Opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2014

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-13 10:00:00
Instytucja Miasto Zamość
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 449444 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928, 798100005, 798225007, 798230009, 798000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2014.
2.Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 2 zadania.
Zadanie nr 1: FOLDER PROMOCYJNY
Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderu promocyjnego Miasta Zamość, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.
Opis:
-format: A4 (210x297),
-ilość stron: 20 (z okładką),
-kolorystyka: 4+4 (CMYK + CMYK),
-papier: kreda mat, o gramaturze 135g,
-oprawa: szyta na dwie zszywki,
-uszlachetnianie: lakier offsetowy na całości,
-nakład: 20.000 egz.,
-wersja językowa: język polski,
-druk z gotowych plików PDF,
-pakowanie: po 100 egzemplarzy,
-druk na 4 kolorowej maszynie offsetowej z lakierem w linii z wykorzystaniem rastra spekta lub odpowiednikiem rastra hybrydowego.
Zadanie nr 2: KALENDARZ
Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest opracowanie graficzne, przygotowanie, nadruk oraz dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy na rok 2014.
Opis:
Parametry kalendarzy:
-kalendarz trójdzielny,
-w ilości 1000 szt.,
Główka kalendarza:
-główka wypukła kaszerowana na tekturze falistej, z gąbką introligatorską,
-wymiary: 320 mm (+/- 10 mm) x 220 mm (+/- 10 mm),
-papier: karton co najmniej 215 g/m2 (wysokobielony),
-druk: offsetowy, pełnokolorowy 4+0,
-folia: błysk jednostronnie.
Kalendarium zrywane:
-papier: offset nie mniej niż 90 g/m2,
-3 bloczki po 12 kartek (miesiąc poprzedni, obecny- wyróżniony innym kolorem i następny),
-każdy miesiąc na osobnej kartce,
-druk dwukolorowy 2+0,
-nazwy dni i miesięcy w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim,
-numeracja tygodni, polskie imieniny i święta w każdym miesiącu (poprzedni, bieżący i następny),
UWAGA: Wymiary kalendarium powinny zostać tak dobrane przez Wykonawcę, aby zapewnić przejrzystość i czytelność informacji.
Podkład (plecy) kalendarza:
-wykonane z kartonu o gramaturze co najmniej 300 g/m2,
-druk: offsetowy, pełnokolorowy 4+0,
-folia: błysk jednostronnie,
-miejsce na nadruk: pod pierwszym i drugim kalendarium nie mniej niż 3,5 cm, pod trzecim kalendarium nie mniej niż 5 cm,
Wymiar całkowity kalendarza po rozłożeniu:
-szerokość kalendarza: od 310 mm do 330 mm,
-wysokość kalendarza: nie mniej niż 765 mm,
Wykończenie kalendarza:
-opaska z przesuwanym okienkiem w kolorze czerwonym,
-zawieszka do powieszenia (UWAGA: główka bez otworu do zawieszenia),
-każdy kalendarz dostarczony w formie złożonej, zafoliowany folią termokurczliwą.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) dla Zadania nr 1 znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu w odniesieniu do tego zadania.
4.Wzór umowy stanowi załącznik nr 6a (dla Zadania nr 1) i 6b (dla Zadania nr 2) do SIWZ.
5.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedno lub dwa zadania.

Opis

Zadanie nr 1: FOLDER PROMOCYJNY
Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderu promocyjnego Miasta Zamość, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.
Opis:
-format: A4 (210x297),
-ilość stron: 20 (z okładką),
-kolorystyka: 4+4 (CMYK + CMYK),
-papier: kreda mat, o gramaturze 135g,
-oprawa: szyta na dwie zszywki,
-uszlachetnianie: lakier offsetowy na całości,
-nakład: 20.000 egz.,
-wersja językowa: język polski,
-druk z gotowych plików PDF,
-pakowanie: po 100 egzemplarzy,
-druk na 4 kolorowej maszynie offsetowej z lakierem w linii z wykorzystaniem rastra spekta lub odpowiednikiem rastra hybrydowego.Zadanie nr 2: KALENDARZ
Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest opracowanie graficzne, przygotowanie, nadruk oraz dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy na rok 2014.
Opis:
Parametry kalendarzy:
-kalendarz trójdzielny,
-w ilości 1000 szt.
Główka kalendarza:
-główka wypukła kaszerowana na tekturze falistej, z gąbką introligatorską,
-wymiary: 320 mm (+/- 10 mm) x 220 mm (+/- 10 mm),
-papier: karton co najmniej 215 g/m2 (wysokobielony),
-druk: offsetowy, pełnokolorowy 4+0,
-folia: błysk jednostronnie.
Kalendarium zrywane:
-papier: offset nie mniej niż 90 g/m2,
-3 bloczki po 12 kartek (miesiąc poprzedni, obecny- wyróżniony innym kolorem i następny),
-każdy miesiąc na osobnej kartce,
-druk dwukolorowy 2+0,
-nazwy dni i miesięcy w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim,
-numeracja tygodni, polskie imieniny i święta w każdym miesiącu (poprzedni, bieżący i następny),
UWAGA: Wymiary kalendarium powinny zostać tak dobrane przez Wykonawcę, aby zapewnić przejrzystość i czytelność informacji.
Podkład (plecy) kalendarza:
-wykonane z kartonu o gramaturze co najmniej 300 g/m2,
-druk: offsetowy, pełnokolorowy 4+0,
-folia: błysk jednostronnie,
-miejsce na nadruk: pod pierwszym i drugim kalendarium nie mniej niż 3,5 cm, pod trzecim kalendarium nie mniej niż 5 cm,
Wymiar całkowity kalendarza po rozłożeniu:
-szerokość kalendarza: od 310 mm do 330 mm,
-wysokość kalendarza: nie mniej niż 765 mm,
Wykończenie kalendarza:
-opaska z przesuwanym okienkiem w kolorze czerwonym,
-zawieszka do powieszenia (UWAGA: główka bez otworu do zawieszenia,
-każdy kalendarz dostarczony w formie złożonej, zafoliowany folią termokurczliwą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) dla Zadania nr 1 znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu w odniesieniu do tego zadania

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Zamość
Ulica Rynek Wielki 13
Nr domu 13
Miejscowość Zamość
Kod Pocztowy 22-400
Województwo lubelskie
Tel 084 6392084
Fax 084 6393054
Internet www.zamosc.pl
Regon 95036874700000
E-mail zamowienia@zamosc.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 09/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia, b) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy, w tym również terminu realizacji i wynagrodzenia, c) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy mogą być dokonywane zmiany parametrów technicznych publikacji. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, podnoszą atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści, a jednocześnie nie powodują zwiększenia kosztów usługi. Zmiany proponowane przez Wykonawcę wymagają akceptacji przez Zamawiającego, d) zmiana terminów realizacji, jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: -o charakterze niezależnym od stron, -którego nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, -którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, -którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: -powódź, pożar, -inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru, -zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, -nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, -promieniowanie lub skażenia, -nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, -wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na chorobę zakaźną lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. e) zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.zamosc.um.gov.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4.
Data składania wniosków 13/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2013 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Małgorzata Strzępek, Marta Trych fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)