Przedmiotem zamówienia jest systematyczna, według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych wg wzorów zgodnych z Załącznikiem Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 czerwca 2013r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2013r. poz. 710 z późn.zm.)
Przedmiotem wykonania dostawy jest następujący zakres rzeczowy z szacunkową ilością sztuk podanych asortymentów tablic:
1). tablice samochodowe - max ilość 17 000 szt.
w tym zwyczajne (jednorzędowe, dwurzędowe, jednorzędowe pojedyncze, dwurzędowe pojedyncze), indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, tymczasowe badawcze.
2). tablice motocyklowe - max ilość 1000 szt.
w tym zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe.
3). tablice motorowerowe - max ilość 1200 szt.
w tym zwyczajne, zabytkowe, tymczasowe.
Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane wyżej są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych tablic mogą różnić się od podanych w SIWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego.
2. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca dostarczać będzie tablice rejestracyjne do siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kluczborku przy ul. Katowickiej 1 - w dni robocze w godzinach pracy Starostwa- własnym środkiem transportowym oraz na własny koszt - trwale opakowane i odpowiednio opisane w następujących ilościach i terminach:
- do 10 kompletów w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Starostwo,
- max po 500 kompletów w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Starostwo,
- powyżej 500 kompletów w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Starostwo,
b) Wykonawca odbierze ze Starostwa, własnym transportem i na własny koszt, tablice rejestracyjne zwrócone organowi rejestrującemu wycofane z użytku, po otrzymaniu protokołu zniszczenia - w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia telefonicznego (faxem);
c) w przypadku zmiany przepisów w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów, warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, w trakcie obowiązywania umowy na produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych producent tablic rejestracyjnych zobowiązuje się do dostosowania techniki i technologii produkcji tablic do zmienionych przepisów prawa (uzyskanie odp. certyfikatu) z zachowaniem obowiązującej ceny jednostkowej określonej w umowie,
d) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5 - letniej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne i zobowiąże się do nieodpłatnej wymiany na nowe w terminie 24 godzin licząc od daty złożenia reklamacji na jakość w okresie gwarancyjnym.
e) W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic, Dostawca realizuje zamówienia według wzorów obowiązujących w dacie produkcji. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Kluczborku
|
Ulica |
ul. Katowicka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kluczbork
|
Kod Pocztowy |
46-200
|
Województwo |
opolskie
|
Tel |
077 4185218
|
Fax |
077 4186520
|
Internet |
www.powiatkluczborski.pl
|
Regon |
53141221400000
|
E-mail |
starostwo@powiatkluczborski.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu żąda wniesienia wadium w wysokości
8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form:
a) pieniądzu (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego),
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr. 42, poz. 275)
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona przelewem na konto w banku: Bank Spółdzielczy w Wołczynie Oddział w Kluczborku
Nr 07 8876 0009 0036 4161 2000 0004; do dnia 19.11.2013 r. godz. 10:00
Zamawiający uzna, że wadium wniesione przelewem zostało wniesione w terminie, jeżeli przed upływem wyżej określonego terminu nastąpiło uznanie wyżej wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. Do oferty należy dołączyć pokwitowanie wniesienia wadium. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w lit. b, c, d i e właściwy dokument wadialny tj. poręczenie, gwarancja należy złożyć w formie oryginału do pokoju nr 203 (Skarbnik Powiatu) w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, przy ul. Katowickiej 1. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu.
3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
4. Z treści gwarancji winno wynikać, że jest gwarancją bezzwrotną i nieodwołalną, wykonalna na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 lub pełnomocnictw i nie udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2. pkt. 2 ustawy, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust.4. zostanie uznana za odrzuconą.
7. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z przepisami okresowymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
a) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych tj. posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku przedsiębiorców działających przed dniem 1 lipca 2011r., w stosunku do których gdy nie dokonano jeszcze stosownego wpisu - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych wydane przez marszałka województwa oraz oświadczenie, iż przedsiębiorca nie uzyskał, do dnia złożenia oferty zaświadczenia marszałka województwa o wpisie do rejestru działalności regulowanej,
b) posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, wystawiony przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie,
c) spełnia warunki określone w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 j.t. z późn. zm.) a mianowicie:
- ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiada możliwości techniczne gwarantujące wykonanie tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi,
- posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 czerwca 2013 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2013r. poz. 710 z późn. zm.),
|
Wiedza |
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiednio w zakresie dotyczącym składanej oferty wykonał minimum 3 dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 czerwca 2013r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U. 2013r. poz. 710 z późniejszymi zmianami) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto każda dostawa wraz z dokumentami (referencje, opinie) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- wykonuje produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Z 2010 poz. 73);
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
- W celu potwierdzenia wymogów z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, należy złożyć w formie wykazu potwierdzającego wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostaw tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 czerwca 2013r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U. 2013r. poz. 710 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto każda dostawa wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (opinie, referencje) zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
(W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz).
-w celu potwierdzenia że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, w szczególności: aktualny certyfikat, wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w treści art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20.06.1997 roku - Prawo o ruchu drogowym.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne dla stron postanowienia, zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
Postanowienia umowy w stosunku do treści oferty mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę, w szczególności zmiany stawki podatku VAT wówczas cena netto za poszczególne rodzaje tablic pozostaje bez zmian, natomiast waloryzacji podlega kwota podatku VAT wynikająca z różnicy między stawką tego podatku obowiązującą w dniu podpisania umowy a stawką obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
2) zmiany nazwy, adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej;
3) zmiany miejsca dostarczania oraz odbioru tablic rejestracyjnych w przypadku zmiany siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu.
Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą zgodę.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.powiatkluczborski.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Kluczborku
ul.Katowicka 1
46-200 Kluczbork pok. nr 304
|
Data składania wniosków |
19/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Kluczborku
ul.Katowicka 1
46-200 Kluczbork pok. nr 211
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|