Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Centrum Powiadamiania Ratunkowego w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Grunwaldzkiej 15 (OA-XVI.272.45.2013).

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-08 10:00:00
Instytucja Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • Meble różne,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229863 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 392200000, 391310009, 391513008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych, do pomieszczeń Centrum Powiadamiania Ratunkowego w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Grunwaldzkiej 15.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część B SIWZ.Meble określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia część B SIWZ stanowią przykład spełniający pod względem funkcjonalnym gabarytowym i kolorystycznym oczekiwania Zamawiającego.
Zamawiający uzna za spełnione wymogi części B SIWZ także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ z tym, że wymiary zaoferowanych mebli muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w przewidzianych do wyposażenia pomieszczeniach
Sposób wykonania konstrukcji mebli pozostawia się do opracowania przez Wykonawcę, muszą być jednak wykonane wg sprawdzonych rozwiązań.
Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanych mebli o wysokich walorach użytkowych.
Zamawiający w części D SIWZ- formularz cenowy w kolumnie 3 - określił ilość poszczególnych mebli biurowych. Służy ona do prawidłowej oceny oferty wg kryterium cena 100%.
Meble wraz z wyposażeniem muszą być nowe i wolne od wad.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Ulica ul. Grunwaldzka 15
Nr domu 15
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 017 867 12 08
Fax 017 867 17 50
Internet www.rzeszow.uw.gov.pl
Regon 00051434800000
E-mail oa@rzeszow.uw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2013
Wadium 1.Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych); 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Rzeszowie Nr 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000. 4.Warunkiem uznania wniesienia wadium (zał. nr 8 do oferty) będzie: - wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, ­ dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie. 5.Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty. 6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającym powyższym wymaganiom, zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust 12. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie postawionego warunku jeżeli Wykonawca, wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przynajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawę sprzętu: a) obejmująca jednocześnie dostawę i montaż mebli na kwotę min. 150.000,00 zł brutto każda z nich ( dwie odrębne umowy); Wykazywana dostawa musi być wykonana z należytą starannością i zostać potwierdzona dowodami potwierdzającymi jej należyte wykonanie (załączniki nr 5 do oferty). b) Dodatkowo Zamawiający, w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, żąda wskazania w wykazie - zał. nr 5 do oferty wg wzoru - informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za rzetelnego Wykonawcę składającego ofertę zostanie uznany ten, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nie wykonał lub wykonał nienależycie (w szczególności z przyczyn zależnych od Wykonawcy została rozwiązana umowa, sądownie została przyznana kara umowna lub odszkodowanie z ww. tytułu) maksymalnie jednej dostawy w ramach umowy przekraczającej wartość 56 274,40 zł netto
Potencjał Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie sytuacji finansowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż: - 75. 000,00 zł;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 jak w III.3.2
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania koncepcji i aranżacji pomieszczeń w wersji elektronicznej i papierowej /wizualizacja przestrzenna 3D/. Wizualizacja powinna zawierać rozmieszczenie stanowisk numerów alarmowych wraz z usytuowaniem ścianek modułowych, (wygłuszających), aneksu kuchennego ze sprzętem AGD. Rozmieszczenie mebli powinno być wykonane zgodnie z przepisami BHP, ppo.ż, oraz zachowaniem zasad funkcjonalności i ergonomii pracy. - atest higieniczny klasa E1 - dla płyt wiórowych - arkusz bezpieczeństwa obrzeży krawędziowych ABS - dla wszystkich mebli w ofercie, - atest higieniczny na obrzeża ABS Państwowego Zakładu Higieny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, - oświadczenie potwierdzające zgodność z normą PNEN312 /ISO-9001:2008/ - dotyczy płyt wiórowych, - atest na odporność tapicerki na ścieranie min. - 100 000 cykli Martindale, - dla krzeseł i sof, - atest na trudno zapalność tapicerki zgodnie z normą BSEN 1021-1:2006 (tlący papieros), BSEN 1021-2:2006 (zapałka) - dla krzeseł i sof, - próbki kolorystyczne i materiałowe proponowanych tkanin dla krzeseł biurowych i sof wypoczynkowych ( minimum 9 z oferty producenta, zgodnie z opracowaną koncepcją), - próbki kolorystyczne i materiałowe płyty wiórowej pokryte laminatem HPL - dla biurek - próbki kolorystyczne i materiałowe płyty wiórowej pokrytej melaminą - dla mebli biurowych i kuchennych - zdjęcia,fotografie sprzętu AGD wraz ze specyfikacją techniczną, - opisy zawierające producenta, nazwę, wymiary, rysunek lub zdjęcie, parametry techniczne - dla krzeseł biurowych, - opisy zawierające producenta, nazwę, wymiary, rysunek lub zdjęcie, parametry techniczne - dla sofy A i B - opisy zawierające producenta, nazwę, wymiary, rysunek lub zdjęcie, parametry techniczne - dla krzesła typu Hoker wraz z dostępną kolorystyką oferowaną przez producenta Pełnomocnictwo zgodnie z informacjami zawartymi w uwagach do paragrafu 6 A SIWZ- zał. nr 7 do oferty
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz bip.rzeszow.uw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, odpłatność 10 zł
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego pok. 205, (na II piętrze) dot. również ofert składanych drogą pocztową
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)