Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 12:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Pasty i kremy,
  • Specjalna odzież robocza,
  • Rękawice robocze,
  • Odzież specjalna,
  • Rękawice,
  • Obuwie,
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 443696 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188000007, 188100000, 181410009, 395141009, 351134003, 181300009, 184243000, 184100006, 398120007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego, osobistych środków czystości oraz wykonanie i jednorazowa dostawa odzieży reprezentacyjnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w podziale na części: Część 1 - Odzież robocza oraz rękawice robocze zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2a do SIWZ; Część 2 - Odzież i rękawice specjalistyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2b do SIWZ; Część 3 - Obuwie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2c do SIWZ; Część 4 - Środki czystości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2d do SIWZ; Część 5 - Odzież reprezentacyjna zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2e do SIWZ; Część 6 - Obuwie wizytowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2f do SIWZ.

Opis

Dostawa odzieży roboczej oraz rękawic roboczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2a do SIWZSukcesywna dostawa odzieży i rękawic specjalistycznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2b do SIWZSukcesywna dostawa obuwia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2c do SIWZSukcesywna dostawa środków czystości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2d do SIWZWykonanie i jednorazowa dostawa odzieży reprezentacyjnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2e do SIWZJednorazowa dostawa obuwia wizytowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik 2f do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica Al. Racławickie 14
Nr domu 14
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel (81) 445 41 59
Fax (81) 445 41 63
Internet http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
Regon 00051406400000
E-mail dzp@kul.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodzaj zam inny kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjał Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganego warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu wykazania spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w części 6 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: Zdjęć, katalogów, ulotek itp. na których będą widoczne oferowane modele/fasony obuwia wizytowego.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d,2e lub 2f do SIWZ, w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zastały umocowane. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu.; 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia musi to wykazać na załączniku nr 6 do SIWZ. Oświadczenie, iż wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - z zastrzeżeniem, iż brak oświadczenia w tym zakresie będzie równoznaczne z samodzielnym wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę i nie powoduje odrzucenia oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze: 1) zmianą organizacyjnoprawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron; 2) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 3) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 4) zmianą terminu realizacji przedmiotu zamówienia będącą wynikiem wystąpienia okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy; 5) zmianą terminu obowiązywania umowy; 6) sytuacją, gdy w okresie obowiązywania umowy, zaoferowany towar przestał być produkowany i jest niedostępny, co zostanie potwierdzone stosownym pismem od producenta, Wykonawca zobowiązuje się do zaoferowania innego produktu, spełniającego wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
Adres uzyskania siwz Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; ul. Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych C-224
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; ul. Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych C-224
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)