Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zakład Karny w Rzeszowie
|
Ulica |
ul. Załęska 76
|
Nr domu |
76
|
Miejscowość |
Rzeszów
|
Kod Pocztowy |
35-322
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
017 8580700
|
Fax |
0-17 8535420
|
Regon |
00000000590467
|
E-mail |
zk_rzeszow@sw.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2020
|
Wadium |
Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Formę wnoszenia wadium określa art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 907).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 907).
Szczegółowe informacje w sprawie wadium podano w pkt. 14 SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
W celu wykazania, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, składa wraz z ofertą:
- pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 3 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (dokumentów np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - formularz do wypełnienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Dla potrzeb niniejszego postępowania, Zamawiający wymaga aby przedstawiony przez Wykonawcę wykaz zawierał:
- co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu/ Inwestora Zastępczego inwestycji w zakresie budowy, remontu lub przebudowy obiektów kubaturowych, w tym co najmniej jednej inwestycji o wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 3 mln zł brutto. Wymaga się, aby każda z zrealizowanych usług obejmowała kompleksowy nadzór inwestorski w branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, zarządzanie i rozliczanie inwestycji z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (dokumentów np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Potencjał |
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
W celu wykazania, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa wraz z ofertą:
- pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - formularz do wypełnienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Dla potrzeb niniejszego postępowania, Zamawiający wymaga aby przedstawiony przez Wykonawcę wykaz zawierał osoby pełniące nw. funkcje:
- Koordynator Projektu,
legitymujący się posiadaniem certyfikatu zarządzania projektami IPMA (International Project Management Association) lub równoważnym, posiadający min. 5 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, w tym zarządzał co najmniej 2 (dwoma) projektami o wartości co najmniej 2 mln zł brutto każdy,
- Koordynator Nadzoru Inwestorskiego,
posiadający uprawnienia budowlane z min. 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w koordynowaniu nadzoru inwestorskiego w co najmniej 2 inwestycjach w tym w co najmniej jednej o wartości całkowitej inwestycji min. 3 mln zł brutto,
- Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z min. 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w nadzorowaniu co najmniej 2 realizacji robót konstrukcyjno - budowlanych , w tym co najmniej 1 o wartości co najmniej 3 mln zł brutto,
- Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych), z min. 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży sanitarnej w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w nadzorowaniu:
- co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji c.w.u w tym co najmniej jednej z zastosowaniem kolektorów słonecznych o wydajności min. 14 kW.
- Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający min. 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży elektrycznej (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w nadzorowaniu co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu lub przebudowie instalacji elektrycznych w obiekcie kubaturowym.
- Specjalista ds. rozliczeń posiadający wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości bądź finansów oraz posiadający min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu projektów, w tym był odpowiedzialny za rozliczanie co najmniej 2 (dwóch) projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków publicznych, w tym co najmniej jednego o wartości co najmniej 3 mln zł brutto,
- Weryfikator dokumentacji wykonawczej branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający min. 5 letnie doświadczenie w projektowaniu (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym co najmniej 2 realizacji prac projektowych robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym co najmniej 1 o wartości min. 100 000 zł brutto,
- Weryfikator dokumentacji wykonawczej branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych), posiadający min. 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w branży sanitarnej w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w projektowaniu:
- co najmniej 2 prac projektowych robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji sanitarnych, w tym min. 1 instalacji c.w.u. z wykorzystaniem kolektorów słonecznych o wydajności min. 10 kW,
- Weryfikator dokumentacji wykonawczej branży elektrycznej posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający min. 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w branży elektrycznej (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w projektowaniu:
- co najmniej 2 prac projektowych zintegrowanego systemu zarządzania energią instalacji odnawialnych źródeł energii.
Wyżej wymienione osoby przedstawione przez Wykonawcę w wymaganym wykazie muszą być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Aktualne zaświadczenie o przynależności danej osoby do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy.
Dopuszcza się łączenie najwyżej dwóch funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.
UWAGA:
W trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca może dokonać zmiany osób (specjalistów o których mowa powyżej) wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Osoba zastępująca specjalistę z danej branży musi posiadać takie same uprawnienia (doświadczenie) jak osoba zastępowana, co poświadczy przedkładając Zamawiającemu stosowne dokumenty.
