1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2014r. dla Przedszkola nr 2 w Płońsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na części I - X, w tym:
CZĘŚĆ I - Mięso i przetwory ( kod CPV 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)
CZĘŚĆ II - JAJA ( kod CPV- 03142500-3 jaja )
CZĘŚĆ III - PIECZYWO ( kod CPV - 158100000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie)
CZĘŚĆ IV - CIASTA( kod CPV - 158120000-3 wyroby ciastkarskie i ciasta)
CZĘŚĆ V - JABŁKA 9 (kod CPV- 03222321-9 jabłka)
CZĘŚĆ VI - POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA(kod CPV-03200000-3 zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy)
CZĘŚĆ VII - PRODUKTY MLECZARSKIE(kod CPV- 15500000-3 produkty mleczarskie)
CZĘŚĆ VIII - MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY kod CPV- 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty)
CZĘŚĆ IX - RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE (kod CPV- 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane; 15300000-1 owoce warzywa i podobne produkty; 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi, i podobne produkty; 15800000-6 różne produkty spożywcze)
CZĘŚĆ X - ZIEMNIAKI (kod CPV-03212100-1 ziemniaki)
2. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914), oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach.
7. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie zamawiającego również w soboty.
Opis1. Przewidywana częstotliwość dostaw : codziennie - nie później niż do godz. 7.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
6. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta.
7. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane:
- nazwę produktu,
- termin przydatności do spożycia,
- nazwę dostawcy - producenta, adres,
- warunki przechowywania,
- oznaczenie partii produkcyjnej,
- oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami
8. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwość dostaw 2 - 3 razy w miesiącu .
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.
5. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie: poniedziałek - piątek, nie później niż do godz. 7.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie: poniedziałek - piątek nie później niż do godz. 7.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2 - 3 razy w tygodniu do godz. 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami
5. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2 - 3 razy w tygodniu do godz. 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwości dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 7.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winne być świeże, zgodne z obowiązującymi normami
5. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 - 2 razy w miesiącu do godz. 8.30 rano;
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
5. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 - 2 razy w tygodniu nie później niż do godz. 8.30 rano
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
6. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2 - 3 razy w tygodniu do godz. 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. |