Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
|
Ulica |
ul. Grunwaldzka 15
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Rzeszów
|
Kod Pocztowy |
35-959
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
017 867 12 08
|
Fax |
017 867 17 50
|
Internet |
www.rzeszow.uw.gov.pl
|
Regon |
00051434800000
|
E-mail |
oa@rzeszow.uw.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/12/2013
|
Wadium |
1.Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych);
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.:
- pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Rzeszowie Nr 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000.
4.Warunkiem uznania wniesienia wadium (zał. nr 8 do oferty) będzie:
- wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,
dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ,
musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,
musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie.
5.Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty.
6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającym powyższym wymaganiom, zostanie wykluczony z postępowania.
7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust 12.
8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie postawionego warunku jeżeli Wykonawca, wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie, przynajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.:
Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawę sprzętu:
a) obejmująca jednocześnie dostawę i montaż mebli na kwotę min. 150.000,00 zł brutto każda z nich ( dwie odrębne umowy);
Wykazywana dostawa musi być wykonana z należytą starannością
i zostać potwierdzona dowodami potwierdzającymi jej należyte wykonanie (załączniki nr 5 do oferty).
b) Dodatkowo Zamawiający, w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, żąda wskazania w wykazie - zał. nr 5 do oferty wg wzoru - informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Za rzetelnego Wykonawcę składającego ofertę zostanie uznany ten, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nie wykonał lub wykonał nienależycie
(w szczególności z przyczyn zależnych od Wykonawcy została rozwiązana umowa, sądownie została przyznana kara umowna lub odszkodowanie z ww. tytułu) maksymalnie jednej dostawy w ramach umowy przekraczającej wartość 56 274,40 zł netto
|
Potencjał |
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie sytuacji finansowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż:
- 75. 000,00 zł;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
jak w III.3.2
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania koncepcji i aranżacji pomieszczeń w wersji elektronicznej i papierowej /wizualizacja przestrzenna 3D/. Wizualizacja powinna zawierać rozmieszczenie stanowisk numerów alarmowych wraz z usytuowaniem ścianek modułowych, (wygłuszających), aneksu kuchennego ze sprzętem AGD. Rozmieszczenie mebli powinno być wykonane zgodnie z przepisami BHP, ppo.ż, oraz zachowaniem zasad funkcjonalności i ergonomii pracy.
- atest higieniczny klasa E1 - dla płyt wiórowych
- arkusz bezpieczeństwa obrzeży krawędziowych ABS - dla wszystkich mebli w ofercie,
- atest higieniczny na obrzeża ABS Państwowego Zakładu Higieny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,
- oświadczenie potwierdzające zgodność z normą PNEN312 /ISO-9001:2008/ - dotyczy płyt wiórowych,
- atest na odporność tapicerki na ścieranie min. - 100 000 cykli Martindale, - dla krzeseł i sof,
- atest na trudno zapalność tapicerki zgodnie z normą BSEN 1021-1:2006 (tlący papieros), BSEN 1021-2:2006 (zapałka) - dla krzeseł i sof,
- próbki kolorystyczne i materiałowe proponowanych tkanin dla krzeseł biurowych i sof wypoczynkowych ( minimum 9 z oferty producenta, zgodnie z opracowaną koncepcją),
- próbki kolorystyczne i materiałowe płyty wiórowej pokryte laminatem HPL - dla biurek
- próbki kolorystyczne i materiałowe płyty wiórowej pokrytej melaminą - dla mebli biurowych i kuchennych
- zdjęcia,fotografie sprzętu AGD wraz ze specyfikacją techniczną,
- opisy zawierające producenta, nazwę, wymiary, rysunek lub zdjęcie, parametry techniczne - dla krzeseł biurowych,
- opisy zawierające producenta, nazwę, wymiary, rysunek lub zdjęcie, parametry techniczne - dla sofy A i B
- opisy zawierające producenta, nazwę, wymiary, rysunek lub zdjęcie, parametry techniczne - dla krzesła typu Hoker wraz z dostępną kolorystyką oferowaną przez producenta
Pełnomocnictwo zgodnie z informacjami zawartymi w uwagach do paragrafu 6 A SIWZ- zał. nr 7 do oferty
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
bip.rzeszow.uw.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, odpłatność 10 zł
|
Data składania wniosków |
08/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego pok. 205, (na II piętrze) dot. również ofert składanych drogą pocztową
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|