Data publikacji |
2013-10-31 |
Data zakończenia |
2013-11-15 11:00:00 |
Instytucja |
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni |
Miejscowość |
Gdynia |
Województwo |
pomorskie |
Branża |
- Okablowanie sieciowe,
- Elementy składowe sieci,
- Gniazda sieciowe,
- Infrastruktura sieciowa,
- Kable światłowodowe,
- Sprzęt do przesyłu danych
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
445798 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
452332908, 452323005, 452332946, 453100003, 453143004, 324210000, 325622000, 324230004, 324220007, 324240001, 325810009, 453110001, 453143107 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulic Wielkopolska-Racławicka-Parkowa w Gdyni.
2. Zakres robót obejmuje:
a) budowę lokalnej kanalizacji teletechnicznej,
b) budowę stacji pomiarowych,
c) lokalizację elementów sygnalizacji świetlnej w terenie,
d) montaż elementów sygnalizacji świetlnej, tj. sterownika, masztów sygnalizacyjnych wraz z
fundamentami,
e) budowę sieci kabli sterowniczych, do pętli indukcyjnych i przycisków dla pieszych,
f) ochronę od porażeń w sieci sygnalizacyjnej,
g) wykonanie pętli indukcyjnych w jezdni,
h) montaż elementów sygnalizacji świetlnej, tj. latarni sygnalizacyjnych, osprzętu sygnalizacyjnego,
kabli, przewodów, sygnalizatorów akustycznych,
i) wykonanie połączeń elektrycznych, sprawdzenie i uruchomienie sygnalizacji świetlnej,
j) sporządzenie kompletnej dokumentacji odbiorowej po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) dokumentacja projektowa - załącznik nr 1a do siwz,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1b do siwz,
c) przedmiar robót - załącznik nr 1c do siwz.
4. Dokumentacja dotycząca Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR w Gdyni, w zakresie dotyczącym budowy sygnalizacji świetlnej w ciągu ulicy Wielkopolskiej w Gdyni, znajduje się do wglądu u Zamawiającego.
5. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną co najmniej 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji.
6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
7. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie (załącznik nr 9 do siwz).Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców.
8. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity z 2010r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
9. Miejsce świadczenia roboty budowlanej: Gmina Miasta Gdyni. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
|
Ulica |
ul. 10 Lutego 24
|
Nr domu |
24
|
Miejscowość |
Gdynia
|
Kod Pocztowy |
81-364
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
058 761 20 87-88; 761 20 85
|
Fax |
058 6622841
|
Internet |
www.zdiz.gdynia.pl
|
Regon |
22035628700000
|
E-mail |
refzampub@zdiz.gdynia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
20
|
Wadium |
7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej, o wartości netto minimum 250.000,00 zł każda, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
|
Zdolne |
Wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust.2 aktualnie obowiązującej ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) uprawnienia budowlane udzielane są w specjalności j.w. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r., Zamawiający dopuszcza wykazanie osób nadzorujących wykonywanie robót prowadzonych w terenie, posiadających ważne uprawnienia budowlane, udzielone na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje osobą spoza terytorium RP, osoba ta musi:
- posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług ww. branży budowlanej, w kraju zamieszkania tej osoby,
- posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych ww. branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby,
- posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w ww. branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych,
- spełniać opisane wyżej wymagania.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3) Kosztorys ofertowy, wg przedmiaru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1c do siwz.
4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców.
5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz.
Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
W przypadku udostępnienia:
- osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
- wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do siwz.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
ftp://server.zdiz.gdynia.pl/sygnraclawicka
|
Adres uzyskania siwz |
w siedzibie Zamawiającego pokój nr 403
|
Data składania wniosków |
15/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego pokój nr 407
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1)OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
w sprawach merytorycznych:
Anna Hellich, Szymon Kruszyński, tel. (58) 761 20 37, w godz. 7.30-15.30,
w sprawach proceduralnych:
Ewa Jodłowska, tel. (58) 761 20 88, w godz. 7.30 - 15.30.
2) Otwarcie ofert odbędzie się dnia 15.11.2013r. o godz. 11:15. w siedzibie Zamawiającego pokój nr 107.
3) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Termin przekazania terenu budowy oraz rozpoczęcia robót nie będzie dłuższy niż 3 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy.
4) Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczenia zamawiającemu kserokopii uprawnień oraz kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego / dokumentów potwierdzających uznanie kwalifikacji lub możliwości świadczenia usług transgranicznych, dla osób, o których mowa w rozdziale 4 pkt. 1, a wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
b) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) ubezpieczenia robót, w związku z ryzykiem wynikającym z prowadzenia robót oraz odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy, na kwotę co najmniej 300.000 zł, a nadto ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników i osób trzecich
|
Czy unieważnienie |
Nie
|