Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, graficzne, redakcyjne, skład, łamanie, korekta, przygotowanie do druku, wydruk i dostawa informatora z ofertą badawczą uczelni z województwa świętokrzyskiego skierowaną do przedsiębiorstw w ramach realizacji projektu: INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw, zwanego dalej Projektem.
Wymagania dotyczące opracowania merytorycznego, graficznego, redakcyjnego, składu, łamania, korekty, przygotowania do druku, wydruku i dostawy informatora z ofertą badawczą uczelni z województwa świętokrzyskiego skierowaną do przedsiębiorstw: Wymagania merytoryczne:1) Informacje o Projekcie - liczba stron minimum 10, Minimalne wytyczne do treści: informacja o projekcie, działaniach i rezultatach zaplanowanych w ramach projektu, Liderze i Partnerach projektu- przekazana przez Zamawiającego. 2) Informacje na temat proponowanej w ramach projektu oferty badawczej Politechniki Świętokrzyskiej skierowanej do przedsiębiorstw liczba stron minimum 15, Minimalne wytyczne do treści: opis bazy laboratoriów Politechniki Świętokrzyskiej sfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, udostępnionej w ramach projektu dla przedsiębiorców odbywających staż na uczelni celem nabycia praktycznych umiejętności w obszarze nowych technologii i unowocześnianie działalności, opis badań możliwych do zrealizowania wraz z opisem aparatury badawczej. Opracowanie własne Wykonawcy na podstawie danych przekazanych przez Partnera projektu - Politechniki Świętokrzyskiej.
3) Informacje na temat proponowanej w ramach projektu oferty badawczej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach skierowanej do przedsiębiorstw liczba stron minimum 15, Minimalne wytyczne do treści: opis bazy laboratoriów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach sfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, udostępnionej w ramach projektu dla przedsiębiorców odbywających staż na uczelni celem nabycia praktycznych umiejętności w obszarze nowych technologii i unowocześnianie działalności, opis badań możliwych do zrealizowania wraz z opisem aparatury badawczej. Opracowanie własne Wykonawcy na podstawie danych przekazanych przez Partnera projektu - Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Wymagania techniczne:- Nakład: 500 sztuk,- Liczba stron: minimum 40 (wewnętrzne) + okładki (4 str. okładka),- Format: kwadrat, 200 x 200 mm (po rozłożeniu 200 x 400 mm),- Oprawa miękka klejona,- Okładka: karton okładkowy, gramatura 250 g/m2, kolor 4 + 0 + folia połysk,- Środek: papier kredowy matowy, gramatura 130 g/m², kolor 4 + 4,- Czcionka tekstu podstawowego - Times New Roman, rozmiar 12,- Odstępy między wierszami: 1,15,- Informator będzie zawierał zdjęcia, teksty oraz elementy graficzne;- Druk dwustronny;- Okładka informatora musi mieć oznaczenie: Publikacja bezpłatna (tył okładki),- Informator musi zostać oznaczony zgodnie z wytycznymi promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;- Nie ma konieczności nadania numeru ISBN;- Wykonawca będzie zobowiązany do spakowania informatora w paczki po 20 sztuk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego; Przedmiot zamówienia zawiera również projekt graficzny okładki, korektę, skład, łamanie tekstu, druk i złożenie całości publikacji. UWAGI: - Wszystkie materiały muszą zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.- Projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.- Autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi od wszystkich tekstów zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) przechodzą na Zamawiającego w ramach przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia.- Wymagane dostarczenie do siedziby Zamawiającego wersji elektronicznej materiałów w formacie przystosowanej do zamieszczenia na stronie internetowej |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o.
|
Ulica |
al. Solidarności 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-323
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3432910
|
Fax |
41 3432912
|
Internet |
www.it.kielce.pl
|
Regon |
29245549300000
|
E-mail |
biuro@it.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Rodzaj zam inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
18
|
Wadium |
Zarządzający nie żąda wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował:- co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu graficznym, redakcyjnym, składzie, łamaniu, korekcie i przygotowaniu do druku oraz druku informatora (broszury, folderu lub innej publikacji), której objętość wynosiła co najmniej 20 stron, w każdym przypadku z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zgodnie z Rozdziałem V pkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz należy dołączyć co najmniej 1 dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie (dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie tj.: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie, które powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem, iż w okresie do dnia 20.02.2014 r. Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw lub usług i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817); 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1)-2). Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za opracowanie merytoryczne informatora, a która posiada doświadczenie w opracowaniu merytorycznym co najmniej 1 informatora, folderu, broszury lub innej publikacji dotyczącej zagadnień z zakresu potencjału badawczego uczelni lub jednostek naukowych. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 6 należy złożyć wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ, który będzie zawierał opis kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, osoby lub osób wskazanych w powyższym Załączniku, zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i z którego wynikać będzie spełnienia powyżej wskazanych wymogów w zakresie doświadczenia. Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
dotyczących opracowania graficznego, redakcyjnego, składu, łamania, korekty i przygotowania do druku oraz druku informatora (broszury, folderu lub innej publikacji)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.it.kielce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z o. o.
al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce
|
Data składania wniosków |
12/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z o. o.
al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce, VI piętro - Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw
w ramach projektu: INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw
|
Czy unieważnienie |
Nie
|