Dostawa, instalacja i konfiguracja serwerów i urządzeń równoważenia obciążenia dla GDDKiA.

Data publikacji 2013-11-04
Data zakończenia 2013-11-15 11:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 448572 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego: serwerów (4 szt.) i urządzeń równoważenia (2 szt.) obciążenia dla GDDKiA.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Ulica ul. Wronia 53
Nr domu 53
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-874
Województwo mazowieckie
Tel (22) 375 86 67
Fax (22) 375 86 21, 3758803
Internet www.gddkia.gov.pl
Regon 01751157500000
E-mail azakoscielna@gddkia.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy BGK 95 1130 1017 0020 1172 7820 0010. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Wykonawca utraci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ lub w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1.
Wiedza 1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: a) 2 dostawy serwerów o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto, oraz b) 2 dostawy urządzeń równoważenia obciążenia o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto. Zamawiający dopuszcza wykazanie na potwierdzenie spełniania powyższych warunków udziału w postępowania takich dostaw, które swym zakresem obejmowały zarówno serwery jak i urządzenia równoważenia obciążenia, z tym że wartość dostawy serwerów w danym zamówieniu musi wynosić co najmniej 200.000,00 PLN brutto, a wartość dostawy urządzeń równoważenia obciążenia w danym zamówieniu musi wynosić co najmniej 100.000,00 PLN brutto. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do formularza Oferta oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Za główne dostawy, które należy wykazać w wykazie oraz dla których należy przedstawić dowody uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2) SIWZ lub pkt III.3.2 ppkt 1 ogłoszenia Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie; 2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia; 3. w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.4. SIWZ lub w pkt III.3.2 ppkt 2 ogłoszenia, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1; 4. na podstawie § 9 ust 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane w niniejszym postępowaniu Wykonawca może złożyć również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody potwierdzające czy zamówienia zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ lub w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ lub w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ lub w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Do oferty należy załączyć: Wykaz parametrów oferowanych produktów zgodnie z Załącznikiem nr 5 do formularza Oferta, na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4. SIWZ lub pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt 6.2. SIWZ lub pkt III.3.2 ppkt 1 ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gddkia.gov.pl
Adres uzyskania siwz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Wronia 53 00-874 Warszawa p.140
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Wronia 53 00-874 Warszawa Kancelaria, I piętro, p. 163
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania Umowy. Wartość zabezpieczenia wyniesie 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy. 3. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Wronia 53 w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 11.15. 4. Formą porozumiewania się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz postępowania odwoławczego jest forma pisemna lub faksem (022) 375-86-21. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę pisemnie lub faksem faktu otrzymania każdej informacji przekazanej faksem, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. 5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści SIWZ, a Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytanie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)