Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
|
Ulica |
ul. Wronia 53
|
Nr domu |
53
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-874
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
(22) 375 86 67
|
Fax |
(22) 375 86 21, 3758803
|
Internet |
www.gddkia.gov.pl
|
Regon |
01751157500000
|
E-mail |
azakoscielna@gddkia.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy BGK 95 1130 1017 0020 1172 7820 0010.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
Wykonawca utraci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ lub w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1.
|
Wiedza |
1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej:
a) 2 dostawy serwerów o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto,
oraz
b) 2 dostawy urządzeń równoważenia obciążenia o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto.
Zamawiający dopuszcza wykazanie na potwierdzenie spełniania powyższych warunków udziału w postępowania takich dostaw, które swym zakresem obejmowały zarówno serwery jak i urządzenia równoważenia obciążenia, z tym że wartość dostawy serwerów w danym zamówieniu musi wynosić co najmniej 200.000,00 PLN brutto, a wartość dostawy urządzeń równoważenia obciążenia w danym zamówieniu musi wynosić co najmniej 100.000,00 PLN brutto.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego,
wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym
z treścią Załącznika nr 4 do formularza Oferta oraz załączeniem dowodów,
czy zostały wykonane należycie.
Za główne dostawy, które należy wykazać w wykazie oraz dla których należy przedstawić dowody uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2) SIWZ lub pkt III.3.2 ppkt 1 ogłoszenia
Dowodami, o których mowa powyżej są:
1. poświadczenie;
2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia;
3. w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.4. SIWZ lub w pkt III.3.2 ppkt 2 ogłoszenia, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1;
4. na podstawie § 9 ust 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane w niniejszym postępowaniu Wykonawca może złożyć również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody potwierdzające czy zamówienia zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ lub w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1.
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ lub w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1.
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ lub w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Do oferty należy załączyć:
Wykaz parametrów oferowanych produktów zgodnie z Załącznikiem nr 5 do formularza Oferta, na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4. SIWZ lub pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt 6.2. SIWZ lub pkt III.3.2 ppkt 1 ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.gddkia.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
p.140
|
Data składania wniosków |
15/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Kancelaria, I piętro, p. 163
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania Umowy.
Wartość zabezpieczenia wyniesie 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy.
3. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Wronia 53 w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 11.15.
4. Formą porozumiewania się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz postępowania odwoławczego jest forma pisemna lub faksem (022) 375-86-21. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę pisemnie lub faksem faktu otrzymania każdej informacji przekazanej faksem, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści SIWZ, a Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytanie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek
o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|