dostawa bonów towarowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-12 09:00:00
Instytucja Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 445630 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z numeracją SIWZ:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie papierowej dla pracowników Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach o łącznej wartości nominalnej 177 000,00 PLN w ilości: 3540 sztuk bonów o wartości nominalnej 50,00 PLN/sztukę.
3.2 Szczegółowy zakres zamówienia (warunki minimum):
a: wydanie bonów na podstawie umowy według wzoru który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ,
b: pakowanie bonów w oddzielne koperty dla każdego pracownika wraz z ewentualnymi kartami/kuponami rabatowymi w ilości: 20 bonów dla jednego pracownika (177 kompletów o wartości nominalnej 1000 PLN),
c: bezpłatna dostawa do siedziby Zamawiającego,
d: okres ważności bonów minimum 12 miesięcy,
e: realizacja oferowanych bonów towarowych musi być możliwa co najmniej w obrębie województwa śląskiego (do oferty należy załączyć wykaz wszystkich punktów handlowych akceptujących oferowane bony towarowe z wyszczególnieniem miejscowości, nazw i adresów wymienionych punktów handlowych).
3.4 Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
3.5 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
Ulica ul. Dolnych Wałów 11
Nr domu 11
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Województwo śląskie
Tel 032 3392900
Fax 032 3392962
Internet www.zbm.gliwice.pl
Regon 27656763200000
E-mail jurkiewicz@zbm.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 3
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie stosownego oświadczenia.
Wiedza Na podstawie stosownego oświadczenia.
Potencjał Na podstawie stosownego oświadczenia.
Zdolne Na podstawie stosownego oświadczenia.
Sytuacja Na podstawie stosownego oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - według załączonego druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Szczegółowy opis oferowanego produktu. Należy wskazać minimum ogólną charakterystykę produktu, wykaz branżowo-ilościowy punktów akceptujących bony na terenie Polski (za wyjątkiem województwa śląskiego adresy placówek nie są wymagane). Opis winien stanowić druk własny Wykonawcy w dowolnej formie. 3.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do SIWZ. 4.Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty. 5.Informacja o podwykonawcach.Do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ (załączany w przypadku wskazania robót wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców). 6.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z Art.26 ust.2d PZP.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z numeracją SIWZ: 17.2 Zmiana zapisów umowy może nastąpić wyłącznie w następującym zakresie: a) W przypadku zmiany terminu umownego można dokonać zmiany sposobu rozliczenia (jednorazowo, etapy) na wniosek wykonawcy. b) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT. c) Przekształcenia firmy. d) Zmiany nazwy firmy. e) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. f) Zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy. Zmiana którejkolwiek osoby w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. g) Wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystnych dla Zamawiającego, np. zmiany (zwiększenie lub zmniejszenie) etapów fakturowania. 17.3 Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Ilość placówek handlowych, usługowych, handlowo-usługowych na terenie Polski akceptujących oferowane bony towarowe
Kryt 2p 50
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.zbm.gliwice.pl/154.zip
Adres uzyskania siwz Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Dolnych Wałów 11, Ip., pok. 110 lub 111, 44-100 Gliwice
Data składania wniosków 12/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Dolnych Wałów 11, Ip., pok. 110 lub 111, 44-100 Gliwice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Numer referencyjny sprawy: 154/PZ/2013/ZBM
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)