Prenumerata czasopism zagranicznych na 2014 rok dla UKSW w Warszawie

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-12 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 443310 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799800007, 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna i terminowa dostawa czasopism zagranicznych w prenumeracie na 2014 rok. Szczegółowy wykaz tytułów znajduje się
w Formularzach Cenowych stanowiących załączniki odpowiednio do Formularza Ofertowego do Części I i Części II.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Część I - Prenumerata czasopism zagranicznych na 2014 rok dla Biblioteki Głównej UKSW w Warszawie, ul. Dewajtis 5 (Nowy Gmach), 01-815 Warszawa.
Część II - Prenumerata czasopism zagranicznych na 2014 rok dla Biblioteki Wydziału Prawa i Administracji UKSW w Warszawie, ul. Wóycickiego 1/3 (budynek nr 17), 01-938 Warszawa.
3. Prenumerata czasopism zagranicznych na 2014 rok dla UKSW w Warszawie obejmuje wszystkie numery każdego tytułu opatrzone datą wydania z 2014 roku, niezależnie od daty ich ukazania się na rynku.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na dostawie prenumeraty czasopism zagranicznych w dniu wydania (ukazania się), przez 6 dni w tygodniu (włącznie z sobotą) do siedziby Zamawiającego:
4.1. Biblioteka Główna UKSW w Warszawie, ul. Dewajtis 5 (Nowy Gmach), 01-815 Warszawa
4.2. Biblioteka Wydziału Prawa i Administracji UKSW w Warszawie, ul. Wóycickiego 1/3 (budynek nr 17), 01-938 Warszawa.
5. Dostawa winna odbywać się do godziny 13:00.
6. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument, zawierający wykaz dostarczonych tytułów i liczbę ich egzemplarzy.
7. Reklamacje dotyczące opóźnień w dostawach będą składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, w terminach:
do 8 tygodni od spodziewanej daty ukazania się numeru czasopisma z krajów europejskich;
do 14 tygodni od spodziewanej daty ukazania się numeru czasopisma z krajów pozaeuropejskich.
8. Ustala się następujące terminy składania u Wykonawcy reklamacji dotyczących:
defektów fizycznych (uszkodzeń w transporcie) lub braków w przesyłce - do 14 dni od daty otrzymania przesyłki;
wad technicznych (powstałych w procesie produkcji) - do 3 miesięcy od daty otrzymania przesyłki.
9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym między innymi: koszty i ryzyko transportu, a także ubezpieczenie dowozu dostawy do Zamawiającego (do miejsc wskazanych w punkcie 4.1. i 4.2.)
10. W przypadku nie zgłoszenia reklamacji dostawy w terminie określonym w punkcie 7 i 8 Strony uznają, że Zamawiający dokonał odbioru dostawy bez zastrzeżeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Ulica ul. Dewajtis 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-815
Województwo mazowieckie
Tel 022 5618943
Fax 022 5618944
Internet www.uksw.edu.pl
Regon 00000195600000
E-mail dzp@uksw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.
Wiedza Dla Części I: co najmniej dwie dostawy prenumeraty czasopism zagranicznych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w części I, wykonywane przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda Dla Części II: co najmniej dwie dostawy prenumeraty czasopism zagranicznych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w części II, wykonywane przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedną część: Wykonawca wykaże łączne spełnianie warunków, opisanych odpowiednio dla wybranych części, w których Wykonawca składa ofertę.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień umownych w przypadkach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie lub istotnych postanowieniach umowy; 3) zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku (Dz. U. z 2004 roku Nr 54, poz. 525 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych części umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia poszczególnych faktur VAT. 2. Wprowadzenie do umowy zmiany, o której mowa ust.1 niniejszego paragrafu, wymaga zgody obydwu stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dzp. uksw. edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
Data składania wniosków 12/11/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza (pokój nr 035) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)