Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej.

Data publikacji 2013-11-04
Data zakończenia 2013-11-12 09:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

Szczegóły

Numer ogłoszenia 448372 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 511100006, 392989006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej, obejmującej w szczególności:
- wynajem elementów świetlnych od dnia 22 listopada 2013 r. do 12 lutego 2014 r.
Elementy należy wykonać według wytycznych zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC oraz odpowiedniego
ubezpieczenia obejmującego wynajęte elementy. Zamawiający nie odpowiada za
żadne uszkodzenia elementów, niezależnie od przyczyny ich powstania.

- wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej,
w nieprzekraczalnym terminie od 22 listopada 2013 r. do 2 grudnia 2013 r.
Przed przystąpieniem do montażu elementów Wykonawca jest zobowiązany do
dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1 sztuki każdego wzoru, celem
sprawdzenia zgodności z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ.

-montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej
w terminie od dnia 3 grudnia 2013 r. do 6 grudnia 2013 r;
-serwisowanie elementów dekoracji od dnia montażu do demontażu, obejmujące:
I.kontrolę i serwisowanie mocowań, instalacji zasilania i podłączeń do sieci elektrycznej;
II.kontrolę sprawności elementów świetlnych,
III.naprawę usterek w ciągu 12 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez
Zamawiającego (ze szczególnym uwzględnieniem niedziel i dni świątecznych),
w przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić
do usunięcia awarii lub usterki w ciągu 2 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez
Zamawiającego;

-odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania
w terminie od dnia 31 stycznia 2014 r. do 5 lutego 2014 r. - w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym;

- demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - w terminie
5 lutego 2014 r. do 12 lutego 2014 r.
Montaż elementów i podłączeń do instalacji oświetlenia ulicznego musi być wykonywany przy spełnieniu następujących warunków:

-należy uzyskać zgodę Miejskiego Zarządu Dróg z siedzibą przy ulicy Grażyńskiego 10w Bielsku-Białej na zajęcie pasa drogowego w czasie prowadzenia wszelkich prac, związanych z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów dekoracji, instalacji zasilania i podłączeń;
-należy uzgodnić z Miejskim Zarządem Dróg w Bielsku-Białej minimalną wysokość, na jakiej mają zostać powieszone iluminacje świąteczne w poszczególnych miejscach;
- na dwa tygodnie przed przystąpieniem do montażu należy harmonogram wykonywania prac wraz z wykazem ulic;
- przewody zasilające iluminację oraz wnęki słupowe powinny być zabezpieczone
przed dostępem osób postronnych;
- montaż iluminacji na słupach kompozytowych tylko przy zastosowaniu podnośnika
hydraulicznego;
- na słupach stalowych i kompozytowych - montaż iluminacji przy zastosowaniu
podkładek z tworzywa pod obejmy stalowe;
-zakaz naruszania konstrukcji słupów (poprzez wiercenie itp.)
-w przypadku przepalenia się wkładki bezpiecznikowej w słupie oświetleniowym w
wyniku zamontowania iluminacji, wymagana jest wymiana uszkodzonego
elementu przez Wykonawcę,

2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz, stanowiących integralną część nin. Specyfikacji.
4.Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przetarg podzielono na 24 części:
Część I: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Wzgórze.
Część II:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Stojałowskiego.
Część III:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. 11 Listopada (wraz z ul. Komorowicką).
Część IV:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Warszawskiej - odcinek od Ronda Solidarności do skrzyżowania przed Dworcem PKP.
Część V: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. 3 Maja.
Część VI:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul Zamkowej.
Część VII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i Al. Gen. Andersa.
Część VIII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji Placu Wojska Polskiego.
Część IX:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Przechód Schodowy.
Część X:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Michałowicza.
Część XI:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów z ul. Michałowicza.
Część XII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Michałowicza do Al. Gen. Andersa.
Część XIII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ulicą Bora Komorowskiego.
Cześć XIV:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ul. Słowackiego - na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Sixta.
Część XV:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania Al. Gen. Andersa i ul. Gen Sosnkowskiego.
Część XVI:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji Placu Ratuszowego.
Część XVII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji Placu Smolki - rejon pomnika Reksia.
Część XVIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wolności.
Część XIX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Piastowskiej - skrzyżowania z ulicami: Słowackiego, Wyspiańskiego i Sobieskiego.
Część XX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji Ronda Hulanka.
Część XXI: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji ulicy Barlickiego.
Część XXII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji 2 drzew rosnących przy ulicy 11 Listopada i Placu Ratuszowym oraz elementów przeznaczonych do dekoracji alei spacerowej za gmachem Ratusza Miejskiego.
Część XXIII:Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych
do dekoracji centrum dzielnic: Komorowice Krakowskie i Kamienica.
Część XXIV: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż rzutników przeznaczonych do iluminacji dekoracyjnej ściany budynku w rejonie Placu Chrobrego w Bielsku-Białej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Ulica Plac Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 33 4971497
Fax 33 4971786, 8227539
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E-mail on.zp@um.bielsko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.um.bielsko.pl/bip
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 24
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 22/11/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na dekorowaniu ulic i placów w okresie Świąt Bożego Narodzenia o wartości: - min. 5 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z następującej grupy części zamówienia : I, VI, VIII, IX, X, XIV, XV, XVI, XVIII, XXIII; - min. 15 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z następującej grupy części zamówienia: III, VII, XI, XIII, XVII, XIX, XX, XXI, XXIV; - min. 30 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z następującej grupy części zamówienia: II, IV, V, XII, XXII. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów.
Potencjał na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem co najmniej jednej usługi polegającej na dekorowaniu ulic i placów w okresie Świąt Bożego Narodzenia o wartości: - min. 5 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z następującej grupy części zamówienia : I, VI, VIII, IX, X, XIV, XV, XVI, XVIII, XXIII; - min. 15 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z następującej grupy części zamówienia: III, VII, XI, XIII, XVII, XIX, XX, XXI, XXIV; - min. 30 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dowolną ilość części z następującej grupy części zamówienia: II, IV, V, XII, XXII.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp); 2.Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu Oferta) -o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; -o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a)co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: a.wystąpienia zdarzeń siły wyższej; b.wstrzymania prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu prac powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b)co do wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: a.odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia; c)co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz um.bielsko.pl/bip
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski Wydział Gospodarki Miejskiej w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 - parter, pok. nr 3.
Data składania wniosków 12/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w sekretariacie Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, parter, pok. nr 6.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)