawarcia oraz umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeni, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w oryginale lub kopii i poświadczane za zgodność z oryginałem przez inne podmioty udostępniające wykonawcy odpowiednio potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, wiedzę i doświadczenie oraz zdolności finansowe zgodnie z zapisami paragrafu 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231)
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)