Dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 10:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 443464 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 444110004, 441110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są materiały elektryczne (zadanie nr 1), materiały instalacyjne (zadanie nr 2), i materiały budowlane (zadanie nr 3) wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynach 14 WOG na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.

Opis

Przedmiotem zamówienia są materiały elektryczne w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5a do SIWZ tj. formularzu cenowym ( m. in. Świetlówka palcowa 18W/840/4P,Żarówki energooszczędne E14 9-13W,
Żarówki halogenowe G9,Żarówki halog MR 16 230V/25W,Oprawka GU10,Oprawka MR 16,Żarówki G10/230V,Świetlówka dzienna 36W, Zapłonnik do świetlówki 4-80 W,Gniazdo podwójne p/t ,Wentylator wyciągowy WO35/52BCC,Wentylator nawiewny fi 200,Lampa sodowa E40 150W SDN-T,,Lampa sodowa SDM-T 70W,Oprawa halogenowa 500W,Przewód YLY 0 5X10 5x10 750 V,Przewód YLY 0 6X10 5x6 750 V) wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynach 14 WOG na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.Przedmiotem zamówienia są materiały instalacyjne w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5b do SIWZ tj. formularzu cenowym (m. in. Głowica do baterii 1/2,Syfon umywalkowy,
Pokrętło metalowe do baterii 1/2,Zawór kulowy 1/2,Zawór kątowy 1/2 x1/2 kulowy,Słuchawka do węża,Pasta do gwintów,Sznurek teflonowy,Teflon, Zawór kątowy 1/2 x3/4,Wężyk 1/2 x 3/8 dł. 400 mm) wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynach 14 WOG na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.Przedmiotem zamówienia są materiały budowlane w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5c do SIWZ tj. formularzu cenowym (m. in. Kołek rozporowy szybki montaż, Emalia chlorokałczukowa, Rozcieńczalnik chlorokałczukowy,Farba olejna nawierzchniowa, Zaprawa murarska, Lepik asfaltowy na zimno, Klamka drzwiowa PCV, Zamek wpuszczany na wkładkę, Zaprawa tynkarska, Farba olejna podkładowa, Wykładzina dywanowa obszyta wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynach 14 WOG na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-811
Województwo wielkopolskie
Tel 61 857 48 02
Fax 61 857 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E-mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Wiedza w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Potencjał w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Zdolne w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Sytuacja w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wybrany wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu wraz z dostawą wystawione przez upoważnioną jednostkę ważne Karty Charakterystyki Produktu lub Karty Charakterystyki Preparatu Niebezpiecznego (w języku polskim) dla materiałów chemicznych (np. farby, rozpuszczalniki, wykładziny) i sypkich (np. zaprawy) wymienionych w formularzu cenowym załącznik nr 5c do SIWZ- dotyczy zadania nr 3 .
Inne dokumenty Oferta musi zawierać: a)formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b)formularz(e) cenowy, stanowiący załącznik nr 5a, 5b i 5c do SIWZ, c)dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ, d)dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie),
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zobowiązania Wykonawcy zostały określone w projektach umów. 2. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży (konieczne będzie przedstawienie stosownych dokumentów: oświadczenie producenta o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia aneksem zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a)terminu wykonania zamówienia - w przypadku gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku - siły wyższej, uniemożliwiającej zachowanie terminu realizacji umowy; b)zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana podatku VAT oraz gdy zawarta umowa zastrzega waloryzację świadczenia lub indeksację cen; c)zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów świadczenia; d)zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.army.mil.pl oraz www.14wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, Sekcja Zamówień Publicznych: budynek nr 5, wejście C, pok. 6, w dniach od pon-pt w godz. 8.00-15.00
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 14 Wojskowy Odział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań - Kancelaria jawna: budynek nr 2, pokój 17A (parter) w dniach od pon-pt w godz. od 8.00-11.00 i 13.00-15.00.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)