Kompleksowa organizacja VII edycji konkursu Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-19 11:00:00
Instytucja Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Produkty z kliszy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229789 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 920000001, 551000001, 553000003, 793400009, 799600001, 923120001, 923122106, 798225007, 798220002, 798211006, 301997928, 323545004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja VII edycji konkursu pt. Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich, polegająca na przeprowadzeniu konkursu, wykonaniu materiałów informacyjno-promocyjnych i filmowo-multimedialnych prezentujących projekty nominowane i nagrodzone w konkursie oraz organizacji uroczystości wręczenia nagród w konkursie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Ulica ul. Wspólna 2/4
Nr domu 2/4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-926
Województwo mazowieckie
Tel 22 273 71 50
Fax 22 273 89 22
Internet www.mrr.gov.pl
Regon 14031558300000
E-mail marek_kalski@mrr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/07/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: a) 2 usługi polegające na przygotowaniu, koordynacji i przeprowadzeniu działań ponadregionalnych, (tj. obejmujących co najmniej 5 województw) promujących atrakcje turystyczne i/lub kulturalne, przy czym wartość co najmniej jednej usługi wyniosła minimum 200 000,00 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wyniosła co najmniej 200 000,00 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie danego zamówienia). Powyższa kwota nie może zawierać kosztów druku publikacji i materiałów promocyjnych; b) co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu merytorycznym, graficznym i składzie wydawnictw promujących atrakcje turystyczne i/lub kulturalne o wartości minimum 40 000 zł brutto każda. Powyższa kwota nie może obejmować kosztów druku i dystrybucji; c) co najmniej 2 usługi polegające na zaplanowaniu, przygotowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu uroczystości/wydarzeń wręczenia nagród wraz z występem artystycznym, przy czym wartość jednej usługi wynosiła co najmniej 100 000 zł brutto; d) co najmniej 2 usługi w zakresie przygotowania materiałów filmowych i/lub prezentacji multimedialnych, przy czym wartość każdej z tych usług wynosiła co najmniej 20 000 zł brutto
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, który będzie realizował zamówienie, w skład którego wejdą: a) kierownik projektu posiadający następujące kwalifikacje: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zarządzał co najmniej 2 ukończonymi projektami charakterze promocyjnymi i/lub informacyjnym o łącznej wartości minimum 200.000,00 zł, a do jego zadań należało kompleksowe zarządzanie zasobami projektu tj. zespołem projektowym, budżetem i harmonogramem, - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert był członkiem zespołów, które zrealizowały 2 projekty związane z wdrażaniem i wykorzystywaniem funduszy europejskich, a okres realizacji każdego z projektów trwał nie krócej niż 2 miesiące; b) kierownik Biura Konkursu posiadający następujące kwalifikacje: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierował organizacją i przeprowadzeniem, co najmniej 2 projektów informacyjnych i/lub promocyjnych związanych z tematyką funduszy europejskich, ze szczególnym uwzględnieniem projektów w dziedzinie turystyki, kultury i rekreacji, a okres realizacji każdego z projektów trwał nie krócej niż 3 miesiące; c) pracownik Biura Konkursu posiadający następujące kwalifikacje: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu informacyjnego i/lub promocyjnego związanego z tematyką funduszy europejskich lub Unii Europejskiej, trwającego nie krócej niż 3 miesiące; d) redaktor posiadający następujące kwalifikacje: - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem albo współautorem co najmniej 15 artykułów na temat funduszy europejskich, w tym co najmniej 5 artykułów prasowych, - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert koordynował prace redakcyjne nad przynajmniej 7 wydawnictwami; e) fotograf/fotografów, z których każdy posiada następujące kwalifikacje: - wykonał co najmniej 10 reportaży fotograficznych, czyli serii zdjęć fotograficznych dotyczących jednego tematu na potrzeby publikacji, z których każdy był wykonany na potrzeby innej publikacji; f) grafik posiadający następujące kwalifikacje: - zaprojektował przynajmniej 4 publikacje albumowe oraz zaprojektował 8 innych publikacji promocyjnych (np. ulotki, kalendarze, biuletyny, broszury). Funkcje kierownika projektu i kierownika biura konkursu może pełnić jedna osoba. Funkcje pracownika Biura Konkursu i redaktora lub grafika może pełnić jedna osoba
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazanie spełniania warunku określonego w pkt 4.1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: a) 2 należycie wykonane usługi polegające na przygotowaniu, koordynacji i przeprowadzeniu działań ponadregionalnych, (tj. obejmujących co najmniej 5 województw) promujących atrakcje turystyczne i/lub kulturalne, przy czym wartość co najmniej jednej usługi wyniosła minimum 200 000,00 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wyniosła co najmniej 200 000,00 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie danego zamówienia). Powyższa kwota nie może zawierać kosztów druku publikacji i materiałów promocyjnych; b) co najmniej 2 należycie wykonane usługi polegające na przygotowaniu merytorycznym, graficznym i składzie wydawnictw promujących atrakcje turystyczne i/lub kulturalne o wartości min. 40 000 zł brutto każda. Powyższa kwota nie może obejmować kosztów druku i dystrybucji; c) co najmniej 2 należycie wykonane usługi polegające na zaplanowaniu, przygotowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu uroczystości/wydarzeń wręczenia nagród wraz z występem artystycznym, przy czym wartość jednej usługi wynosiła co najmniej 100 000 zł brutto; d) co najmniej 2 należycie wykonane usługi w zakresie przygotowania materiałów filmowych i/lub prezentacji multimedialnych, przy czym wartość każdej z tych usług wynosiła co najmniej 20 000 zł brutto
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjał technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na: a) zmianie terminu organizacji gali na dzień nie późniejszy niż 26 czerwca 2014 r. W przypadku w/w zmiany ostateczny termin gali zostanie potwierdzony do 5 maja 2014 r.; b) zmianie osób, które uczestniczą w realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w odpowiednim zakresie, a Zamawiający wyrazi zgodę na dokonanie zmiany
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Metody dotarcia do potencjalnych uczestników konkursu
Kryt 2p 15
Kryt 3 Jakość próbki tekstu
Kryt 3p 8
Kryt 4 Koncepcja organizacji uroczystości wręczenia nagród
Kryt 4p 17
Adres strony internetowej siwz www.mrr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Dyrektora Generalnego Ministerstwa Rozwoju Regionalnego - pok. 2108, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Data składania wniosków 19/11/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Ministerstwa Rozwoju Regionalnego - pok. 0001, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) Zamówienie będzie współfinansowane w ramach PO PT. 2) Spotkania dla Wykonawców zainteresowanych obejrzeniem Sali, w której odbędzie się uroczystość wręczenia nagród odbędą się w następujących terminach: 5 listopada 2013 r. o godzinie 11:00 oraz 12 listopada 2013 r. o godzinie 9:00
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)