Dostawa sprzętu medycznego - sprawa 121/2013

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-08 09:00:00
Instytucja Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej
Miejscowość Celestynów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 445350 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331621601, 331821000, 310000006, 331921601
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sprzęt medyczny zgodnie z załącznikiem nr 4 oraz 4a-4f

Opis

Sygnalizator położenia lądowiska szt 3Nosze podbierakowe kpl 3Defibrylator przenośny kpl 1Respirator transportowy kpl 2Ogrzewacz płynów infuzyjnych kpl 10Sygnalizator położenia lądowiska wielokrotnego użytku szt 10Nosze typu TOBOGAN kpl 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej
Ulica ul. Wojska Polskiego 57
Nr domu 57
Miejscowość Celestynów
Kod Pocztowy 05-430
Województwo mazowieckie
Tel 022 7897906 w. 317
Fax 022 7898291, 7897906 w. 191
Internet wofitm.pl
Regon 01004301300000
E-mail wofitm@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 06/12/2013
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium na te zadania na które składa ofertę Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę w wysokości dla części 1 wynosi 100zł dla części 2 wynosi 100zł dla części 3 wynosi 1 000 zł dla części 4 wynosi 1 000zł dla części 5 wynosi 1 000 zł dla części 6 wynosi 500 zł dla części 7 wynosi 500 zł wadium może być wniesione w następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy w Pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 38 1010 1010 0020 3313 9120 0000 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł Wadium sprawa nr ... 2013 część nr ... Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym Gwarancjach bankowych Gwarancjach ubezpieczeniowych Poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz U z 2007r Nr 42 poz. 275 z późn zm Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. O uznaniu przez Zamawiającego że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art 46 ust 4a Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jego wniesienia żądano Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie ust 6 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art 26 ust 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 Pzp, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę lub dostawy sprzętu medycznego /oświetleniowego, w przypadku składania oferty na: - część nr 1 na łączną kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł brutto; - część nr 2 na łączną kwotę nie mniejszą niż 3 500,00 zł brutto; - część nr 3 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 4 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 5 na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto; - część nr 6 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; - część nr 7 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; Wykonawca załączy wykaz dostaw oraz dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3.2. Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy na rachunku bankowym lub rachunku spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: - 4 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 1; - 3 500,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 2; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 3; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 4; - 40 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 5; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 6; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 7. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć, należy wykazać zsumowaną wartość środków finansowych dla wszystkich części, na które złożono ofertę. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców o których mowa w art. 24 ust 1. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w pkt. 1 mogą być spełnione łącznie, warunek określony w pkt. 3 musi spełniać każdy z Wykonawców.
Wiedza O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 Pzp, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę lub dostawy sprzętu medycznego /oświetleniowego, w przypadku składania oferty na: - część nr 1 na łączną kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł brutto; - część nr 2 na łączną kwotę nie mniejszą niż 3 500,00 zł brutto; - część nr 3 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 4 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 5 na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto; - część nr 6 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; - część nr 7 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; Wykonawca załączy wykaz dostaw oraz dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3.2. Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy na rachunku bankowym lub rachunku spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: - 4 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 1; - 3 500,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 2; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 3; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 4; - 40 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 5; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 6; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 7. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć, należy wykazać zsumowaną wartość środków finansowych dla wszystkich części, na które złożono ofertę. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców o których mowa w art. 24 ust 1. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w pkt. 1 mogą być spełnione łącznie, warunek określony w pkt. 3 musi spełniać każdy z Wykonawców.
Potencjał O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 Pzp, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę lub dostawy sprzętu medycznego /oświetleniowego, w przypadku składania oferty na: - część nr 1 na łączną kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł brutto; - część nr 2 na łączną kwotę nie mniejszą niż 3 500,00 zł brutto; - część nr 3 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 4 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 5 na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto; - część nr 6 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; - część nr 7 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; Wykonawca załączy wykaz dostaw oraz dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3.2. Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy na rachunku bankowym lub rachunku spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: - 4 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 1; - 3 500,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 2; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 3; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 4; - 40 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 5; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 6; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 7. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć, należy wykazać zsumowaną wartość środków finansowych dla wszystkich części, na które złożono ofertę. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców o których mowa w art. 24 ust 1. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w pkt. 1 mogą być spełnione łącznie, warunek określony w pkt. 3 musi spełniać każdy z Wykonawców.
Zdolne O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 Pzp, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę lub dostawy sprzętu medycznego /oświetleniowego, w przypadku składania oferty na: - część nr 1 na łączną kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł brutto; - część nr 2 na łączną kwotę nie mniejszą niż 3 500,00 zł brutto; - część nr 3 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 4 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 5 na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto; - część nr 6 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; - część nr 7 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; Wykonawca załączy wykaz dostaw oraz dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3.2. Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy na rachunku bankowym lub rachunku spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: - 4 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 1; - 3 500,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 2; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 3; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 4; - 40 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 5; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 6; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 7. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć, należy wykazać zsumowaną wartość środków finansowych dla wszystkich części, na które złożono ofertę. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców o których mowa w art. 24 ust 1. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w pkt. 1 mogą być spełnione łącznie, warunek określony w pkt. 3 musi spełniać każdy z Wykonawców.
Sytuacja O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 Pzp, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę lub dostawy sprzętu medycznego /oświetleniowego, w przypadku składania oferty na: - część nr 1 na łączną kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł brutto; - część nr 2 na łączną kwotę nie mniejszą niż 3 500,00 zł brutto; - część nr 3 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 4 na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto; - część nr 5 na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto; - część nr 6 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; - część nr 7 na łączną kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto; Wykonawca załączy wykaz dostaw oraz dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3.2. Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy na rachunku bankowym lub rachunku spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: - 4 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 1; - 3 500,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 2; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 3; - 30 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 4; - 40 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 5; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 6; - 10 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty na część 7. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć, należy wykazać zsumowaną wartość środków finansowych dla wszystkich części, na które złożono ofertę. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców o których mowa w art. 24 ust 1. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w pkt. 1 mogą być spełnione łącznie, warunek określony w pkt. 3 musi spełniać każdy z Wykonawców.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty WTT załącznik nr 4a-4f
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz wofitm.pl
Adres uzyskania siwz Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej ul Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów oraz wofitm.pl
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej ul Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów - w kancelarii jawnej lub na biurze przepustek
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)