Zaprojektowanie i wdrożenie portalu internetowego oraz zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji dla kiosków multidedialnych

Data publikacji 2013-11-06
Data zakończenia 2013-11-19 10:30:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi programowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 452150 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722430000, 805330009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zaprojektowaniu i wdrożeniu portalu internetowego oraz na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji dla kiosków multimedialnych.

2. Założenia ogólne:
a) Zadaniem portalu ma być popularyzacja walorów kulturowych i turystycznych Pałacu w Rogalinie - Oddziału Muzeum Narodowego w Poznaniu oraz zgromadzonych w nim zbiorów sztuki.
b) Zawartość portalu o funkcji edukacyjno-promocyjnej ma być opracowana w 3 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, niemieckiej) na podstawie materiałów merytorycznych przekazanych przez Zamawiającego.
c) Prezentacja graficzna portalu oraz aplikacji mobilnej dla kiosków multimedialnych ma być wykonana w dwóch wersjach prezentacyjnych: standardowej oraz dla osób słabo widzących.
d) Portal ma zawierać narzędzia wyszukiwania i udostępniania treści, pozwalające na intuicyjne odnajdywanie informacji przez użytkowników.
e) Portal ma posiadać możliwość jednoczesnej prezentacji wyrazów bliskoznacznych (tagów) w stosunku do znalezionego w wyszukiwarce słowa.
f) Informatyczna architektura portalu ma umożliwiać rozszerzanie jego struktury o nowe elementy, zamieszczanie przez Zamawiającego.
g) Projekt graficzny ma obejmować wygląd poszczególnych stron portalu i kiosków multimedialnych oraz występujących w nich niezbędnych elementów, takich jak logo pałacu, mapy, plany, rzuty, czy wizualizacje przestrzenne ułatwiające lokalizację poszczególnych miejsc i obiektów.
h) Wirtualne muzeum (kolekcja cyfrowa) - ma zawierać informacje z muzealnej bazy danych o dziełach sztuki oraz archiwaliach i zasobach bibliotecznych zgromadzonych w Pałacu w Rogalinie. Karta katalogowa dla danego obiektu ma obejmować jego miniaturowe zdjęcie (z opcją powiększania), podstawowe dane (autor, tytuł, data i miejsce powstania, nr inwentarzowy) oraz krótki opis w formie artykułu. Wyszukiwanie informacji ma być możliwe według różnych kryteriów, np. autora, tematyki, szkoły, kierunku, itd.
i) Trzy muzealne lekcje internetowe - ma to być dydaktyczny materiał dostosowany do potrzeb kształcenia i samokształcenia w internecie, jak również do wykorzystania podczas nauczania tradycyjnego, np. jako uzupełnienie klasycznej lekcji szkolnej. Cele edukacyjne uzależnione od tematu mają być weryfikowane przez zestaw ćwiczeń, które uczeń musi zrealizować po przeanalizowaniu materiału lekcji.
Lekcje internetowe mają bazować na tzw. samodzielnych jednostkach uczących, zawierających elementy multimedialne i interaktywne (tekst, rysunek, zdjęcie, pokaz slajdów, symulacja, lupa, test wielokrotnego wyboru), służące podkreślaniu wybranych zagadnień w lekcji. Elementy te powinny także służyć testowaniu wiedzy ucznia. Każda z lekcji ma być przygotowana na podstawie materiałów merytorycznych przekazanych przez Zamawiającego (tekst o objętości min. 20 znormalizowanych stron formatu A4, do 10 fotografii).
j) Aplikacja dla kiosków multimedialnych - treści zawarte w aplikacji dla kiosków multimedialnych mają być zsynchronizowane z treściami zamieszczonymi na portalu i podlegać aktualizacji jednocześnie z aktualizacją danych przeprowadzaną na portalu. Aplikacja będzie zawierać wybrane informacje z głównych bloków tematycznych, z pominięciem bloku WIRTUALNE MUZEUM i MULTIMEDIA oraz określonych elementów nawigacyjnych wymienionych w załączniku nr 3 (pkt. 3d.)

3. Szczegółowe wymagania dotyczące portalu i aplikacji dla kiosków multimedialnych:

a) Opis wyglądu i merytorycznej zawartości portalu zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
b) Schemat układu strony głównej i podstron portalu zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
c) Opis informatyczny portalu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
d) Opis informatyczny kiosków multimedialnych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
e) Norma graficzna logotypu Muzeum Narodowego w Poznaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.
f) Norma graficzna logotypu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - załącznik nr 5 do SIWZ.

4. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego:

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla
pracowników Zamawiającego w następujących zakresach:
a) zarządzanie treściami portalu, przeznaczone dla redaktorów portalu (max 10 osób),
b) obsługa aplikacji dla kiosków multimedialnych - szkolenie przeznaczone dla pracowników merytorycznych, edukacyjnych oraz obsługi ekspozycji Zamawiającego (max 10 osób),
c) szkolenia odbywać się będą w Pałacu w Rogalinie,
d) zakłada się 20 godzin zegarowych szkoleń.

5. Realizacja zamówienia:

a) Proces powstawania przedmiotu zamówienia na wszystkich etapach jego realizacji odbywać się będzie w ścisłej współpracy z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.
a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bieżącego nadzorowania i kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
b) Zamawiający, na każdym etapie realizacji niniejszego zamówienia ma możliwość zgłaszania uwag, uzupełnień i korekt, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić.
c) Całość materiałów merytorycznych (w tym baza danych) oraz fotograficznych będzie przekazywana Wykonawcy partiami, zgodnie z zakresem prac określonym przez Wykonawcę w harmonogramie rzeczowo-finansowym i w terminach umożliwiających wykonanie zamówienia.

6. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia:

a) Tylko ten Wykonawca, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym, przed przystąpieniem do podpisania umowy, zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego w oparciu o niżej określone zasady.
b) Wykonywanie prac odbywać się będzie w dwóch etapach. Po zakończeniu prac w danym etapie, Zamawiający dokona odpowiednio odbioru częściowego i końcowego, a Wykonawca w oparciu o bezusterkowe protokoły odbioru wystawi faktury VAT.
c) Podział przedmiotu zamówienia na etapy musi uwzględniać terminy wykonania zamówienia określone w dziale VI SIWZ oraz powinien być tak określony aby zakres prac w:
- I etapie odpowiadał nie mniej niż 50% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
- I i II etapie odpowiadał 100% wartości wynagrodzenia brutto przysługującego Wykonawcy.
Wzór harmonogramu - załącznik nr 6 do SIWZ.

Wykonawca za wykonanie każdego z etapów otrzyma wynagrodzenie w wysokości 50% wartości wynagrodzenia brutto, przysługującego Wykonawcy.

d) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego najpóźniej na 4 dni przed określonym przez Zmawiającego dniem zawarcia umowy.
e) Złożony przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo-finansowy będzie podlegał weryfikacji przez Zamawiającego pod kątem spełnienia zasad określonych powyżej.
f) W przypadku złożenia harmonogramu nie spełniającego wymogów określonych powyżej Zmawiający wezwie Wykonawcę do zmiany harmonogramu w terminie 2 dni roboczych od dnia wezwania przez Zamawiającego.
g) Niezłożenie harmonogramu w terminie określonym w pkt. d) jak również nie złożenie poprawionego harmonogramu w terminie określonym w pkt. f) Zamawiający uzna za przyczynę uniemożliwiającą zawarcie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co skutkować będzie zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego.
h) Na etapie wykonywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu pod względem rzeczowym pod warunkiem zachowania: wartościowego zakresu prac oraz struktury płatności. Zmiana harmonogramu następować będzie na podstawie aneksu do umowy.

6. Gwarancja jakości i rękojmia za wady:

a) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady z tytułu wykonania przedmiotu niniejszej umowy.
b) Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się w dniu dokonania bezusterkowego, protokolarnego, ostatniego odbioru przedmiotu niniejszego zamówienia.

7. Dokumentacja techniczna:

Po zakończeniu całości prac, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentacji technicznej z wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Narodowe w Poznaniu
Ulica Al. Marcinkowskiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-745
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8568132
Fax 061 8515898
Internet www.mnp.art.pl
Regon 00027597800000
E-mail mnp@mnp.art.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 23/06/2014
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.11.2013r. o godz. 10:30. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w: a) w pieniądzu, przelewem na konto bankowe o numerze: 93 1500 1621 1216 2004 4411 0000, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Poręczenie / gwarancja musi: a) być złożone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu banku/ firmy ubezpieczeniowej, c) zawierać termin obowiązywania - minimum do końca okresu związania ofertą, d) zawierać zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach, wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie brak szczegółowego warunku
Wiedza warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jeden raz: a) wykonał usługę polegającą łącznie na zaprojektowaniu i wdrożeniu portalu internetowego oraz na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji dla kiosków multimedialnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 brutto lub b) wykonał dwie, oddzielne usługi, z których jedna polegała na zaprojektowaniu i wdrożeniu portalu internetowego, a druga na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji dla kiosków multimedialnych, o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 100 000,00 brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek może być spełniony łącznie lub przynajmniej przez jednego z członków konsorcjum.
Potencjał brak szczegółowych warunków
Zdolne brak szczegółowych warunków
Sytuacja brak szczegółowych warunków
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jeden raz: a) wykonał usługę polegającą łącznie na zaprojektowaniu i wdrożeniu portalu internetowego oraz na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji dla kiosków multimedialnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 brutto lub b) wykonał dwie, oddzielne usługi, z których jedna polegała na zaprojektowaniu i wdrożeniu portalu internetowego, a druga na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji dla kiosków multimedialnych, o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 100 000,00 brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek może być spełniony łącznie lub przynajmniej przez jednego z członków konsorcjum.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza: 1) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmianę terminów wykonania niniejszej umowy: a) z powodu wystąpienia, niezależnych od Wykonawcy okoliczności, których nie można było przewidzieć, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3) zmianę terminów odbiorów poszczególnych etapów, o których mowa w § 5 ust. 2 niniejszej umowy, w przypadku uzgodnienia przez strony możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu niniejszej umowy lub jej etapu oraz pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych, przy zachowaniu wartościowego zakresu prac oraz struktury płatności, określonej w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 4) zmianę rzeczowego zakresu harmonogramu na etapie wykonywania umowy pod warunkiem zachowania wartościowego zakresu prac oraz struktury płatności. 2. W przypadku zmiany terminów wykonania niniejszej umowy, strona wnioskująca zobowiązana jest do złożenia - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności - w formie pisemnej wniosku, wraz z podaniem uzasadnienia i przyczyn uniemożliwiających dochowanie ustalonych terminów.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mnp.art.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień Publicznych Al. Marcinkowskiego 9 61 - 745 Poznań
Data składania wniosków 19/11/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Sekretariat Muzeum Narodowego w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 9 61 - 745 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytetu XI Działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)