DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ TŚM, KOMPUTERÓW, DRUKAREK, DROBNEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I TELEFONÓW. Nr sprawy: INF/537/2013

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 10:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4213
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Kable telefoniczne i podobny sprzęt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 443170 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301921136, 301251105, 301243007, 301240004, 302370009, 302340008, 325515005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony o wartości 130 000 euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4213
Ulica ul. Obornicka 100/102
Nr domu 100
Nr miesz 102
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-984
Województwo dolnośląskie
Tel 0-71 7656 202
Fax 0-71 7652 228
Internet www.przetargi.army.mil.pl
Regon 02062570100000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2013
Wadium Wymagania dotyczące wadium. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 08.11.2013r. do godz. 10:00. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Wrocław nr 46 1010 1674 0001 2713 9130 0000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz TŚM, komputerów, drukarek, drobnego sprzętu komputerowego i telefonów, Nr sprawy: INF/537/2013. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w Kancelarii Jawnej (bud. 2 I piętro, pok.121), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 08.11.2013 r. do godz. 10:00. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ); 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ); 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 5 do SIWZ); 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.Dowód wniesienia wadium; 8.Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Notebook: 9.Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 10.Wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że oferowany procesor osiągnął wymagany wynik w oferowanym modelu komputera (MobileMark2007 Performance Qualification - 180 punktów oraz Battery Life Rating 240 minut). Testy powinny być potwierdzone przez przedstawiciela producenta komputera w Polsce. 11.Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera obejmujący proces projektowania i produkcji - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 12.Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 13.Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit (wydruk ze strony Microsoft). 14.Oświadczenie producenta komputera wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę informujące, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 19 dB. 15.Deklaracja zgodności CE komputera. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 16.Oświadczenia producenta komputera spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym: zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g. oraz kryteriów środowiskowych wyszczególnionych w punkcie 4.6 dyrektywy. 17.Certyfikat EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 18.Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta komputera. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 19.Oświadczenia Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta komputera. 20.Oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu mówiące o tym, że w przypadku awarii dysków twardych, dysk pozostaje u Zamawiającego. Monitor: 21.Certyfikat ISO 9001 dla producenta monitora obejmujący proces projektowania i produkcji. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 22.Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta monitora. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 23.Oświadczenie producenta monitora lub autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 24.Oświadczenia Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta monitora. 25.Certyfikat TCO 03 lub nowszy. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. Drukarki laserowe i urządzenia wielofunkcyjne laserowe : 26.Certyfikat ISO 9001:2008 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta sprzętu. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 27.Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 28.Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 29.Certyfikat ISO 140001:2004 producenta oferowanego sprzętu. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. UPS: 30.Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu obejmujący proces projektowania , produkcji i serwisowania. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi.2 31.Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji. 32.Oświadczenie producenta o możliwości udostępnienia przed dostawą 1 sztuki wyrobu na testy w ciągu 3 dni roboczych od wezwania przez zamawiającego. 33.Deklaracja CE producenta sprzętu. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 34.Karta katalogowa oferowanego sprzętu. Projektor multimedialny : 35.Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta projektora. - lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. 36.Oświadczenie producenta projektora z siedzibą na terenie Polski, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.army.mil.pl
Adres uzyskania siwz W-w, ul.Obornicka 100-102,bud.2,pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 17,02 zł, prośby na fax: 71/7656228, przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000, tyt. INF/537/2013
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)