Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Słowackiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-965
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4328700
|
Fax |
091 4225313
|
Internet |
www.szczecin.lasy.gov.pl
|
Regon |
81053946200000
|
E-mail |
m.kaczmarek@szczecin.lasy.gov.pl; w.krzeminski@szczecin.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Zarządzający wł. Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
|
Rodzaj zam inny |
Zarządzający wł. Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium na Zadania nr 1 w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. w terminie do dnia 15.11.2013 roku do godz. 11.00. W przypadku składania oferty na wykonanie Zadania 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia
|
Wiedza |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenia, tj. w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali łącznie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie komputerów o wartości nie mniejszej niż 30000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto). W przypadku Zadania nr 2 Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia
|
Potencjał |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia
|
Zdolne |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówieniana podstawie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia
|
Sytuacja |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia, tj. w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 1 wykażą, że posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50000,00 zł. W przypadku Zadania nr 2 Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie sytuacji finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W przypadku Zadania nr 1 Zamawiający wymaga przełożenia specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającej spełnienie wymagań Zamawiającego
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy.
Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak
i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych
z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szczecin.lasy.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2 71-434 Szczecin, pok. 1 (kancelaria).
|
Data składania wniosków |
15/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2 71-434 Szczecin, pok. 1 (kancelaria), parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|