Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług promocyjnych, dostawy materiałów promocyjnych i elementów wyposażenia w ramach projektów pn.:
1) Wspólne poznawanie kultury i dziedzictwa na pograniczu polsko-słowackim,
2) Sportowe partnerstwo w gminie Strumień, gminie Dolny Hričov i gminie Krasňany.
Zakres zadania obejmuje:
a) wykonanie i dostawa usług promocyjnych - ulotek, plakatów, gadżetów promujących projekty (kubki, ręczniki, parasole, torby papierowe, rękawice kuchenne, T-shirty), publikacji, wywołanie fotografii wykonanych przez Zamawiającego dla celów promocyjnych, roll- bannera,
b) dostawa materiałów promocyjnych - pawilonu wystawienniczego, parawanu wystawienniczego, nagród, statuetek, dyplomów, pucharów, medali, płyt dvd, fotoalbumów, rekwizytów teatralnych (wytwornicy baniek), koszulek,
c) dostawa elementów wyposażenia - laptopa, aparatu fotograficznego, videoprojektora, mikrofonów bezprzewodowych, stolików wraz z ławkami, sprzętu sportowego (piłki, zestawy szachowe, rakiety do tenisa ziemnego, siatka do rozgrywek badmintona, siatka do tenisa ziemnego, numerator do tenisa ziemnego, zegary szachowe, maty do gry).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja- część D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miejski w Strumieniu
|
Ulica |
Rynek 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Strumień
|
Kod Pocztowy |
43-246
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
0-33 8570142
|
Fax |
0-33 8570247
|
Internet |
www.strumien.bip.net.pl
|
Regon |
00052899400000
|
E-mail |
a.stanaszek@um.strumien.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
13/06/2014
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).
2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:
- w pieniądzu,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. nr 52 1050 1083 1000 0001 0076 0321, z dopiskiem: Wadium - Wykonanie usług promocyjnych, dostawy materiałów promocyjnych i elementów wyposażenia w ramach projektów pn.:
1) Wspólne poznawanie kultury i dziedzictwa na pograniczu polsko-słowackim,
2) Sportowe partnerstwo w gminie Strumień, gminie Dolny Hričov i gminie Krasňany.
4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż w pieniądzu to oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego (pokój nr 2), a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.
Wnoszona przez oferenta ubezpieczeniowa lub bankowa gwarancja zapłaty wadium musi mieć charakter nieodwołalny, bezwarunkowy oraz być płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.
7. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę promocyjną o wartości całkowitej min. 50 000,00 zł brutto.
Do niniejszego wykazu należy załączyć dowody czy usługi zostały wykonane należycie
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ.
2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
4. Kompletny system identyfikacji wizualnej projektu wraz z logotypami obu projektów (Wspólne poznawanie kultury i dziedzictwa na pograniczu polsko-słowackim oraz Sportowe partnerstwo w gminie Strumień, gminie Dolný Hričov i gminie Krasnany), zawierający również odpowiednie opisy, a przede wszystkim wizualizacje wszystkich materiałów drukowanych objętych zamówieniem (z tym, że produkty, które ujęte są jako wiele rodzajów- tj. dyplomy i plakaty, tylko po 1 przykładowym), oraz co najmniej 15 produktów spoza materiałów drukowanych objętych zamówieniem
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy stanowiący część B. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą Zamawiającego.
4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ .
6. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą dotyczyć:
1) zmiany terminu wykonania umowy, w szczególności zmiany harmonogramu spowodowanego :
a) różnego rodzaju klęskami żywiołowymi, epidemiami, operacjami wojennymi, strajkiem generalnym,
b) wstrzymaniem prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania,
2) zmiany wynagrodzenia spowodowanej rezygnacją Zamawiającego z wykonania części umowy,
3) zmiany sposobu i terminu rozliczenia umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
4) pozostałe przypadki zmian:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT,
b) zmiana podwykonawców.
7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na harmonogram i termin wykonania umowy.
8. Uzasadnieniem zmian, o których mowa w ust. 6, poza okolicznościami opisanymi
w umowie, mogą być także niżej wymienione okoliczności:
1) obniżenie kosztu wykonania umowy,
2) zmiana obowiązujących przepisów,
3) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia wykonywania umowy lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego,
4) siła wyższa.
9. Wykonawca nie będzie uprawniony do inicjowania zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.strumien.bip.net.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, pokój nr 6
|
Data składania wniosków |
18/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, pokój nr 1
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 85% w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska- Republika Słowacka 2007-2013 oraz z budżetu państwa w 10% za pośrednictwem Euroregionu Beskidy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|