Sukcesywna dostawa środków czystości, sprzętu gospodarczego, środków chemii profesjonalnej oraz worków na śmieci

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Worki i torby,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 450676 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 337600005, 392243001, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, sprzętu gospodarczego, środków chemii profesjonalnej oraz worków na śmieci, wg potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe.
2.KOD CPV: 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rak i serwety
18930000-7 Worki i torby
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość Pakietów. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym Pakiecie.
4. Termin ważności dostarczanych środków czystości nie może być krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy.
5. Przedmiot zamówienia powinien posiadać odpowiednie atesty higieniczne, tj. odpowiednie dokumenty poświadczające, zaświadczające, że spełniają one aktualnie wymagane prawem normy dla środków czyszczących, konserwujących czy zapachowych proponowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
6. Termin wykonania zamówienia:
1) Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po zawarciu umowy, nie wcześniej niż od dnia 19.12.2013r. - pakiet 2 i 3, oraz 14.03.2014r. - pakiet 1;
2) Okres realizacji zamówienia to 24 miesiące (pakiet nr 2 i 3) oraz 20 miesięcy (pakiet nr 1) od dnia rozpoczęcia jego realizacji .

Opis

Pakiet nr 1. Środki czystości, sprzęt gospodarczy, papiery i ręczniki. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowyPakiet nr 2. Worki na śmieci. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowyPakiet nr 3. Środki chemii profesjonalnej. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
Ulica ul. Prusicka 53-55
Miejscowość Trzebnica
Kod Pocztowy 55-100
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3120920
Fax 71 3121498
Internet www.szpital-trzebnica.pl
E-mail przetargi@szpital-trzebnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w kwocie: Pakiet 1 - 1750,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt złotych); Pakiet 2 - 660,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych); Pakiet 3 - 1080,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemdziesiąt złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 1) ustawy PZP, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 2), jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy PZP) oraz przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto oferty (wg załącznika nr 4 do SIWZ).Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 4) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 ustawy PZP).Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiednie atesty higieniczne, tj. odpowiednie dokumenty poświadczające, zaświadczające, że spełniają one aktualnie wymagane prawem normy dla środków czyszczących, konserwujących czy zapachowych, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi - dotyczy pakietu nr 1 i 3, wg załącznika nr 5 do SIWZ; 2. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej - dotyczy pakietu nr 3; 3. Katalogi, prospekty lub foldery (w języku polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia, z zaznaczeniem, którego pakietu i której pozycji dokumenty dotyczą - dotyczy pakietu nr 1,2 i 3; 4. Próbki w osobnym opakowaniu - po 1 rolce do pozycji nr 1, 2, 3 w pakiecie nr 1, oraz po 2 worki do poz. 1-15 .w pakiecie nr 2.
Inne dokumenty Składana oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Formularze asortymentowo-cenowe - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Dokumenty wymienione w Rozdz. IX pkt. B i C SIWZ, 4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy PZP). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt. B ppkt. 6 SIWZ składa osobno każdy z Wykonawców, b) oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt B ppkt. 1-4 SIWZ składają Wykonawcy wspólnie. 6) Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7) Wykonawca załączy Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 lit. b).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego; b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT ; c) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta; d) zmiana producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia, a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ; e) zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania f) stronom przysługuje prawo ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie, g) w przypadku nie zrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 niniejszej umowy, strony mogą przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu określonego w formularzu cenowym, h) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. j) po upływie roku obowiązywania umowy - może nastąpić waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy, nie więcej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określonych w Komunikacie Prezesa GUS (tzw. wskaźnik inflacji) za rok ubiegły
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-trzebnica.pl
Adres uzyskania siwz Szpital im.Św.Jadwigi Ślaskiej w Trzebnicy,55-100 Trzebnica,ul.Prusicka53-55
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę i próbki należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrektora . Oferty i próbki będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 7:30 - 14.00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)