Dostawa czasopism polskich drukowanych do Biblioteki Głównej UMB i Kancelarii Ogólnej UMB w 2014 roku, z podziałem na cztery części.

Data publikacji 2013-11-06
Data zakończenia 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 452154 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa czasopism polskich drukowanych do Biblioteki Głównej UMB i Kancelarii Ogólnej UMB w 2014 roku, z podziałem na cztery części.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik B do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik C do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik D do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Ulica ul. Jana Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-089
Województwo podlaskie
Tel 085 7485400
Fax 085 7485627
Internet www.umwb.edu.pl
Regon 00028860400000
E-mail zampubl@umwb.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej po 1 dostawie na każdą część zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie co najmniej: a) dla 1 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 1 zamówienia o wartości min. 21 800,00 zł brutto, b) dla 2 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 2 zamówienia o wartości min. 13 500,00 zł brutto, c) dla 3 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 3 zamówienia o wartości min. 24 400,00 zł brutto, d) dla 4 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 4 zamówienia o wartości min. 1 500,00 zł brutto. W przypadku zamówień wykonywanych zrealizowana wartość umowy nie może być mniejsza niż wartości podane wyżej dla poszczególnych części zamówienia. Wykonawca wskaże w wykazie dostaw: wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zapisy w nich zawarte nie mogą ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonych czasopism.
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 - Za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów,uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2. - Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz wskazania w nim wszystkich wykonanych dostaw;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony przez Wykonawcę Formularz cenowy - Załączniki A, B, C, D, (dot. części Nr 1, 2, 3, 4) do SIWZ. 3) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w sekcji III.4.2 tiret 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem - pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w sekcji III.4.2 tiret 2 oraz jej podpisem, 4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik nr 4 do SIWZ). 5) oświadczenie o ofercie równoważnej (jeśli dotyczy -załączyć załącznik nr 6).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umwb.edu.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych UMB, ul. Mickiewicza 2c, 15-222 Białystok.
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Kanclerza UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)