- pisemne oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - formularz do wypełnienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Sytuacja |
W celu wykazania, że Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej składa wraz z ofertą:
- pisemne oświadczenie Wykonawcy - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 50 000,00 zł. W sytuacji, gdy opłacenie składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca załączy do polisy inny dokument (np. wyciąg z konta bankowego) potwierdzający odprowadzenie składek, które stały się wymagalne do dnia upływu terminu składania ofert.
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wymagane jest wskazani e posiadania środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść powyższego dokumentu (lub dokumentów) powinna bezspornie i jednoznacznie wskazać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy (wymagana forma dokumentu - oryginał).
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się określonego w punkcie III.4.3.1) dokumentu, to Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy:
1)wystąpią zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - Umowa może zostać zmieniona w zakresie koniecznym do dostosowania jej treści do zmienionych przepisów prawa,
2)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu o dofinansowanie Inwestycji,
3)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących projektu o dofinansowanie Inwestycji,
4)wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony,
5)na skutek prawomocnej interpretacji podatkowej wydanej w trybie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) albo też na skutek zmian w obowiązujących przepisach prawa okaże się, że określona pierwotnie w Umowie stawka podatku od towarów i usług dla wynagrodzenia Wykonawcy winna ulec zmianie - Umowa może zostać zmieniona poprzez zastosowanie właściwej stawki podatku od towarów i usług.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zp.sw.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76. Cena Specyfikacji w wersji papierowej wynosi 0,20 zł za stronę.
|
Data składania wniosków |
19/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Oferty należy składać w biurze podawczym Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Wartość oferty stanowiąca wynagrodzenie Wykonawcy będzie ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy spełnić następujące warunki:
a)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.
b)Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c)Określone w punkcie III.3) warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Określony w punkcie III.4.2) warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie.
Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wszelkie wchodzące w skład oferty dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (-y) upoważnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy.
Jeśli dokumenty przedkładane są w formie kserokopii, Wykonawca lub upoważniony przedstawiciel potwierdza je za zgodność z oryginałem w formie pieczęci lub wpisanej formuły: za zgodność oraz pieczęci imiennej i podpisu.
W przypadku dokumentów zawierających wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania.
Szczegółowo informacje związane z dokumentami wymaganymi w niniejszym postępowaniu reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę złożonych dokumentów.
Dni i godziny pracy administracji Zakładu Karnego w Rzeszowie - od poniedziałku do piątku: 7:30 do 15:30.
Znak postępowania: 220/9/DKw/13, w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy kierować się tym znakiem.
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- sprawy merytoryczne - Jacek Kocemba, Marek Czudec,
- sprawy proceduralne - Grzegorz Szczepański.
Sposób porozumiewania się z Wykonawcami:
- pisemnie na adres: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul Załęska 76,
- w formie faksu na nr 017 85 35 420.
1.Termin wykonania zamówienia: Strony uzgadniają następujące terminy realizacji zamówienia, zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ częścią umowy nr 564/2013/Wn-09/OA-TR-KU/D z dnia 22.08.2013r. o realizację zadania Państwowej jednostki budżetowej zakwalifikowanego do dofinansowania:
a) rozpoczęcie prac - od dnia obowiązywania umowy,
b) zakończenie - do dnia 31.12.2020r.
1)Harmonogram realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Inżynierem Kontraktu:
a)termin osiągnięcia efektu rzeczowego do 31.12.2015r. - szczegółowy zakres efektu rzeczowego zawiera Harmonogram rzeczowo - finansowy,
b)termin osiągnięcia efektu ekologicznego do 31.12.2016r. , przy czym termin przedłożenia dokumentów o których mowa w pkt. 9 Działu III Warunki Szczególne umowy zawartej z NFOŚiGW ustalono na: 90 dni od daty osiągnięcia efektu ekologicznego,
c) okres trwałości zadania ustalono na okres 5 lat od daty zakończenia zadania zgodnie §10 ust. 2 Warunków Ogólnych umowy zawartej z NFOŚiGW.
Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu wraz z ofertą składa informację dotyczącą wadium - formularz do wypełnienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Wykonawców wnoszących wadium w pieniądzu).
Brak w ofercie powyższego dokumentu oznaczać będzie, że wadium należy zwrócić na numer rachunku z którego zostało wniesione.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|