Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pile

Data publikacji 2013-11-06
Data zakończenia 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 234153 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pile. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
- Urządzenie wielkoformatowe monochromatyczne - 1 szt.
- Urządzenie wielkoformatowe kolorowe - 1 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 3 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 4 szt.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części.
a) Pierwsza część zamówienia - w skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
1) Urządzenie wielkoformatowe monochromatyczne - 1 szt.
2) Urządzenie wielkoformatowe kolorowe - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4A do SIWZ - Warunki techniczne zamawianych urządzeń - część pierwsza zamówienia.

b) Druga część zamówienia - w skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
1) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne - 3 szt
2) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4B do SIWZ - Warunki techniczne zamawianych urządzeń - część druga zamówienia.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
4. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
5. Gwarancja na dostarczone urządzenia - zgodnie z załącznikiem 4A - dla pierwszej części zamówienia; zgodnie z załącznikiem 4B - dla drugiej części zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty oświadczenia, że zaoferowane urządzenia posiadają wymagany certyfikat.
7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanych urządzeń:
- w przypadku pierwszej części zamówienia - załącznik nr 3A,
- w przypadku drugiej części zamówienia - załącznik nr 3B,
w formularzu należy wpisać markę urządzeń i opisać oferowane urządzenia.
8. Dostawa zamówionych urządzeń do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru urządzeń przez Zamawiającego.
9. Warunki zapłaty:
- Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT,
- termin zapłaty faktury - do 14 dni od dnia otrzymania faktury,
- faktura nie może być wystawiona przed terminem odbioru urządzeń.

Opis

Pierwsza część zamówienia - w skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
1) Urządzenie wielkoformatowe monochromatyczne - 1 szt.
2) Urządzenie wielkoformatowe kolorowe - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4A do SIWZ - Warunki techniczne zamawianych urządzeń - część pierwsza zamówienia.Druga część zamówienia - w skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
1) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne - 3 szt.
2) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4B do SIWZ - Warunki techniczne zamawianych urządzeń - część druga zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Ulica al. Niepodległości 33/35
Nr domu 33/35
Miejscowość Piła
Kod Pocztowy 64-920
Województwo wielkopolskie
Tel 67 2109442
Fax 067 2109332
Internet www.powiat.pila.pl
Regon 57079948000000
E-mail zampub@powiat.pila.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - w tym zakresie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1) w przypadku ubiegania się o udzielenie pierwszej części zamówienia - dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 130 000 zł, 2) w przypadku ubiegania się o udzielenie drugiej części zamówienia - dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 20 000 zł, 3) w przypadku ubiegania się o udzielenie pierwszej oraz drugiej części zamówienia - dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 150 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanych urządzeń: - w przypadku pierwszej części zamówienia - załącznik nr 3A, - w przypadku drugiej części zamówienia - załącznik nr 3B, w formularzu należy wpisać markę urządzeń i opisać oferowane urządzenia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenia posiadają wymagany certyfikat.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiat.pila.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 320
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)