Data publikacji |
2013-10-31 |
Data zakończenia |
2013-11-07 10:00:00 |
Instytucja |
Zarząd Powiatu Olsztyńskiego |
Miejscowość |
Olsztyn |
Województwo |
warmińsko-mazurskie |
Branża |
- Komputery wysokowydajne,
- Komputery osobiste,
- Stacje robocze,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Infrastruktura sieciowa,
- Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
- Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
- Serwery sieciowe,
- Serwery plików,
- Usługi wdrażania oprogramowania,
- Usługi konfiguracji oprogramowania,
- Usługi zarządzania danymi,
- Profesjonalne usługi komputerowe,
- Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej,
- Usługi konwersji katalogów
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
443906 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302110001, 302114005, 302133008, 302131006, 302140002, 302372805, 302374003, 302313103, 302112003, 324240001, 488210009, 488230003, 483100004, 486240008, 727100000, 729200005, 723220008, 725900007, 722630006, 722650000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
|
Ulica |
Plac Bema 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Olsztyn
|
Kod Pocztowy |
10-516
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
089 5210500
|
Fax |
089 5210501
|
Internet |
www.powiat-olsztynski.pl
|
Regon |
51074266900000
|
E-mail |
ok@powiat-olsztynski.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/12/2013
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Olsztynie
Plac Bema 5
10-516 Olsztyn
Biuro Obsługi Interesanta
|
Data składania wniosków |
07/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Olsztynie
Plac Bema 5
10-516 Olsztyn
Biuro Obsługi Interesanta
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie inwestycyjne współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej VII - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2. Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1. Usługi i aplikacje dla obywateli Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ lub przedłożonej kopii dokumentu koncesji, zezwolenia, licencji - Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie posiadania wiedzy i doświadczenia; ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu - załącznik nr 3 do SIWZ, wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; głównych dostaw, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o zbliżonej specyfice wraz z instalacją o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o dysponowaniu narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia - na arkuszu oświadczeń stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu osób:
*z doskonałą znajomością systemów rodziny Windows - Zamawiający wymaga posiadania co najmniej 2 letnie doświadczenie w konfigurowaniu systemów rodziny Windows Serwer oraz Windows WorkStation ,
*z doskonałą znajomością systemów dziedzinowych użytkowanych w PODGiK - Zamawiający wymaga posiadania co najmniej 2 letnie doświadczenie w konfigurowaniu systemów dziedzinowych do prowadzenia EGiB w tym interfejsów dll, migracji, konfiguracji profili w środowisku Windows Serwer oraz Windows WorkStation,
którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,odpowiedzialnymi za dostawę i instalację sprzętu komputerowego:
1. osoby odpowiedzialnej za dostawę sprzętu i jego konfigurację
2. osoby odpowiedzialnej za instalację, konfigurację i migracje danych
wraz z informacjami o pełnionej funkcji w realizacji zamówienia
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie:
a) posiadania środków finansowych albo zdolności kredytowej w wysokości - co najmniej 100 000,00.zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dołączenia do oferty informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek;
b) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2 do SIWZ,
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym podmiot ten posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych albo zdolności kredytowej tego podmiotu w wysokości co najmniej 100.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o zbliżonej specyfice wraz z instalacją o wartości co najmniej 100 000 zł brutto
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie, musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo może być udzielone łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu (pełnomocnictwa), zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika,
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne zmiany treści zawartej umowy możliwe będą jedynie w trybie art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
1) wykonania przedmiotu zamówienia przed terminem wskazanym w niniejszej SIWZ i umowie,
2) wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód, nie będzie to miało wpływu na wysokość ryczałtowej ceny i może nastąpić za zgodą Stron w następujących przypadkach:
a) wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności lub działania siły wyższej, powodujących konieczność wprowadzenia zmian do Projektu. Wystąpienie tzw. siły wyższej niemożliwej do przewidzenia i niemożliwej do zapobieżenia, w tym: katastrofalne działanie przyrody, zmiana przepisów prawnych powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, akty wandalizmu, kradzieże itp.) o czas trwania okoliczności wpływających na zmianę terminu
b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostaw - przedłużenie terminu o tyle dni ile trwały udokumentowane okoliczności lub ich konsekwencje uniemożliwiające prowadzenie dostaw;
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie osób wyznaczonych do kontaktów miedzy stronami jeżeli nowo wyznaczone osoby posiadać będą kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaistniałe zmiany będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
4) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść niniejszej umowy w szczególności zmiany w wysokości stawek podatków.
2. Pozostałe zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane aneksem do umowy, za wyjątkiem: zmiany osób wymienionych §3 ust 5 i 6 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności, zawierającym istotne okoliczności, potwierdzające konieczność jego zawarcia. Wszystkie zmiany umowy wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4. Wykonawca zapoznał się z warunkami, w których będzie realizował przedmiot umowy, w związku, z czym nie będzie się domagał dodatkowego wynagrodzenia do ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego.
|