Dostawa sprzętu teleinformatycznego niezbędnego do wyposażenia modernizowanego budynku nr 107 na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej (spr. 53/13)

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-08 13:00:00
Instytucja Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Telefony GSM

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229801 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302110001, 302321108, 302132007, 302321304, 322520004, 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu teleinformatycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 5A-C do SIWZ (Projekt umowy).
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ramach niniejszego zamówienia w części II i III. Szczegółowy zakres zamówienia w ramach opcji oraz regulacje dotyczące prawa opcji zostały określone w Formularzach ofertowych (zał. 1B i 1C do SIWZ), Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ) oraz Projekcie umowy (zał. 5B do SIWZ)

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zwana dalej zamówieniem podstawowym sprzętu teleinformatycznego zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.
Zamówienie podstawowe obejmuje:
a) Samodzielne stanowisko komputerowe: komputer PC -dysk twardy min. 500GB SATA III; monitor min. 23 cale - 21 kpl.
b) Samodzielne stanowisko komputerowe: komputer PC- dysk twardy min. 750GB SATA III; 2x monitor min. 23 cale - 3 kpl
c) Samodzielne stanowisko komputerowe: komputer PC-dysk twardy min. 2TBGB SATA III oraz min. 250 GB SSD; 2x monitor min. 24 cale - 3 kpl.
d) Samodzielne stanowisko komputerowe CAD: komputer PC- dysk twardy min. 2x2TBGB SATA III pracujące w Raid 1 oraz min. 250 GB SSD; 1x monitor min. 32 cale i 1x min. 24 cale - 1 kpl.
e) Samodzielne stanowisko komputerowe WEB: komputer PC - dysk twardy min. 2x2TBGB SATA III pracujące w Raid 1 oraz min. 250GB SSD; 2x monitor min. 24 cale- 1 kpl
f) Stanowisko przenośne- laptop - 6 szt.
Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych. Prawo opcji obejmuje realizację następującego świadczenia:
a) Samodzielne stanowisko komputerowe: komputer PC -dysk twardy min. 500GB SATA III; monitor min. 23 cale - 10 kpl.
b) Stanowisko przenośne- laptop - 6 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zwana dalej zamówieniem podstawowym sprzętu teleinformatycznego zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.
Zamówienie podstawowe obejmuje:
a) Drukarka laserowa monochromatyczna - 8 szt.
b) Urządzenie wielofunkcyjne- kolorowe - 4 szt.
c) Tablet - 3 szt.
d) Drukarka laserowa kolorowa sieciowa - 4 szt.
e) Drukarka atramentowa kolorowa przenośna (z akumulatorem) - 2 szt.
f) Smartphone - 3 szt.
Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych. Prawo opcji obejmuje realizację następującego świadczenia:
a) Drukarka laserowa monochromatyczna - 4 szt.
b) Tablet - 2 szt.
c) Drukarka laserowa kolorowa sieciowa - 2 szt.
d) Smartphone - 2 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 kompletów samodzielnych stanowisk komputerowych określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ:
a)Samodzielne stanowisko komputerowe:
komputer PC -dysk twardy min. 650GB SATA III; monitor min. 19 cali- 2 szt
b) Stanowisko przenośne - laptop - 3 szt.
c) Drukarka laserowa kolorowa sieciowa - 2 szt.
d) Drukarka przenośna z akumulatorem - 1 szt.
e) Drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Ulica ul. Trubakowska 2
Nr domu 2
Miejscowość Chełm
Kod Pocztowy 22-100
Województwo lubelskie
Tel 082 5685900
Fax 082 5685716
Internet www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Regon 11012056100000
E-mail zamowienia.nadbuzanski@strazgraniczna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Wiedza Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Potencjał Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Zdolne Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Adres uzyskania siwz Nadbużański Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Kancelaria Jawna, Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie w części IV jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Programu Powrotów Imigrantów, nr projektu 1/14/EFPI/2012, natomiast w części V jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Programu na rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)