Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulic Wielkopolska-Racławicka-Parkowa w Gdyni

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-15 11:00:00
Instytucja Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Gniazda sieciowe,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Kable światłowodowe,
  • Sprzęt do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 445798 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452332908, 452323005, 452332946, 453100003, 453143004, 324210000, 325622000, 324230004, 324220007, 324240001, 325810009, 453110001, 453143107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulic Wielkopolska-Racławicka-Parkowa w Gdyni.
2. Zakres robót obejmuje:
a) budowę lokalnej kanalizacji teletechnicznej,
b) budowę stacji pomiarowych,
c) lokalizację elementów sygnalizacji świetlnej w terenie,
d) montaż elementów sygnalizacji świetlnej, tj. sterownika, masztów sygnalizacyjnych wraz z
fundamentami,
e) budowę sieci kabli sterowniczych, do pętli indukcyjnych i przycisków dla pieszych,
f) ochronę od porażeń w sieci sygnalizacyjnej,
g) wykonanie pętli indukcyjnych w jezdni,
h) montaż elementów sygnalizacji świetlnej, tj. latarni sygnalizacyjnych, osprzętu sygnalizacyjnego,
kabli, przewodów, sygnalizatorów akustycznych,
i) wykonanie połączeń elektrycznych, sprawdzenie i uruchomienie sygnalizacji świetlnej,
j) sporządzenie kompletnej dokumentacji odbiorowej po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) dokumentacja projektowa - załącznik nr 1a do siwz,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1b do siwz,
c) przedmiar robót - załącznik nr 1c do siwz.
4. Dokumentacja dotycząca Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR w Gdyni, w zakresie dotyczącym budowy sygnalizacji świetlnej w ciągu ulicy Wielkopolskiej w Gdyni, znajduje się do wglądu u Zamawiającego.
5. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną co najmniej 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji.
6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
7. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie (załącznik nr 9 do siwz).Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców.
8. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity z 2010r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
9. Miejsce świadczenia roboty budowlanej: Gmina Miasta Gdyni.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Ulica ul. 10 Lutego 24
Nr domu 24
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-364
Województwo pomorskie
Tel 058 761 20 87-88; 761 20 85
Fax 058 6622841
Internet www.zdiz.gdynia.pl
Regon 22035628700000
E-mail refzampub@zdiz.gdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej, o wartości netto minimum 250.000,00 zł każda, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Zdolne Wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust.2 aktualnie obowiązującej ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) uprawnienia budowlane udzielane są w specjalności j.w. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r., Zamawiający dopuszcza wykazanie osób nadzorujących wykonywanie robót prowadzonych w terenie, posiadających ważne uprawnienia budowlane, udzielone na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje osobą spoza terytorium RP, osoba ta musi: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług ww. branży budowlanej, w kraju zamieszkania tej osoby, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych ww. branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w ww. branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych, - spełniać opisane wyżej wymagania.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Kosztorys ofertowy, wg przedmiaru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1c do siwz. 4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: - osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do siwz.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz ftp://server.zdiz.gdynia.pl/sygnraclawicka
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego pokój nr 403
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 407
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1)OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych: Anna Hellich, Szymon Kruszyński, tel. (58) 761 20 37, w godz. 7.30-15.30, w sprawach proceduralnych: Ewa Jodłowska, tel. (58) 761 20 88, w godz. 7.30 - 15.30. 2) Otwarcie ofert odbędzie się dnia 15.11.2013r. o godz. 11:15. w siedzibie Zamawiającego pokój nr 107. 3) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin przekazania terenu budowy oraz rozpoczęcia robót nie będzie dłuższy niż 3 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy. 4) Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczenia zamawiającemu kserokopii uprawnień oraz kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego / dokumentów potwierdzających uznanie kwalifikacji lub możliwości świadczenia usług transgranicznych, dla osób, o których mowa w rozdziale 4 pkt. 1, a wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, b) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) ubezpieczenia robót, w związku z ryzykiem wynikającym z prowadzenia robót oraz odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy, na kwotę co najmniej 300.000 zł, a nadto ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników i osób trzecich
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)