Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego (nr sprawy BIL-I.272.22.2013)

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-14 10:00:00
Instytucja Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 450302 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302330008, 302131006, 302313000, 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup z dostarczeniem do Zamawiającego przez Wykonawcę nowego fabrycznie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, w zakresie jak poniżej: 1).Komputer stacjonarny w wersji A - w ilości 22 zestawy; 2).Komputer przenośny typu notebook, w wersji A - w ilości 4 zestawów; 3).Komputer przenośny typu notebook, w wersji B - w ilości 2 zestawów; 4).Monitor 22 cali - w ilości 40 sztuk; 5).Monitor 24 cali - w ilości 2 sztuk; 6).Komputera typu tablet - 2 sztuki; 7).Komputer stacjonarny w wersji B - w ilości 3 zestawów; 8).Komputer stacjonarny w wersji C - w ilości 4 zestawów; 9).Komputer przenośny typu notebook, w wersji C - w ilości 15 zestawów..

Opis

1).Sprzedaż z dostarczeniem do Zamawiającego przez Wykonawcę nowego fabrycznie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, w zakresie jak poniżej: a).Komputer stacjonarny w wersji A - w ilości 22 zestawy; b).Komputer przenośny typu notebook, w wersji A - w ilości 4 zestawów; c).Komputer przenośny typu notebook, w wersji B - w ilości 2 zestawów; d).Monitor 22 cali - w ilości 40 sztuk; e).Monitor 24 cali - w ilości 2 sztuk. 2).Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 11A do SIWZ. 3).Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego w załączniku nr 11A do SIWZ urządzeniom (tj. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń), jest, zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ (tzn. Zamawiający wymaga wtedy przedmiotu tam wskazanego lub wskazanej tam równoważności). 4).Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1).Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi; 4.2).Instrukcja użytkowania sprzętu - w języku polskim; 4.3).Płatność za przedmiot umowy zrealizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przekazania faktury Zamawiającemu, która to data nie może być wcześniejsza niż data podpisania przez strony protokołu odbioru; 4.4).Dostarczony sprzęt będzie posiadał niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty jeżeli takie są wymagane do prawidłowe funkcjonowanie w użytkowaniu; 4.5).Do urządzeń (elementów) dołączone musi być okablowanie i właściwe oprogramowanie użytkowe (w tym sterowniki) pozwalające na uruchomienie ich, prawidłowe połączenie ze sobą oraz użytkowanie w systemach Windows Vista Bussines, Windows 7 Professional, Windows 8 Professional; 4.6).Urządzenia będące przedmiotem niniejszej specyfikacji muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych; 4.7).Elementy realizujące daną funkcję w każdym z urządzeń wymienionych w pkt.1 lit.a-e niniejszej rubryki, których Zamawiający zamówił więcej niż 1 sztukę, są takie same w każdym oferowanym egzemplarzu urządzenia, tzn. różnią się jedynie oznaczeniami takimi jak numer seryjny; 4.8).Wszystkie komputery, monitory, oraz ich akcesoria podłączane do prądu muszą spełniać wymogi europejskich standardów bezpieczeństwa i posiadać aktualną ważną deklarację zgodności /Conformite Europeenne/ (CE) z wymaganymi regulacjami Unii Europejskiej, które mają do nich zastosowanie; 4.9).Oferowane komputery stacjonarne, przenośne (typu notebook) i monitory powinny spełniać wymogi specyfikacji technicznej /ENERGY STAR/ w wersji, co najmniej 5.0 i posiadać oznaczenie znakiem usługowym /ENERGY STAR/ lub spełniać kryteria efektywności energetycznej, co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia; 4.10).Wykonawca oświadczy, że wszystkie komputery i monitory spełniają kryteria środowiskowe w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie /Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych/, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodność z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej komputera oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. 4.11).Wszystkie oferowane komputery współpracują z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit; 4.12).Komputery stacjonarne i przenośne (notebooki) będące przedmiotem przetargu - będą spełniały wymagania funkcjonalne oddziaływania na środowiskowo określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 4.13).Głośność każdej jednostki centralnej komputera - maksymalnie 23 dB z pozycji operatora w trybie IDLE, pomiar zgodny z normą ISO 9296 / ISO 7779 5).Wymagana przez Zamawiającego gwarancja : 3 lata. Na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w załączniku nr 9A do SIWZ..1).Sprzedaż z dostarczeniem do Zamawiającego przez Wykonawcę nowego fabrycznie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, w zakresie jak poniżej: a)Komputera typu tablet - 2 sztuki. 2).Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 11B do SIWZ. 3).Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego w załączniku nr 11B do SIWZ urządzeniom (tj. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń), jest, zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ (tzn. Zamawiający wymaga wtedy przedmiotu tam wskazanego lub wskazanej tam równoważności). 