Dostawa aparatury przeznaczonej do badań nad hybrydowymi interfejsami mózg - komputer dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie na doposażenie Laboratorium Psychoneurofizjologicznego KUL

Data publikacji 2013-11-06
Data zakończenia 2013-11-14 10:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 451474 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej aparatury przeznaczonej do badań nad hybrydowymi interfejsami mózg-komputer.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
dla części I Urządzenia badawcze EEG - Załącznik nr 1 do SIWZ,
dla części II Sprzęt komputerowy - Załącznik nr 2 do SIWZ,
dla części III Urządzenia peryferyjne graficzne - Załącznik nr 3 do SIWZ,
dla części IV Urządzenia wyświetlające - Załącznik nr 4 do SIWZ,
dla części V Sprzęt i oprogramowanie badawcze eyetrackingowe - Załącznik nr 5 do SIWZ,
dla części VI Komputer przenośny - Załącznik nr 6 do SIWZ,
dla części VII Oprogramowanie graficzne - Załącznik nr 7 do SIWZ,
dla części VIII Specjalistyczne oprogramowanie naukowe - Załącznik nr 8 do SIWZ,
dla części IX Akcesoria komputerowe - Załącznik nr 9 do SIWZ,
dla części X Okablowanie profesjonalne- Załącznik nr 10 do SIWZ

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I Urządzenia badawcze EEG zawiera Załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części II Sprzęt komputerowy Załącznik nr 2 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części III Urządzenia peryferyjne graficzne - Załącznik nr 3 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części IV Urządzenia wyświetlające - Załącznik nr 4 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części V Sprzęt i oprogramowanie badawcze eyetrackingowe - Załącznik nr 5 do SIWZ,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części VI Komputer przenośny - Załącznik nr 6 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części VII Oprogramowanie graficzne - Załącznik nr 7 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części VIII Specjalistyczne oprogramowanie naukowe - Załącznik nr 8 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części IX Akcesoria komputerowe - Załącznik nr 9 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części X Okablowanie profesjonalne- Załącznik nr 10 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica Al. Racławickie 14
Nr domu 14
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel (81) 445 41 59
Fax (81) 445 41 63
Internet http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
Regon 00051406400000
E-mail dzp@kul.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodzaj zam inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/12/2013
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące Załącznik nr 13 do SIWZ
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ
Potencjał Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ
Zdolne Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ
Sytuacja Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Ponadto oferta musi zawierać: 1.Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną (zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy): dla części I Urządzenia badawcze EEG - Załącznik nr 1 do SIWZ i/lub dla części II Sprzęt komputerowy - Załącznik nr 2 do SIWZ i/lub dla części III Urządzenia peryferyjne graficzne - Załącznik nr 3 do SIWZ i/lub dla części IV Urządzenia wyświetlające - Załącznik nr 4 do SIWZ i/lub dla części V Sprzęt i oprogramowanie badawcze eyetrackingowe - Załącznik nr 5 do SIWZ i/lub dla części VI Komputer przenośny - Załącznik nr 6 do SIWZ i/lub dla części VII Oprogramowanie graficzne - Załącznik nr 7 do SIWZ i/lub dla części VIII Specjalistyczne oprogramowanie naukowe - Załącznik nr 8 do SIWZ i/lub dla części IX Akcesoria komputerowe - Załącznik nr 9 do SIWZ i/lub; dla części X Okablowanie profesjonalne- Załącznik nr 10 do SIWZ. 2.Formularz Ofertowy Wykonawcy, według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 11 do SIWZ; 3.Informację o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 15 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, a dokumenty o których mowa w Rozdz. VI muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: 1)w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy, 2)aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy, z wyjątkiem jej obniżenia, 3)zmiany obowiązujących przepisów w zakresie przedmiotu umowy, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4)zmiany terminu obowiązywania umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a co jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 5)wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-powyzej-14-000-eur-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
Adres uzyskania siwz Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Zamówień Publicznych KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr C-224
Data składania wniosków 14/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Zamówień Publicznych KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr C-224
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)