1. Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa książek, wydawanych w wersji
drukowanej do Biblioteki Międzyuczelnianej (Uniwersyteckiej) w Stalowej Woli.
2. Dostawa będzie realizowana na podstawie szczegółowej specyfikacji, (Załącznik nr 1)
określającej tytuł, autora i rok wydania, oraz ilość zamawianych egzemplarzy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania dostawy przedmiotu zamówienia partiami. W
tym przypadku Dostawca jest zobowiązany sporządzić listę dostarczonych książek, która
będzie podstawą do sporządzenia cząstkowego protokołu odbioru. Rozpoczęcie pierwszej
partii dostawy nastąpi w terminie najpóźniej do 20 dni od daty podpisania umowy.
4. W przypadku pojawienia się nowszego wydania, niż określone w szczegółowej specyfikacji,
którejkolwiek z pozycji książkowych, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu
najnowsze wydanie tytułów książek wskazanych w Załączniku nr 1.
5. Tytuły książek dostarczone do Zamawiającego muszą być tożsame z wykazem
przedstawionym w Załączniku nr 1. Zamawiający nie przyjmie dostaw książek niezgodnych w
zakresie tytułu, autora roku wydania, z danymi określonymi w szczegółowej specyfikacji.
Wyjątek stanowi pojawienie się nowszego wydania lub czasowej niedostępności, którejkolwiek
ze wskazanych pozycji książkowych wskazanych w Załączniku nr 1.
6. W celu wywiązania z terminu dostawy przedmiotu zamówienia przez wykonawcę,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastępowania książek czasowo niedostępnych
alternatywnymi pozycjami, po wcześniejszym uzgodnieniu poszczególnych pozycji z
Wykonawcą.
7. Podczas realizacji przedmiotu umowy ilość książek czasowo niedostępnych dla Dostawcy nie
może przekroczyć 2% ilości pozycji określonych w szczegółowej specyfikacji.
8. Książki dostarczone przez Wykonawcę muszą być nowe i nieużywane. Zamawiający nie
dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia z rynku wtórnego, antykwarycznego.
9. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na książki wynosił 12 miesięcy i obejmował
wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady powstałe w trakcie poprawnego, zgodnego
z przeznaczeniem użytkowania.
10. Zamawiający zastrzega, iż przedmiot umowy nie może być własnością osób trzecich oraz nie
może być obciążony prawem osób trzecich.
11. Koszt transportu, załadunku i rozładunku książek, stanowiących wyposażenie Biblioteki
Międzyuczelnianej ponosi Wykonawca.
12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia
3
wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie on zwrócony
Wykonawcy. Koszty zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z
Wykonawcą.
13. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt
Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
14. Zamówione książki winny być dostarczone do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w
nienaruszonych opakowaniach, odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami
mechanicznymi oraz wpływem czynników atmosferycznych.
15. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich
dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi
modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Stalowa Wola
|
Ulica |
ul. Wolności 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Stalowa Wola
|
Kod Pocztowy |
37-450
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
015 6433456
|
Fax |
015 6433412
|
Internet |
http://bip.stalowawola.pl/
|
Regon |
83040908600000
|
E-mail |
bzalesny@stalowawola.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 7 w wysokości 10 % zamówienia
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
24/12/2013
|
Wadium |
9.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości:
2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) do dnia 14 listopada 2013 r., do godziny 12:00 w
formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. Z 2013 r. poz. 907, 984, 1047), tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i
Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
9.2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: Nr 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 prowadzony przez: Powszechna
Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. w Warszawie z dopiskiem /Wadium - Dla zadania
pn. /Zakup i dostawa książek do Biblioteki Międzyuczelnianej (Uniwersyteckiej) w
Stalowej Woli, ul. Popiełuszki 10, 37-450 Stalowa Wola/. Dowód wniesienia wadium
winien być załączony do oferty.
9.3. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na
zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym
okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie dostawy odpowiadające
swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 80.000,00 zł brutto każde;
co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu,
|
Potencjał |
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja |
Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada
własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w
wysokości minimum 50.000,00 zł,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę;
2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę;
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
z dnia 29.01.2004 r - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4
4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3
5. Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 2
6. Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom -załącznik nr 6;
7. Informacja zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 7.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazana jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, z zastrzeżeniem ust. 2, 3 i 4.
2. Dopuszcza się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
1) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w
interesie Zamawiającego,
2) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie niniejszej umowy w
określonym pierwotnym terminie;
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2, dopuszczalne są na następujących warunkach:
1. ad pkt 1):
1) lit a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2) lit b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego
działania;
2. ad pkt 2) - w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i
usług (VAT), od daty wejścia w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku od towarów i
usług - w zakresie zmiany tej stawki.
4. W celu wywiązania się z terminu dostawy przedmiotu zamówienia przez wykonawcę,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastępowania książek czasowo niedostępnych
alternatywnymi pozycjami, po wcześniejszym uzgodnieniu poszczególnych pozycji z
Wykonawcą. Podczas realizacji przedmiotu umowy ilość książek czasowo niedostępnych dla
Dostawcy nie może przekroczyć 2% ilości pozycji określonych w szczegółowej specyfikacji.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego
aneksu od umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37- 450 Stalowa Wola
pokój nr 9 (parter)
|
Data składania wniosków |
14/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego -
Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37- 450 Stalowa Wola
pokój nr 9 (parter)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013,
Oś priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.1 Infrastruktura Uczelni.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|