4).Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1).Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi; 4.2).Instrukcja użytkowania sprzętu - w języku polskim 4.3).Płatność za przedmiot umowy zrealizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przekazania faktury Zamawiającemu, która to data nie może być wcześniejsza niż data podpisania przez strony protokołu odbioru. 4.4).Dostarczony sprzęt będzie posiadał niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty jeżeli takie są wymagane do prawidłowe funkcjonowanie w użytkowaniu. 4.5).Do urządzeń (elementów) dołączone musi być okablowanie i właściwe oprogramowanie użytkowe (w tym sterowniki) pozwalające na uruchomienie ich, prawidłowe połączenie ze sobą oraz użytkowanie w systemach Windows Vista Bussines, Windows 7 Professional, Windows 8 Professional. 4.6).Urządzenia będące przedmiotem niniejszej specyfikacji muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 4.7).Tablet oraz jego akcesoria podłączane do prądu muszą spełniać wymogi europejskich standardów bezpieczeństwa i posiadać aktualną i ważną deklarację zgodności /Conformite Europeenne/ (CE) z wymaganymi regulacjami Unii Europejskiej, które mają do nich zastosowanie. 4.8).Oferowany tablet powinien spełniać wymogi specyfikacji technicznej /ENERGY STAR/ w wersji, co najmniej 5.0 i posiadać oznaczenie znakiem usługowym /ENERGY STAR/ lub spełniać kryteria efektywności energetycznej, co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. 4.9).Wykonawca oświadczy, że tablet spełnia kryteria środowiskowe w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie /Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych/, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006). 4.10).Tablet poprawnie współpracuje z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit. 5).Wymagana przez Zamawiającego gwarancja : 2 lata. Na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w załączniku nr 9B do SIWZ..1).Sprzedaż z dostarczeniem do Zamawiającego przez Wykonawcę nowego fabrycznie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, w zakresie jak poniżej: a).Komputer stacjonarny w wersji B - w ilości 3 zestawów; b).Komputer stacjonarny w wersji C - w ilości 4 zestawów; c).Komputer przenośny typu notebook, w wersji C - w ilości 15 zestawów. 2).Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 11C do SIWZ. 3).Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego w załączniku nr 11C do SIWZ urządzeniom (tj. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń), jest, zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ (tzn. Zamawiający wymaga wtedy przedmiotu tam wskazanego lub wskazanej tam równoważności). 4).Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1).Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi; 4.2).Instrukcja użytkowania sprzętu - w języku polskim; 4.3).Płatność za przedmiot umowy zrealizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przekazania faktury Zamawiającemu, która to data nie może być wcześniejsza niż data podpisania przez strony protokołu odbioru; 4.4).Dostarczony sprzęt będzie posiadał niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty jeżeli takie są wymagane do prawidłowe funkcjonowanie w użytkowaniu; 4.5).Do urządzeń (elementów) dołączone musi być okablowanie i właściwe oprogramowanie użytkowe (w tym sterowniki) pozwalające na uruchomienie ich, prawidłowe połączenie ze sobą oraz użytkowanie w systemach Windows Vista Bussines, Windows 7 Professional, Windows 8 Professional; 4.6).Urządzenia będące przedmiotem niniejszej specyfikacji muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych; 4.7).Elementy realizujące daną funkcję w każdym z urządzeń wymienionych w pkt.1 lit.a-c niniejszej rubryki, których Zamawiający zamówił więcej niż 1 sztukę, są takie same w każdym oferowanym egzemplarzu urządzenia, tzn. różnią się jedynie oznaczeniami takimi jak numer seryjny; 4.8).Wszystkie komputery, monitory, oraz ich akcesoria podłączane do prądu muszą spełniać wymogi europejskich standardów bezpieczeństwa i posiadać aktualną ważną deklarację zgodności /Conformite Europeenne/ (CE) z wymaganymi regulacjami Unii Europejskiej, które mają do nich zastosowanie. 4.9).Oferowane komputery stacjonarne, przenośne (typu notebook) i monitory powinny spełniać wymogi specyfikacji technicznej /ENERGY STAR/ w wersji, co najmniej 5.0 i posiadać oznaczenie znakiem usługowym /ENERGY STAR/ lub spełniać kryteria efektywności energetycznej, co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. 4.10).Wykonawca oświadczy, że wszystkie komputery spełniają kryteria środowiskowe w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie /Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych/, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodność z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej komputera oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. 4.11).Wszystkie oferowane komputery współpracują z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit; 4.12).Komputery stacjonarne i przenośne (notebooki) będące przedmiotem przetargu - będą spełniały wymagania funkcjonalne oddziaływania na środowiskowo określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 4.13).Głośność każdej jednostki centralnej komputera - maksymalnie 23 dB z pozycji operatora w trybie IDLE, pomiar zgodny z normą ISO 9296 / ISO 7779 5).Wymagana przez Zamawiającego gwarancja : 3 lata. Na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w załączniku nr 9C do SIWZ..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Ulica ul. Piastowska 14
