Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Radomsku

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-14 09:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 450586 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302321108, 485170005, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający wymaga złożenia oferty na następujące części zamówienia:

Część I. Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim

1) Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa sprzętu komputerowego,
- montaż sprzętu komputerowego,
- przeprowadzenie szkolenia personelu.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ tj. specyfikacja techniczna.

2) Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy, do przedłożenia Zamawiającemu wszystkich certyfikatów (dokumentów) wymienionych w zał. nr 10 do SIWZ tj. wymagane dokumenty.

3) Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia:
Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5, 97- 300 Piotrków Tryb.

4) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ tj. specyfikacją techniczną, licząc od daty podpisania protokołów odbioru, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.

5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
W cenę ofertową należy również wliczyć wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż.

6) Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy był nowy, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążony prawem osób trzecich.

7) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność.

8) Przez normę jakościową równoważną rozumie się taka, która potwierdza, że dostarczone produkty odpowiadają określonym norma lub specyfikacją technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

9) W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu 2 tygodni na okres co najmniej 2 tygodni sprzętu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę.
Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków:
testowanie zaoferowanych urządzeń przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy);
Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty;
przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym
w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy,
sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione
w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ.


Kod CPV: 30213300-8, 30232110-8


Część II. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Radomsku


1) Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa sprzętu komputerowego,
- dostawa i wdrożenie oprogramowania,
- montaż sprzętu komputerowego,
- przeprowadzenie szkolenia personelu.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ tj. specyfikacja techniczna.
2) Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy, do przedłożenia Zamawiającemu wszystkich certyfikatów (dokumentów) wymienionych w zał. nr 11 do SIWZ tj. wymagane dokumenty.

3) Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia:
Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5, 97- 300 Piotrków Tryb.
Sąd Rejonowy w Radomsku ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko.

4) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ tj. specyfikacją techniczną, licząc od daty podpisania protokołów odbioru, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
5) Zamawiający informuje, że dokładna lista dystrybucyjna z podziałem na Sąd Rejonowy
w Radomsku i Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim, zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy.

6) Odbioru przedmiotu zamówienia w poszczególnych sądach dokonają osoby wskazane
w liście dystrybucyjnej .

7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do miejsca ich dostarczenia.
W cenę ofertową należy również wliczyć wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż.

8) Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy był nowy, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążony prawem osób trzecich.

9) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność.

10) Przez normę jakościową równoważną rozumie się taka, która potwierdza, że dostarczone produkty odpowiadają określonym norma lub specyfikacją technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

11) W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu 2 tygodni na okres co najmniej 2 tygodni zestawu sprzętu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę.
Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków:
testowanie zaoferowanych urządzeń przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy);
Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty;
przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym
w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy,
sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione
w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ.


Kod CPV: 30213300-8, 48517000-5, 32420000-3.


2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

3. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej.

4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.

10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Opis

Część I. Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim

1) Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa sprzętu komputerowego,
- montaż sprzętu komputerowego,
- przeprowadzenie szkolenia personelu.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ tj. specyfikacja techniczna.

2) Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy, do przedłożenia Zamawiającemu wszystkich certyfikatów (dokumentów) wymienionych w zał. nr 10 do SIWZ tj. wymagane dokumenty.

3) Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia:
Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5, 97- 300 Piotrków Tryb.

4) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ tj. specyfikacją techniczną, licząc od daty podpisania protokołów odbioru, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.

5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
W cenę ofertową należy również wliczyć wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż.

6) Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy był nowy, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążony prawem osób trzecich.

7) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność.

8) Przez normę jakościową równoważną rozumie się taka, która potwierdza, że dostarczone produkty odpowiadają określonym norma lub specyfikacją technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

9) W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu 2 tygodni na okres co najmniej 2 tygodni sprzętu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę.
Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków:
testowanie zaoferowanych urządzeń przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy);
Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty;
przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym
w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy,

Kod CPV: 30213300-8, 30232110-8
sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione
w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ.


Kod CPV: 30213300-8, 30232110-8


. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

3. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej.

4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.

10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.1) Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa sprzętu komputerowego,
- dostawa i wdrożenie oprogramowania,
- montaż sprzętu komputerowego,
- przeprowadzenie szkolenia personelu.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ tj. specyfikacja techniczna.
2) Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy, do przedłożenia Zamawiającemu wszystkich certyfikatów (dokumentów) wymienionych w zał. nr 11 do SIWZ tj. wymagane dokumenty.

3) Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia:
Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5, 97- 300 Piotrków Tryb.
Sąd Rejonowy w Radomsku ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko.

4) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ tj. specyfikacją techniczną, licząc od daty podpisania protokołów odbioru, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
5) Zamawiający informuje, że dokładna lista dystrybucyjna z podziałem na Sąd Rejonowy
w Radomsku i Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim, zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy.

6) Odbioru przedmiotu zamówienia w poszczególnych sądach dokonają osoby wskazane
w liście dystrybucyjnej .

7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do miejsca ich dostarczenia.
W cenę ofertową należy również wliczyć wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż.

8) Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy był nowy, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążony prawem osób trzecich.

9) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność.

10) Przez normę jakościową równoważną rozumie się taka, która potwierdza, że dostarczone produkty odpowiadają określonym norma lub specyfikacją technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

11) W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu 2 tygodni na okres co najmniej 2 tygodni zestawu sprzętu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę.
Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków:
testowanie zaoferowanych urządzeń przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy);
Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty;
przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym
w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy,
sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione
w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ.


Kod CPV: 30213300-8, 48517000-5, 32420000-3.


2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

3. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej.

4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.

10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy
Ulica ul. Słowackiego 5
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Kod Pocztowy 97-300
Województwo łódzkie
Tel 044 6494101 do 03
Fax 044 6478919
E-mail zp@piotrkow-tryb.so.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/12/2013
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium. dla Części I w kwocie: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset i 00/100 złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy BGK Oddział w Łodzi nr konta 10 1130 1163 0014 7116 4620 0001 z adnotacją wadium w przetargu nieograniczonym na: Część I. Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) , w terminie: do dnia 14.11.2013 r. do godz. 9:00 W zakresie pkt. od 2) do 5) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem potwierdzającą wniesienie wadium. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w pokoju Głównego Księgowego Sądu Okręgowego w Piotrkowie Tryb. tj. w pokoju nr 126, w terminie do dnia składania ofert, tj. do dnia 14.11.2013 r. do godz. 9:00 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na: Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim - Część I Dokument wadium musi zachować ważność przez cały okres w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. W ofercie prosimy podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu. 8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W razie wniesienia wadium w pieniądzu pożądane jest, aby wykonawca podał w ofercie numer swojego rachunku bankowego i nazwę banku, na który wadium ma zostać zwrócone. dla Części II w kwocie: 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście i 00/100 złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy BGK Oddział w Łodzi nr konta 10 1130 1163 0014 7116 4620 0001 z adnotacją wadium w przetargu nieograniczonym na: Część II. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Radomsku 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) , w terminie: do dnia 14.11.2013 r. do godz. 9:00 W zakresie pkt. od 2) do 5) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem potwierdzającą wniesienie wadium. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w pokoju Głównego Księgowego Sądu Okręgowego w Piotrkowie Tryb. tj. w pokoju nr 126, w terminie do dnia składania ofert, tj. do dnia 14.11.2013 r. do godz. 9:00 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na: Część II. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim i Sądu Rejonowego w Radomsku Dokument wadium musi zachować ważność przez cały okres w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. W ofercie prosimy podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu. 8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W razie wniesienia wadium w pieniądzu pożądane jest, aby wykonawca podał w ofercie numer swojego rachunku bankowego i nazwę banku, na który wadium ma zostać zwrócone.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Dotyczy: Części I: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego za kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych brutto) W tym celu zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentów
Potencjał Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Części II: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: Stosownie do treści art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zamawiający przewiduje możliwości zmiany treści umowy w przypadku zmiany przepisów podatkowych, które będą powodowały zmianę stawki VAT. W takim przypadku podatek Vat naliczony zostanie według nowej stawki i w tym zakresie spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń do zaistnienia, których Wykonawca się nie przyczynił a skutki uniemożliwiły wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z pierwotnym terminem m.in.: - wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, - działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim Ul. Słowackiego 5 97-300 Piotrków Trybunalski Oddział Finansowy pokój nr 126
Data składania wniosków 14/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim Ul. Słowackiego 5 97-300 Piotrków Trybunalski Oddział Finansowy pokój nr 126
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)