Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. W. Lipa 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Ruda Śląska
|
Kod Pocztowy |
41-703
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 248 24 52
|
Fax |
32 779 59 12
|
Internet |
www.szpital.rsl.pl
|
Regon |
24146865300000
|
E-mail |
zampub@szpital.rsl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Sp. z o.o
|
Rodzaj zam inny |
Sp. z o.o
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
2
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany powyżej, jeżeli Wykonawca wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za usługi odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było ułożenie i uruchomienie strukturalnej sieci ethernetowej (miedzianej) lub światłowodowej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca składa:
- wg załącznika nr 6 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za usługi odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było ułożenie i uruchomienie strukturalnej sieci ethernetowej (miedzianej) lub światłowodowej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.
Warunek będzie oceniany według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, opisanych w pkt. 2.2 do 2.4 niniejszego rozdziału SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na powyższych zasadach Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 8 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
- zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie,
- zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego,
- zmiany adresowe Stron,
- zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
- siła wyższa,
2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
3. Okoliczności mogące stanowić zmianę umowy powinny być szczegółowo uzasadnione
i udokumentowane przez Wykonawcę.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalruda.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
|
Data składania wniosków |
15/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
08:30
|
Miejsce |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.
Dowodami na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- oświadczenie wykonawcy, w przypadku jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.
Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których wyżej mowa.
Uwaga: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, obowiązuje dotychczasowe rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r.
|
Informacje dodatkowe |
UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-8 do SIWZ).
Uwaga: w przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|