Nr domu 14
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-082
Województwo opolskie
Tel 077 4524690
Internet http://www.opole.uw.gov.pl
Regon 00051432500000
E-mail zamowienia_publiczne@opole.uw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1).Zamawiający wymaga wnoszenia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium: 1.1).dla zamówienia częściowego nr I: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); 1.2).dla zamówienia częściowego nr III: 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych). 2).Wadium w pieniądzu wnosi się na rachunek bankowy Zamawiającego: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu w NBP O.Okręgowy Opole Nr rachunku bankowego: 55 1010 1401 0023 1013 9120 0000 z dopiskiem: Wadium do sprawy: BIL.I.272.22.2013; lub zgodnie z art. 45 PZP - w formie: a).poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b).gwarancji bankowych; c).gwarancji ubezpieczeniowych; d).poręczeń udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 4]. 3).W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 3.1).nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego); 3.2).nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby; 3.3).określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3.4).kwotę gwarancji/poręczenia; 3.5).termin ważności gwarancji/poręczenia; 3.6).zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: [zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a).odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b).odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c).zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy]; d).w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej Wykonawca przed upływem terminu składania ofert. składa oryginał dokumentu wadium: 4.1).wraz z ofertą, w jednej kopercie, o której mowa w §58 SIWZ, bądź 4.2).w odrębnej kopercie, złożonej w miejscu wskazanym w § 59 SIWZ, opisanej następującą treścią: [Wadium do oferty częściowej [wpisać numer] w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu (nr sprawy: BIL.I.272.22.2013)]. 5).Nie wniesienie wadium lub jego wniesienie po terminie składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzieleniu zamówienia. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 PZP. 6).Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznany rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert..
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza 1).W zakresie zamóweinia cześciowego nr I, dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, z których każde zamówienie przekroczyło wartość 60.000,00 PLN z podatkiem VAT. 2).W zakresie zamóweinia cześciowego nr III, dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, z których każde zamówienie przekroczyło wartość 70.000,00 PLN z podatkiem VAT.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1). dla zamówienia cześciowego nr I: wykaz wykonanych głównych dostaw sprzętu komputerowego - co najmniej 2 zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, z których każde zamówienie przekroczyło wartość 60.000,00 PLN z podatkiem VAT. 2). dla zamówienia cześciowego nr III: wykaz wykonanych głównych dostaw sprzętu komputerowego - co najmniej 2 zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, z których każde zamówienie przekroczyło wartość 70.000,00 PLN z podatkiem VAT.;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1). dla zamówienia częściowego nr I, wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1).w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w pkt.4.9 części nr 1 załącznika nr I, Zamawiający wymaga: a).oświadczenia o zgodności z normą energooszczędności Energy Star 5.0. i posiadaniu oznaczenia znakiem usługowym /ENERGY STAR/; lub b).w przypadku nie posiadania przez produkt oznaczenia znakiem usługowym /ENERGY STAR/, potwierdzenie efektywności energetycznej równoważnej następuje poprzez załączenie świadectwa potwierdzającego przeprowadzenie badań efektywności energetycznej i spełnienie przez wyrób wymogów specyfikacji technicznej /ENERGY STAR/ w wersji, co najmniej 5.0.. 