Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Ulica |
Pańska 81/83
|
Nr domu |
81
|
Nr miesz |
83
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-834
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
(022) 432 80 80
|
Fax |
(022) 432 86 20
|
Internet |
www.parp.gov.pl
|
Regon |
01718109500000
|
E-mail |
biuro@parp.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
|
Rodzaj zam inny |
Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
29/11/2013
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu
składania ofert określonego w SIWZ w wysokości: - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), dla części
1 zamówienia, - 200 zł (słownie: dwieście złotych), dla części 2 zamówienia - 400 zł (słownie: czterysta
złotych) dla części 3 zamówienia.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule: spełnia- nie spełnia na
podstawie dokumentów załączonych do oferty
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali
należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje: a) w
przypadku części 1 zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co
najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie komputerów biurkowych lub notebooków, o
wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda, b) w przypadku części 2 zamówienia: w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia,
polegające na dostawie drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych, o wartości co najmniej 5 000 zł
brutto każda, c) w przypadku części 3 zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie sprzętu komputerowego,
o wartości co najmniej 10 000 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu nastąpi w formule: spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do
oferty.
|
Potencjał |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule: spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty
|
Zdolne |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule: spełnia- nie spełnia na
podstawie dokumentów załączonych do oferty
|
Sytuacja |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule: spełnia- nie spełnia na
podstawie dokumentów załączonych do oferty
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków przedmiotowych oraz w celu wykazania
potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego,
wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) zaświadczenie podmiotu
uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Energy
Star, dla: Komputera biurkowego, Monitora LCD, Notebooka. Za takie zaświadczenie zostanie
uznany wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org zawierający informację o
umieszczeniu oferowanego modelu sprzętu w bazie danych prowadzonej przez Komisję
Europejską (dotyczy części 1 zamówienia), 2) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane monitory LCD spełniają wymagania normy TCO 03 Displays
lub TCO 06 Media Displays (dotyczy części 1 zamówienia), 3) zaświadczenie podmiotu
uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania
określone w ustawie z 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności, (Dz. U. z 2010 nr 138, poz.
935) dla: Komputera biurkowego, Monitora LCD, Notebooka (część 1 zamówienia), Drukarki A4
Kolorowej (część 2 zamówienia). Za takie zaświadczenie zostanie uznana deklaracja dla danego
typu sprzętu wystawiana przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, 4)
zaświadczenie producenta sytemu operacyjnego potwierdzające zgodność komputera biurkowego
oraz notebooka z oferowanym systemem operacyjnym oraz Microsoft Windows 7 lub Microsoft
Windows 8, przy czym w przypadku zaoferowania systemu operacyjnego firmy Microsoft jak
również na potwierdzenie zgodności oferowanego komputera biurkowego oraz notebooka z
Microsoft Windows 7 lub Windows 8, Wykonawca może przedstawić wydruk ze strony internetowej
firmy Microsoft potwierdzający zgodność oferowanego komputera biurkowego oraz notebooka z
systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 lub Windows 8 (dotyczy części 1 zamówienia), 5)
oświadczenie producenta oferowanego sprzętu o spełnianiu wymogów wydajności obliczeniowej
lub wydruki z testów wydajności SYSmark 2007 Preview Rating, przeprowadzone dla
proponowanych w ofercie typów (konfiguracji) komputera biurkowego oraz notebooka typ 1, 3.
(dotyczy części 1 zamówienia), 6) oświadczenie producenta oferowanego sprzętu o spełnianiu
wymogów wydajności procesora lub wydruki z testów wydajności Pass Mark 2007 CPU Mark,
przeprowadzone dla proponowanych w ofercie typów (konfiguracji) procesora komputera
biurkowego oraz procesora notebooka (dotyczy części 1 zamówienia), UWAGA! Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
Inne dokumenty |
Wraz z ofertą Wykonawca przedstawi: 1. Certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta sprzętu
(komputer biurkowy, komputer przenośny - dotyczy części 1 zamówienia). UWAGA! Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Jeżeli Wykonawcy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo
w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 3. Jeżeli uprawnienie
do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty
należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) gdy
nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia, zmiana ta może dotyczyć wyłącznie tych jej zapisów, na które bezpośredni wpływ ma zmiana
przepisów powszechnie obowiązujących i nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania
umowy; 2) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a
zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów przez strony. 3) gdy wystąpi konieczność zmiany miejsca dostawy poszczególnych
pozycji sprzętu, 4) gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego
rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty
wynagrodzenia
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.parp.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Zamówień Publicznych ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa
|
Data składania wniosków |
08/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Kancelaria (parter)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Narodowa Strategia Spójności)
|
Czy unieważnienie |
Nie
|