Dostawa 2 zestawów komputerowych z urządzeniami wielofunkcyjnymi atramentowymi i 2 zestawów komputerowych z urządzeniami wielofunkcyjnymi laserowymi

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-12 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 446022 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302321108, 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa 2 zestawów komputerowych z urządzeniami wielofunkcyjnymi atramentowymi i 2 zestawów komputerowych z urządzeniami wielofunkcyjnymi laserowymi

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
Ulica ul. Borowska 138
Nr domu 138
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-552
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3682201
Fax 071 3673374
Internet www.kwpsp.wroc.pl
Regon 00017364000000
E-mail wtt@kwpsp.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.kwpsp.wroc.pl
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 19/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony opis oferowanego przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom z określeniem elementów powierzonego zamówienia. 3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 4. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego postępowania, przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień w umowie: a) dopuszcza się możliwość zmiany terminu zapłaty za wykonaną dostawę - w przypadku, gdy nie może on być dochowany z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia - w sytuacji, gdy zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, d) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kwpsp.wroc.pl
Adres uzyskania siwz KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ we WROCŁAWIU ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław
Data składania wniosków 12/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ we WROCŁAWIU ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław (I p., Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)