1. Dostawę, transport, złożenie, montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie mebli w miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie ich do użytkowania t.j: mycie, czyszczenie, coroczny bezpłatny przegląd mebli przez okres trwania gwarancji, serwis pogwarancyjny
2.Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, bez śladów jakiegokolwiek użytkowania, nie będące przedmiotem praw osób trzecich.
3.Wyposażenie musi być dostarczone według specyfikacji asortymentowej, oraz wykonane ściśle według zawartego w SIWZ opisu technicznego.
4.Zamawiający wymaga, aby montaż wyposażenia meblowego odbywał się w pokojach biurowych wskazanych przez Zamawiającego według spisu ilości i rodzaju wyposażenia meblowego, przypisanego do każdego z pomieszczeń biurowych znajdujących się w nowej siedzibie Zamawiającego.
5.Wykonanie mebli nietypowych wymaga uwzględnienia różnic wynikających ze stanu faktycznego w danym pomieszczeniu do którego przeznaczony jest mebel.
6.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble spełniały wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe - Dz. U. 98 nr 148 poz. 973
7.BIURKA, STOŁY KONFERENCYJNE, KONTENERY, PRZYSTAWKI muszą być zgodne z normami dotyczącymi jakości i mechanicznego wymagania bezpieczeństwa mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007, PN-F-06001-1:1994 wystawione przez jednostki uprawnione do certyfikowania w zakresie zgodności z ww. normami np. COBRABID-BBC Biuro Badań i Certyfikacji Sp. z o.o.. Ponadto biurka muszą być zgodne z normą PN-EN 527-3:2004 Meble biurowe. Stoły i biurka. Część 3. Metody oznaczania stateczności i wytrzymałości mechanicznej konstrukcji. Muszą również spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe -Dz.U. 98.148.973. Wymaga się załączenia stosownych certyfikatów do oferty.
8.Wymagane jest , aby oferowane meble były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001 posiadały atest higieniczności - co najmniej E-1 dla mebli z płyty wiórowej, a funkcjonalność, rozwiązania konstrukcyjne, higieniczność, jakość materiałowa i odporność użytkowa zarówno mebli tapicerowanych jak i biurowych była zgodna z PN w tym zakresie:
PN-F-06000-1, PN-F-06000-2, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-:2006, PN-en537-1: 2004, PN-EN 527-2. Wszystkie meble muszą posiadać certyfikat producenta posiadającego System Zarządzania jakością. Meble winny posiadać stosowne atesty dopuszczające ich do użytkowania w pomieszczeniach biurowych, oraz badania wytrzymałościowe.
9.W celu potwierdzenia spełniania wymagań SIWZ przez oferowane wyroby do oferty należy dołączyć katalogi, foldery z opisami i fotografiami oferowanych mebli.
10.Dla wyrobów nie katalogowych wykonywanych specjalnie wg opisu i traktowanych jako wyrób własny należy dołączyć katalog obrazujący styl oferowanych mebli.
11.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej charakterystyki zaoferowanych mebli poprzez krótki opis dostarczanych mebli np.: wskazanie na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. Dotyczy to takich elementów składowych mebli jak: producent płyty, zawiasów, szuflad, obrzeży, stelaży, blatów, wykonywanych w technice -postforming
12.Meble i wyposażenia aneksów kuchennych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. Część IA,IB,IC poświęcona jest opisowi wyposażenia meblowego a część II - wyposażeniu aneksów kuchennych i wymaganiom sprzętu AGD
13.Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie uregulowana za dostawy pobrane, za faktyczną ilość mebli, po ich zamontowaniu oraz przystosowaniu do użytkowania.
14.Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r. Przystosowanie mebli do użytkowania w terminie do j.w.
15.Meble biurowe oraz meble do aneksów kuchennych wraz z parametrami dotyczącymi sprzętu AGD ilościowo i rodzajowo wraz z rysunkami poglądowymi
-ząłącznik 10, 11,12,13,14,15, zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ.
16.Zamawiający wymaga w ofercie przedstawienia kolorowych zdjęć i opisów technicznych wraz z wymiarami oferowanych mebli.
17.Zamawiający żąda, aby oferowane meble posiadały parametry i cechy opisane w załącznikach do niniejszej SIWZ i były zgodne z zaleceniami ilościowo jakościowymi dostarczanymi przez Zamawiającego.
18.Meble w poszczególnych pomieszczeniach muszą być z tej samej gamy, takich samych parametrach o takich samych walorach estetycznych. Z wyjątkiem sytuacji, gdy zajdzie potrzeba dostosowania koloru i rodzaju płycin do istniejącego wyposażenia meblowego.
19.Dostawy muszą być realizowane w godz. Od 7:00 do godz. 15:00.
20.Przed wykonaniem zamówienia zobowiązuje się wykonawcę do dokonania niezbędnych pomiarów pomieszczeń i dostosowania dostarczanych mebli do wymiarów pomieszczeń.
21.Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z SIWZ oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny.
22.Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dokładnej daty dostawy i montażu mebli.
23.Zobowiązania Wykonawcy będą uznane za wykonane z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo odbiorczego bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT.
24.Wykonawca udzieli gwarancji co najmniej 2 lata na dostarczone meble oraz 3 lata na dostarczony sprzęt AGD.
OpisDostawę, transport, złożenie, montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie mebli w miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie ich do użytkowania/ t.j: mycie, czyszczenie, coroczny bezpłatny przegląd mebli przez okres trwania gwarancji, serwis pogwarancyjny
Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, bez śladów jakiegokolwiek użytkowania, nie będące przedmiotem praw osób trzecich.
Wyposażenie musi być dostarczone według specyfikacji asortymentowej, oraz wykonane ściśle według zawartego w SIWZ opisu technicznego.
Zamawiający wymaga, aby montaż wyposażenia meblowego odbywał się w pokojach biurowych wskazanych przez Zamawiającego według spisu ilości i rodzaju wyposażenia meblowego, przypisanego do każdego z pomieszczeń biurowych znajdujących się w nowej siedzibie Zamawiającego. .
Wykonanie mebli nietypowych wymaga uwzględnienia różnic wynikających ze stanu faktycznego w danym pomieszczeniu do którego przeznaczony jest mebel.Przedmiotem zamówienia jest zabudowa aneksów kuchennych i pomieszczeń socjalnych o następujących wymiarach
Aneks bufetowy rys. załącznik nr 13 DO siwz o wymiarach zewnętrznych: szerokość 465cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm
Pomieszczenie socjalne rys. załącznik nr 14 DO siwz o wymiarach zewnętrznych: szerokość 345cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm
Aneks bufetowy rys. załącznik nr 15 DO siwz o wymiarach zewnętrznych: szerokość 290cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm
Aneks kuchenny rys. załącznik nr 16 do SIWZ o wymiarach zewnętrznych: szerokość 180cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm
Zabudowy socjalne, aneksy kuchenne według rysunków o wymiarach zewnętrznych:
1) szerokość 465cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm.
2) szerokość 345cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm.
3) szerokość 290cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm.
4) szerokość 180cm, wysokość -86/60cm, głębokość -60/30cm. |