1.2).w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w pkt.4.12 części nr 1 załącznika nr I, Zamawiający wymaga aby dla każdego oferowanego komputera był wpis odnoszący się do EPEAT na poziomie gold w dostępnym internetowym katalogu http://www.epeat.net. Alternatywą dla wpisu na stronie http://www.epeat.net. jest złożenie wszystkich równoważnych dokumentów dla wymogów wynikających z kolumny nr 3 tabeli z załącznika nr 3 do SIWZ (możliwe jest więc złożenie na okoliczność różnych wymagań z kolumny nr 3 odpowiednich dla tych wymagań dokumentów). Dokumenty powinny pochodzić od podmiotów zewnętrznych wobec wykonawcy. Niewystarczającym będzie oświadczenie producenta lub oświadczenie pochodzące od osoby trzeciej nie poparte badaniami, gdyż stanowiło by to wtedy tyko uprawdopodobnienie spełniania warunków. Co oznacza, ze Zamawiający przyjmie zaświadczenie lub oświadczenie pochodzące od osoby trzeciej, jeśli będzie poparte badaniami odpowiadającymi swym zakresem odpowiednim wymaganiom ujętym w poszczególnych pozycjach wykazu wymagań z tabeli zawartej w załączniku nr 3 do SIWZ. 2). Dla zamówienia częściowego nr II, wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 2.1).w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w pkt.4.8 części nr 2 załącznika nr I, Zamawiający wymaga: a).oświadczenia o zgodności z normą energooszczędności Energy Star 5.0. i posiadaniu oznaczenia znakiem usługowym /ENERGY STAR/; lub b).w przypadku nie posiadania przez produkt oznaczenia znakiem usługowym /ENERGY STAR/, potwierdzenie efektywności energetycznej równoważnej następuje poprzez załączenie świadectwa potwierdzającego przeprowadzenie badań efektywności energetycznej i spełnienie przez wyrób wymogów specyfikacji technicznej /ENERGY STAR/ w wersji, co najmniej 5.0. 3).Dla zamówienia częściowego nr III, wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 3.1).w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w pkt.4.9 części nr 3 załącznika nr I, Zamawiający wymaga: a). oświadczenia o zgodności z normą energooszczędności Energy Star 5.0. i posiadaniu oznaczenia znakiem usługowym /ENERGY STAR/; lub b).w przypadku nie posiadania przez produkt oznaczenia znakiem usługowym /ENERGY STAR/, potwierdzenie efektywności energetycznej równoważnej następuje poprzez załączenie świadectwa potwierdzającego przeprowadzenie badań efektywności energetycznej i spełnienie przez wyrób wymogów specyfikacji technicznej /ENERGY STAR/ w wersji, co najmniej 5.0.. 3.2).w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w pkt.4.12 części nr 3 załącznika nr I, Zamawiający wymaga aby dla każdego oferowanego komputera był wpis odnoszący się do EPEAT na poziomie gold w dostępnym internetowym katalogu http://www.epeat.net. Alternatywą dla wpisu na stronie http://www.epeat.net. jest złożenie wszystkich równoważnych dokumentów dla wymogów wynikających z kolumny nr 3 tabeli z załącznika nr 3 do SIWZ (możliwe jest więc złożenie na okoliczność różnych wymagań z kolumny nr 3 odpowiednich dla tych wymagań dokumentów). Dokumenty powinny pochodzić od podmiotów zewnętrznych wobec wykonawcy. Niewystarczającym będzie oświadczenie producenta lub oświadczenie pochodzące od osoby trzeciej nie poparte badaniami, gdyż stanowiło by to wtedy tyko uprawdopodobnienie spełniania warunków. Co oznacza, ze Zamawiający przyjmie zaświadczenie lub oświadczenie pochodzące od osoby trzeciej, jeśli będzie poparte badaniami odpowiadającymi swym zakresem odpowiednim wymaganiom ujętym w poszczególnych pozycjach wykazu wymagań z tabeli zawartej w załączniku nr 3 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z par.6 ust.2-4 załącznika nr 10A/10B/10C do SIWZ: 1).Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, chyba, że taka zmiana wynika z następujących okoliczności: 1.1).zmian parametrów technicznych [tj. wystąpienie materiałów i urządzeń nowszej generacji] o ile spełniają łącznie następujące przesłanki: a). są korzystne dla Zamawiającego; b).nie powodują zwiększenia kosztów realizacji zamówienia; c).są spowodowane brakiem dostępności na rynku materiałów lub urządzeń zawartych w oferowanym przedmiocie umowy; d).są nowszej generacji pozwalając na zaoszczędzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy; e).spełniają wszystkie wymagania co do przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ a zarazem jego parametry są wyższe od parametrów technicznych urządzenia zawartego w ofercie, które były brane pod uwagę podczas oceny oferty; 1.2).terminu realizacji zamówienia; 1.3).warunków płatności. 2).Zmiany, o których mowa w pkt.1.2 - 1.3 mogą nastąpić jedynie w przypadkach: 2.1).w przypadku wystąpienia [siły wyższej] tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny; 2.2).gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy; 3).Zmiany, o których mowa w ust.2 następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 4).Zmiany danych teleadresowych Stron oraz osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania określonych czynności, nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie, wraz z załącznikiem w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.opole.uw.gov.pl/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych ul. Piastowska 14, 45-082 Opole (pok. 224).
Data składania wniosków 14/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych ul. Piastowska 14, 45-082 Opole (pok. 221 sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W zakresie zamówienia częściowego nr II, dla 1 sztuki komputera typu tablet zakup realizowany jest w ramach Projektu [Zakup infrastruktury informatycznej dla pracowników Instytucji Pośredniczących w Certyfikacji zaangażowanych w proces certyfikacji wydatków do Komisji Europejskiej w 2013 roku] z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013..
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)