Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego przy Rynek Ratusz 7-9 we Wrocławiu

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 446324 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 453320003, 453112002, 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Celem przedmiotowego zadania jest remont w zakresie: budowlanym, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej oraz teletechnicznych w budynku Urzędu Miejskiego przy Rynek Ratusz 7-9

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Ulica pl. Nowy Targ 1-8
Nr domu 1-8
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-141
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7779230, 7779231
Fax 71 7779229
Internet http://bip.um.wroc.pl
Regon 00109467000000
E-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2014
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: W zakresie wiedzy i doświadczenia: a) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlano remontowe wraz z instalacjami wod-kan i elektrycznymi w obiektach użyteczności publicznej na kwotę minimum 300.000 zł netto każda. b) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 usługi polegające na zainstalowaniu certyfikowanego systemu okablowania strukturalnego składającego się z co najmniej 40 punktów przyłączeniowych (PEL)
Potencjał nie dotyczy
Zdolne Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) osobą mogącą pełnić funkcję kierownika robót , która posiada uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń, oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c) osobą mogącą pełnić funkcję kierownika robót, która posiada uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń oraz Świadectwo Kwalifikacyjne typu D-1 w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych i sieci do 1kV, oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, d) co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania instalacji i sieci elektrycznych do 1kV typu E-1 oraz przynajmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji do wykonywania pomiarów do 1kV typu D-1. e) co najmniej 2 osobami posiadającymi status Certyfikowanego Instalatora systemu okablowania strukturalnego wykorzystywanego w niniejszym Zamówieniu (uzyskali imienne dyplomy z unikalnym numerem licencyjnym zarejestrowanym w bazie producenta okablowania) f) posiada średnioroczne zatrudnienie w ilości co najmniej 15 osób w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. UWAGA: Gdyby osoba przeznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (vide pkt c) posiadała świadectwo kwalifikacji wymagane w punkcie d) ( co musi wynikać z informacji zawartych w wykazie osób) Wykonawca nie musi wykazywać w tym zakresie dodatkowej osoby.
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 8 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału). W przypadku polegania na zasobach niezbędnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty - kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 132
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 132
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem lub drogą elektroniczną (wzp.dz@um.wroc.pl). Wyżej wymienione dokumenty przesyłane drogą elektroniczną muszą mieć formę skanu dokumentu podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji (nie dotyczy to wyłącznie wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji). 2. Zastrzeżona powyżej w pkt. 1 forma faksu lub drogi elektronicznej nie dotyczy ofert wraz z wymaganymi dokumentami oraz dokumentów, które będą podlegały ewentualnemu uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp. Dokumenty, do których ewentualnego uzupełnienia będą wzywani Wykonawcy, podlegają złożeniu w formie określonej w § 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w wyznaczonym terminie. Niezłożenie uzupełnianych dokumentów w wymaganej przepisami powołanego rozporządzenia formie w wyznaczonym do tego terminie - skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż nie doszło do ich terminowego złożenia. 3. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej - niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)